Hai allemaal,
Het gaat nog steeds heel goed met Thijmen! We hebben vandaag zelfs gehoord dat als het vannacht en morgen goed blijft gaan we waarschijnlijk vrijdag naar huis mogen MET THIJMEN! Ja jullie lezen het goed.... vrijdag Sinterklaasavond.
Nou moet ik het eerst maar eens zien.....want ik kan het bijna niet geloven zo snel als het gaat.
Vandaag is zijn maagsonde verwijderd aangezien meneer zelf zijn flesjes leegdrinkt. Ook zijn de draadjes die uit zijn hart staken voor de externe pacemaker verwijderd. (die trekken ze er gewoon uit (!)) Gelukkig zijn die nooit nodig geweest. Hij moet nu nog vannacht aan de hartbewaking en als dat er de hele nacht goed uitziet mag hij morgen ook van de monitor af. Thijmen zal dan helemaal vrij zijn en niet meer vastzitten aan 1 draadje!! Eindelijk kan ik hem dan zonder geklooi oppakken en gewoon met hem gaan lopen. Zo normaal, maar voor ons de komende tijd zo bijzonder.
Thijmen voelt zich al een stuk beter. De afkickverschijnselen zijn een stuk minder. Hij krijgt ook geen medicijnen meer, alleen af en toe een paracetamol zetpilletje.
Oh en het belangrijkste; Thijmen heeft al een paar keer naar me gelachen
![]()
Vanochtend gemaakt (net voordat de sonde eruit ging)
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.