Lieve allemaal,
Ik presenteer jullie een wakkere Thijmen en verlost van de beademing!!
![]()
Hij doet het heel goed. Toen wij weer naar hem toe gingen was hij net een half uurtje van de beademing af.
Hij moest er zelf allemaal erg aan wennen. Hij ligt de hele tijd te smakken alsof ie een hele vieze smaak in zn mond heeft en hij heeft nog veel last van slijm enzo. Het is ook wat om na 4 dagen slapen ineens zo wakker te worden. Maar verder was hij rustig en viel hij uiteindelijk weer lekker in slaap. Hij krijgt nu ook geen slaapmiddel meer maar wel nog morfine. (en nog wat andere medicijnen) Mocht hij het de komende dagen nog wel erg ongemakkelijk krijgen geven ze wel iets voor een extra roesje zeg maar...
Maar net had hij volgens mij absoluut geen pijn ofzo, hij vond al zijn slangetjes aan zijn arm maar wat interessant. Ze gaan nu langzaam de medicijnen afbouwen en de voeding opbouwen en als hij het goed blijft doen verwacht ik dat hij snel weer terug mag naar de babyzaal!
Ook zeiden ze net dat ik Thijmen vanavond waarschijnlijk wel even op schoot mag. Lijkt me erg spannend met al die slangetjes....maargoed ik probeer het graag natuurlijk. Het was echt heerlijk om ons mannetje weer wakker te zien.
En BE en Lois; we hebben net hele leuke post ontvangen. Wat onwijs lief

Dank jullie wel.
En wat een ontzettend leuk knuffeltje voor Thijmen zeg! Ik neem hem straks mee voor in zijn bedje. Al jullie klavertjes 4 hebben zeker geluk gebracht.
En zelfs aan Jesper is ook nog gedacht. Jesper komt morgen dus hij mag het dan zelf uitpakken. Nogmaals bedankt!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.