abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 november 2008 @ 10:02:13 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_63588028
Dat kleine ventje met al die slangen.
Kleine babietjes mogen niet ernstig ziek worden/zijn. Punt.

Wat fijn dat het tot op heden alles goed is gegaan!
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:15:02 #152
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63605598
Hai Iedereen,

Even een kleine update.
Alles gaat nog goed. Alleen ligt Thijmen nog wel aan de beademing. Dit omdat hij nog iets teveel vocht vast houdt, maar dat wordt wel steeds minder. Als ze hem nu van de beademing zouden halen heeft ie misschien af en toe extra veel moeite met ademhalen door het vocht in zijn longen. Morgenochtend wordt er waarschijnlijk weer een longfoto gemaakt om te beoordelen of hij eventueel van de beademing af mag. Ze geven nog steeds aan dat alles normaal verloopt en naar tevredenheid gaat. En hij is nog steeds aan het slapen. Ik verlang er nu wel erg naar om hem weer vast te houden en te knuffelen en het flesje te geven etc...... maar we moeten nog even geduld hebben.

Vanmiddag zijn we even naar ons eigen huis gegaan om wat dingetjes te regelen en even bijgepraat met de buren. (wel moeilijk om ons huis te zien zeg maar, dan verlang je er helemaal naar om met zn 4tjes naar huis te gaan) Daarna zijn we naar Ballorig gegaan waar me ouders en natuurlijk Jesper kwamen. We hebben het heel leuk gehad met Jesper en hij ging lekker uit zn dak daar. Het afscheid valt ons altijd weer erg zwaar. Vooral toen Jesper naar me ging wijzen en zei: Mee, mee, mee ! Gelukkig ging HIJ niet huilen

Maar als Thijmen goed blijft herstellen zijn we misschien nog wel voor de kerst lekker thuis!

Bedankt allemaal.

PS
YPPY heeeel erg bedankt super!!
hij komt straks ook boven zijn bedje.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_63605878
Fijn om te horen dat alles normaal verloopt. Maar ik kan me ook voorstellen dat het best jammer is dat hij nog aan de beademing zit. Hopelijk morgen niet meer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63605934
miffy, wat goed zeg. ik hoop van harte dat 't herstel zo volgens plan blijft lopen. wat een spannende tijd zeg. (ik vind 't al spannend om in dit topic bij te lezen als ik zie dat jij weer gepost hebt.. ). sterkte maar weer, ik kan me je moeite met het afscheid van jesper ook zeer levendig voorstellen.
pi_63606005
Miffy, wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad met Jesper.
Fijn dat alles met Thijmen goed gaat, dat er geen complicaties zijn!
Misschien dat je dit weekend al toch hem zijn flesje weer kan geven en knuffelen, en anders vast volgende week.
Veel sterkte! We denken aan jullie.
  Jubileum moderator vrijdag 28 november 2008 @ 21:31:27 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63606230
Nog aan de beademing is niet leuk maar het alternatief is ook niks. Hopelijk gaat het morgen alweer een stuk beter met zijn longen. Bedankt voor de update Miffy, en veel sterkte weer
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63606263
Wat goed dat het zo vooruit gaat.

gelukkig dat het adres goed was, wist niet zo goed wat ik erop moest zetten
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:42:59 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63606644
Dat wordt straks lekker heel veel knuffels inhalen!

Fijn dat ze zo voorzichtig zijn! Dan maar even iets langer wachten voor ze hem van de beademing afhalen. Het zou een veel ergere tegenvaller zijn als ze hem er weer aan zouden moeten leggen.
Wat moet het goed voelen dat het herstel gaat zoals het moet.
Miffy, ik vind echt dat je supersterk klinkt. Je bent een topmoeder voor je supermannetje!
Lekker douchen!
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:55:45 #159
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_63607157
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:42 schreef sjak het volgende:
Miffy, ik vind echt dat je supersterk klinkt. Je bent een topmoeder voor je supermannetje!
Nou, dat dus. Hulde! Ik lees telkens vol bewondering en verwondering je eerlijke en liefdevolle updates, en heb echt bewondering voor je prachtige zonen, voor jou, voor je man en ook je familie. Jullie lijken me gewoon echt een heerlijk gezin en ik hoop dan ook echt dat jullie heel snel weer allemaal samen kunnen zijn om van elkaar te kunnen genieten
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63607762
Miffy, wat fijn dat hij zo vooruit gaat, vanaf nu hopelijk gewoon in een stijgende lijn en dan inderdaad met de kerst lekker met zijn allen thuis. Ik hoop het echt voor je!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 28 november 2008 @ 23:40:16 #161
197301 Miffy1984
pi_63610566
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 21:55 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Nou, dat dus. Hulde! Ik lees telkens vol bewondering en verwondering je eerlijke en liefdevolle updates, en heb echt bewondering voor je prachtige zonen, voor jou, voor je man en ook je familie. Jullie lijken me gewoon echt een heerlijk gezin en ik hoop dan ook echt dat jullie heel snel weer allemaal samen kunnen zijn om van elkaar te kunnen genieten
Nou dank jullie wel! Wat lief.
Jullie zouden allemaal ook net zo sterk zijn hoor. Maar godzijdank hoeven jullie daar naar alle waarschijnlijkheid niet achter te komen.
Een vrouw hier in het huis zei ook; je moet gewoon wel, je hebt geen keus. Je stapt in een sneltrein en je gaat gewoon mee, er is toch geen tijd om uit te stappen.

En nu mogen wij nog zo dankbaar zijn dat Thijmen aan het herstellen is. Laatst was hier een gezin waarvan hun kindje van negen dagen is overleden. Ik had die mensen wel af en toe gesproken, maar weet niet wat er aan de hand was met hun kindje. Hij of zij was zelfs overleden op de verjaardag van hun andere kind. Ook hier in het gastenboek staan veel mooie verhalen, maar niet allemaal met een goede afloop. Dat breekt echt je hart. En zelfs die mensen schrijven zo sterk. Net als het topic hier overigens ' ouders van prachtige engeltjes' .
Voor hun is het deze tijd van het jaar altijd weer zwaar.

Nou nu ga ik maar eens proberen te slapen. Hopelijk nog meer vooruitgang voor Thijmen morgen.
pi_63614857
Miffy, ik duim mee dat Thijmen voor de kerst met jullie mee naar huis mag!

Thijmen kereltje, kleine stapjes vooruit, zet em op
Fake it till you make it...
  zaterdag 29 november 2008 @ 13:49:18 #163
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63618362
Miffy, ik hoop met jullie mee op de vooruitgang!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63618911
Kan me voorstellen dat je zo graag even met hem wilt knuffelen, hem even vasthouden.... hopelijk komt dat moment snel weer.
Wat goed dat jullie tussendoor ook nog wat leuks hebben gedaan met Jesper. Kan me voorstellen dat je hoofd eigenlijk niet staat naar leuke dingen, maar dat je dat dan toch voor je ventje doet is helemaal super!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:09:08 #165
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63619761
Gewoon weer even een dikke kus van mij.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_63619992
Omdat ik aan jullie denk
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:56:42 #167
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63620551
ook hier zijn jullie nog steeds in gedachten.
  zaterdag 29 november 2008 @ 16:07:53 #168
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_63620720
Hier denken we ook aan jullie, dikke kusss!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_63621864
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:33:12 #170
197301 Miffy1984
pi_63621967
Lieve allemaal,

Ik presenteer jullie een wakkere Thijmen en verlost van de beademing!!

Hij doet het heel goed. Toen wij weer naar hem toe gingen was hij net een half uurtje van de beademing af.
Hij moest er zelf allemaal erg aan wennen. Hij ligt de hele tijd te smakken alsof ie een hele vieze smaak in zn mond heeft en hij heeft nog veel last van slijm enzo. Het is ook wat om na 4 dagen slapen ineens zo wakker te worden. Maar verder was hij rustig en viel hij uiteindelijk weer lekker in slaap. Hij krijgt nu ook geen slaapmiddel meer maar wel nog morfine. (en nog wat andere medicijnen) Mocht hij het de komende dagen nog wel erg ongemakkelijk krijgen geven ze wel iets voor een extra roesje zeg maar...
Maar net had hij volgens mij absoluut geen pijn ofzo, hij vond al zijn slangetjes aan zijn arm maar wat interessant. Ze gaan nu langzaam de medicijnen afbouwen en de voeding opbouwen en als hij het goed blijft doen verwacht ik dat hij snel weer terug mag naar de babyzaal!
Ook zeiden ze net dat ik Thijmen vanavond waarschijnlijk wel even op schoot mag. Lijkt me erg spannend met al die slangetjes....maargoed ik probeer het graag natuurlijk. Het was echt heerlijk om ons mannetje weer wakker te zien.

En BE en Lois; we hebben net hele leuke post ontvangen. Wat onwijs lief Dank jullie wel.
En wat een ontzettend leuk knuffeltje voor Thijmen zeg! Ik neem hem straks mee voor in zijn bedje. Al jullie klavertjes 4 hebben zeker geluk gebracht.
En zelfs aan Jesper is ook nog gedacht. Jesper komt morgen dus hij mag het dan zelf uitpakken. Nogmaals bedankt!
pi_63622057
Thijmen, wat een heerlijke foto! Hopelijk mag je straks even bij mama op schoot, heerlijk
Fake it till you make it...
pi_63623350
Wat geweldig en wat kijkt hij heerlijk rond !
Ik hoop dat je m lekker op schoot hebt gehad
  Jubileum moderator zaterdag 29 november 2008 @ 19:32:17 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63624158
Wat fijn dat Thijmen van de beademing af is, geniet maar lekker met je stoere knul op schoot.
Ik hoop dat de klavertjes op het knuffeltje Thijmen nog veel meer geluk gaan brengen en heel graag gedaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 29 november 2008 @ 19:54:16 #174
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63624665
Wat een geweldig bericht en wat een lieve mooie foto!
Vanavond lekker even vasthouden, dat zal een fijn vooruitzicht zijn.
Lekker douchen!
  zaterdag 29 november 2008 @ 20:10:47 #175
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63625130
Wat heerlijk dat het zo goed gaat. Ontroering in mijn keel bij die foto en jullie verhaal.
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:23:17 #176
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_63626886
Wat een leuke foto, ondanks het hoge ziekenhuisgehalte

Hopelijk kan hij snel naar huis
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 29 november 2008 @ 21:27:14 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63626970
Oh kijk hem nou eens wakker zijn! Wat heerlijk dat het zo goed gaat met hem!
En wat fijn dat je hem wrsch vast hebt mogen houden.

Ik sluit me bij Lois aan vwb de klavertjes.
pi_63627145
Wat is het toch een kanjer! En jullie ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 29 november 2008 @ 22:59:46 #179
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63629500
O super Miffy!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:14:24 #180
11682 Moonah
Jolie femme
pi_63629876

Geniet meer lekker van je ventje op schoot!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63629931
supergoed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63630893
Jeetje wat heftig allemaal. Ben blij voor jullie dat het er allemaal zo goed uit ziet! Dapper mannetje
pi_63631161
Oh...... Heerlijk wakker mannetje!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 30 november 2008 @ 00:38:37 #184
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63632238
Wat n ongelooflijk sterk mannetje met ontzettende sterke ouders en broer!!
En het lijkt wel of Thijmen op elke foto knapper wordt zullen we eens babbelen over Thijmen en Rachel in de toekomst ?
Succes de komende dagen en geniet lekker van je ventje hoor
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63639427
Wat prachtig, zo'n wakker mannetje! Dat is een heel ander gezicht en moet jullie erg goed doen. En wat zal het fijn zijn hem vanavond op schoot te houden.
D'oh, gisteren gepost, hoe was het gisteravond? Heb je hem op schoot mogen houden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 30 november 2008 @ 10:28:25 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_63639595
wat fijn om hem daar zo wakker te zien liggen Ik ben zo blij dat ie het zo goed doet!
stormy waters...
sailin'
pi_63640277
Ah wat een lieve foto van een wakkere Thijmen . Wat fijn dat zijn herstel zo goed gaat !
  zondag 30 november 2008 @ 11:42:04 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_63640310
Wat een super nieuws!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_63640425
Miffy wauw! Wat goed om hem zo te zien
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 30 november 2008 @ 16:20:33 #190
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63646961
en we zijn wakker wat gaat jullie mannetje lekker vooruit zeg!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_63649102
Wat een mooi bericht!
Heerlijk die open oogjes
pi_63649932
Dat kleine mannetje met oogjes open onder z'n lakentje Wat heerlijk om die foto te zien en het fijne bericht te lezen van jou Miffy. Ik hoop dat hij vanavond even op schoot bij je mag
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 november 2008 @ 19:36:25 #194
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63649978
Wat heerlijk dat hij wakker is Geniet er maar lekker van dat je hem vast mag houden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 30 november 2008 @ 20:55:04 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63651922
Ontzettend fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat Thijmen er bovenop aan het krabbelen is.
En wat super dat de begeleiding ook zo goed is. Dat moet jullie ook wat meer rust geven. Succes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 30 november 2008 @ 23:26:37 #196
197301 Miffy1984
pi_63656606
Lieve allemaal,

Nog steeds gaat het heel goed met Thijmen. Hij begint alweer wijs om zich heen te kijken. Hij raakt steeds meer slangetjes kwijt. Het gaat echt onwijs snel allemaal.
De artsen hebben aangegeven dat hij morgen waarschijnlijk van de IC af mag en terug naar de babyzaal! Heerlijk. De sfeer daar is ook veel prettiger dan de IC uiteraard.

Thijmen heeft zelfs al een paar keer zijn flesje gedronken! Ook pakt hij zijn speentje weer. Weliswaar allebei nog niet op de juiste manier, hij moet het echt weer een beetje leren. Maar wat wil je na 5 dagen slapen en een beademingsbuis die pas nog in ze mond zat. Hij ervaart dingen in zn mondje nu een beetje als negatief natuurlijk.

Gister heb ik m ook even op schoot gehad, maar ik vond het niet echt een succes. Het is echt een enorm gedoe met al die draden en thijmen was wat huilerig, dus al met al was het gewoon een onrustig gebeuren. Straks op de babyzaal zonder die vele slangen gaat het vast veel beter.

Het ziet ernaar uit dat we misschien nog wel voor de kerst thuis zijn!
pi_63656700
geweldig zeg! echt heel fijn om te lezen!
  zondag 30 november 2008 @ 23:30:32 #198
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_63656701
quote:
Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef Miffy1984 het volgende:
Lieve allemaal,

Nog steeds gaat het heel goed met Thijmen. Hij begint alweer wijs om zich heen te kijken. Hij raakt steeds meer slangetjes kwijt. Het gaat echt onwijs snel allemaal.
De artsen hebben aangegeven dat hij morgen waarschijnlijk van de IC af mag en terug naar de babyzaal! Heerlijk. De sfeer daar is ook veel prettiger dan de IC uiteraard.

Thijmen heeft zelfs al een paar keer zijn flesje gedronken! Ook pakt hij zijn speentje weer. Weliswaar allebei nog niet op de juiste manier, hij moet het echt weer een beetje leren. Maar wat wil je na 5 dagen slapen en een beademingsbuis die pas nog in ze mond zat. Hij ervaart dingen in zn mondje nu een beetje als negatief natuurlijk.

Gister heb ik m ook even op schoot gehad, maar ik vond het niet echt een succes. Het is echt een enorm gedoe met al die draden en thijmen was wat huilerig, dus al met al was het gewoon een onrustig gebeuren. Straks op de babyzaal zonder die vele slangen gaat het vast veel beter.

Het ziet ernaar uit dat we misschien nog wel voor de kerst thuis zijn!
Fijn fijn fijn hopelijk is hij echt zo snel weer thuis
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_63657562
Wat een super nieuws allemaal!
Geweldig!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63658091
Miffy en Thijmen en familie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')