abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63516450
Wat een supernieuws

Goed gedaan jochie

Wat zal je opgelucht zijn miffy, nu kan je weer verder dan vandaag kijken
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:50:14 #52
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63516551
Thijmen!! O Miffy, wat goed, wat fijn!!!!! Ik heb er geen woorden voor, de opluchting!!!!!! Hoera! Geniet van het samenzijn met jullie familie en van jullie zoon, de held!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 20:01:09 #53
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63516929
Wat ontzettend fijn dat het goed gegaan is!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:01:13 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63516938
Wat een opluchting!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:10:29 #55
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63517237
Wat een opluchting zal het zijn voor jullie Miffy! Geweldig!

Geniet van het goede nieuws!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:11:01 #56
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63517258
Wat goed Ik heb veel aan jullie gedacht vandaag en ben zoooo blij om dit te lezen. Pffff, nu komt het herstel. Heel veel sterkte weer de komende tijd!!!
Lekker douchen!
pi_63517295
Whaaaa! Geweldig nieuws!
Hardloper.
IG @webkim
pi_63517445
Wat een goed nieuws miffy! Dat hij maar lekker gauw met jullie mee naar huis mag!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:45:24 #59
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_63518378
Wat een ongelooflijk opluchting! Ik durfde bijna niet te kijken op Fok, bang om slecht nieuws te lezen. Gelukkig is héél goed gegaan. Wat ben ik blij voor jullie!
pi_63518442
Wat fijn dat het goed is gegaan!!! Ik zat ook even in spanning om fok te checken; maar gelukkig goed nieuws!!! Nu maar weer zo snel mogelijk naar huis en verder genieten!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63518535
Wat een supergoed nieuws Miffy!!
Ik hoop dat ie snel met jullie mee nar huis mag.
pi_63518568
Miffy; oh wát geweldig dat het goed is gegaan!!! Wat een opluchting moet dat zijn geweest vandaag.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:08:56 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63519060
O yes, dat is zó mooi om te horen!
Wat een sterk ventje, hartstikke goed.
Ben echt blij zeg voor jullie.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_63519326
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_63519411
wat fijn dat het goed is gegaan!!
pi_63520274
Thijmen jij sterk manneke

Miffy en fam nogmaals een dikke
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:46:42 #67
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_63520448
Super super super!!!

Nou helemaal beter worden
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:28 #68
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_63520590
Lieve allemaal,

Hier dan een uitgebreider verslag van onze dag en de operatie.
Maar als eerst wil ik iedereen bedanken voor alle steun berichten en medeleven. Ik vind dit echt geweldig.
Ik kan er ook eigenlijk geen woorden voor vinden.
En een speciaal bedankje aan BE. Ik was ontroerd van je kaart en blij verrast. Echt ontzettend Hij krijgt straks een mooi plekje bij Thijmen zijn bedje.

Maar nu:
Het was een hele zware dag. We zijn allebei zeker 50 jaar ouder geworden.

De dag begon vannochtend al vroeg. Om 08:00 werd hij in de OK verwacht. Arjan mocht met hem mee de O.K. in totdat hij onder narcose was. Wat een sterk mannetje. Hij lag heerlijk te kijken naar alle apparatuur om hem heen met zijn speentje in zijn mond. Hij kreeg een kapje op waardoor hij heel langzaam in slaap viel. Eigenlijk wilde hij niet, want hij vond het veels te interessant.

Vanaf dat moment begon het lange wachten. De eerste uren ging nog wel redelijk snel voorbij, maar vanaf 12:00 werd het zwaar en wisten we niet echt raad meer met de tijd en de emoties. Uiteindelijk hebben we het laatste half uur gewacht in de Ronald mc Donald huiskamer in het ziekenhuis. Om 14:00 was het even schrikken toen de chirurg voor onze neus stond. Ons was altijd verteld dat we door een verpleegkundige gebeld zouden worden. Gelukkig bracht de chirurg direct het goede nieuws. Wat zijn we blij. Eindelijk konden we opgelucht ademhalen en ontladen van alle spanning en onzekerheid. Dr. Hazekamp is trouwens een man van weinig woorden Maar toch ook op een of andere manier weer erg lief Het is zo raar om die man in de ogen te kijken. Je kijkt zo tegen hem op. We zaten tegen elkaar te grappen van: kijk.. daar gaat hij, GOD himself. Je zou gewoon echt bijna een buiging voor hem maken als hij een kamer binnenkomt Na de operatie is hij ook nog twee x bij Thijmen komen kijken, dus dat was erg fijn.

De operatie is zonder complicaties verlopen. Thijmen zijn longslagader zit nu weer op de goede plek en het gat tussen zijn twee hartkamers is gesloten. De longslagader is vooralsnog op het hart aangesloten zonder hartklep. Dit heeft als voordeel dat een vervolgoperatie naar alle waarschijnlijkheid uitgesteld kan worden tot Thijmen vijf jaar is. Hij zal dan alsnog een hartklep krijgen die daarna weer na een aantal jaar vervangen zal moeten worden.

Om 15:00 vanmiddag hebben we Thijmen weer gezien. Op dit moment ligt hij op de Intensive Care waar hij de komende dagen zal doorbrengen. Hij wordt op dit moment in slaap gehouden en ligt aan de beademing en heeft tevens een externe pacemaker om zijn hart af en toe te helpen. We zijn net weer even bij hem geweest en ze waren tevreden over hoe het met hem ging. Met name de komende 48 tot 72 uur zijn nog spannend. We moeten echt nog even rekening houden met eventuele compliciaties. Het is natuurlijk niet niks geweest voor onze kleine held.

Ik wil ook nog wel even foto's van thijmen plaatsen hoe hij er op dit moment bij ligt. Alleen kan dit misschien voor sommige als schokkend worden ervaren. (heel veel slangen) Ik heb weleens gezien dat je foto's ook in een soort spoiler vorm kan plaatsen, hoe werkt dit?

Ik hou jullie de komende dagen natuurlijk nog op de hoogte.

Liefs Mylene en Arjan.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:56:19 #69
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63520863
Miffy, wat fijn dat je al zo snel uitgebreid verslag komt doen en dat de operatie goed verlopen is!
Inderdaad nog even spannende dagen zo te lezen, hopelijk komen jullie die zonder complicaties door!
Wat een dag zo voor jullie, jeetje!

Heel veel succes met het verwerken van vandaag en de komende dagen natuurlijk ook!

Als je de link van de foto zonder img codes plaats, kunnen mensen zelf kiezen om te klikken.
Of je zet de img-link in spoiler door die code te selecteren en het spoilerknopje aan te klikken (het lege vierkantje boven het tekstvak waar je je reactie typt)
.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63521004
Jeetje Mylene en Arjan, wat heftig allemaal! Ik hoop maar dat jullie mannetje zonder complicaties die 48/72 uur doorkomt. Het is toch wat hoor voor zo'n klein ventje...
Sterkte de komende dagen, en verder hopelijk mag Thijmen snel naar huis!

(de knop links van het icoontje [c] zit een spoiler knop, tis een leeg vakje. als je tussen [ spoiler][ /spoiler] de foto's plaatst komen ze in zo'n speciaal uitklap dingetje... ik weet het, ben zooo slecht in uitleggen sorry)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2008 22:00:38 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:00:09 #71
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63521010
Oh, wat een lange dag. Wat lief dat je nog even de tijd en moeite neemt om ons op de hoogte te stellen
Het klinkt allemaal supergoed. Zonder complicaties en gewoon binnen de 6 uur weer op de I|C. Tuurlijk is dat lang maar zo lang staat er voor die operatie, dus dat is een mooi teken. Echt superlief ook dat Dr. Hazekamp jullie zelf het nieuws kwam brengen, al was dat dan met weinig woorden Maar soms zijn teveel woorden alleen maar ballast. Jullie wilden toch maar 1 ding horen en dat nieuws heeft hij verteld

Mogen jullie bij hem wanneer je maar wilt of moeten ook jullie je aan de bezoekuren houden? en dan heb ik het natuurlijk over Thijmen, niet over Dr. Hazekamp

[ Bericht 8% gewijzigd door sjak op 25-11-2008 22:06:19 ]
Lekker douchen!
pi_63521053
Miffy, wat een helder verslag en wat een dag hebben jullie gehad zeg...
Fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben bij de chirurg en dat het allemaal zo goed is gegaan!
Hopelijk zal jullie dappere mannetje goed herstellen van de zware operatie en zullen er geen complicaties optreden.
Veel succes met het doorstaan van deze spannende periode en een hele dikke knuffel voor jullie allen
.... met gevoel voor drama....
pi_63521071
Mylene en Arjan wat fijn te horen dat jullie spetter zich er sofar goed heeft door geslagen! hopelijk blijft dit zo en kunnen jullie in een paar daagjes weer verdrinken in zn mooie oogjes.

Thijmen speciaal voor jou :
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 november 2008 @ 22:01:50 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63521072
lieve Miffy, t is goed om te horen hoe het gegaan is. Je manneke is een vechtertje
sterkte nog met de komende tijd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:05:28 #75
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63521196
Miffy, en fam. wat fijn dat alles goed is gegaan.

Hopelijk komer de komende uren ook geen complicaties meer.

In ieder geval een paar welgemeende en voor jullie allemaal!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')