Ik vind ze ook niet echt geweldig, voor een jongen al helemaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef Vlindur het volgende:
Dakota, ik hou van drukke kaartjes, maar ik vind die echt vreselijk..![]()
dat zijn gewoon photoshopbrushes..die kan ik binnen een minuut of 5 voor je makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:29 schreef Vlindur het volgende:
http://www.saakje.nl/collectie/index.php
Deze vind ik wel heel gaaf.
Kun jij dat? Wat knap!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:31 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat zijn gewoon photoshopbrushes..die kan ik binnen een minuut of 5 voor je maken![]()
Daar zitten idd veel leuke tussen, al vinden wij dat er wel heel veel dezelfde soorten kaarten zijn. Vandaar dat wij ook een "eigen" kaart hebben laten ontwerpen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:29 schreef Vlindur het volgende:
http://www.saakje.nl/collectie/index.php
Deze vind ik wel heel gaaf.
Gribbeltje vind ik vreselijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:31 schreef lcicle het volgende:
Mag ik even een paar héle mooie collecties onder de aandacht brengen?
GRIBBELTJE
&
LILALEIN KAARTEN
het is mijn werk, ik design veel voor de Hema (agenda's fotoservice e.d)quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun jij dat? Wat knap!![]()
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen!
Wat knap zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
het is mijn werk, ik design veel voor de Hema (agenda's fotoservice e.d)
ik vind alle geboortekaartjes zoveel op elkaar lijken , de zogenaamde 'hipdesign'en het delftsblauw komt me nu ook mijn strot uit
Leuk werk zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:40 schreef Dakota het volgende:
[..]
het is mijn werk, ik design veel voor de Hema (agenda's fotoservice e.d)
ik vind alle geboortekaartjes zoveel op elkaar lijken , de zogenaamde 'hipdesign'en het delftsblauw komt me nu ook mijn strot uit
Ik vind hem wel redelijk, ik zou meer gaan dan voor die flowerpower bloemen en kleuren, voor een meisje dan...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef Vlindur het volgende:
http://www.fantasie-rijk.(...)geboortekaarten/Maud
Deze vind ik echt uber-uber-uber cool. Maar mijn vriend dus niet.
Wat zeg je nou? ik snap niks van je zinquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel redelijk, ik zou meer gaan dan voor die flowerpower bloemen en kleuren, voor een meisje dan...
edit dubbelquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat knap zeg
Heb je jullie eigen kaartje dan ook zelf ontworpen? En ik ben blij dat ik nog niet hoef te kiezen, want de gene die ik wilde vind mijn vriend vreselijk.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? ik snap niks van je zin
doe me es een PMmetjequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
mij te simpel
Ik heb er zelf 1 ontworpen ja..en die staat zelfs al online voor anderen zodat zij m ook kunnen gebruiken maar dan in een andere kleur, dus mijne blijft uniek(en nog ff geheim)
Ja, dan snap ik je wel. Ik ga even voor een jongetje kijken. Even voorbeeld zoeken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik vind deze kaart wel redelijk. Ik hou zelf meer van flowerpowerbloemen op een kaartje ga straks voorbeeld zoeken en dan alleen voor een meisje. Ik zou voor een jongetje geen bloemengeboortekaartje doen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik je wel. Ik ga even voor een jongetje kijken. Even voorbeeld zoeken.
ik was altijd werkzaam bij een 'design'bureau en deed dan af en toe wat opdrachtjes voor random bedrijfjes..op een gegeven moment ben ik gaan freelancen en zo kwam ik dus bij de hema etc terecht (wel in een team ook) ontwerpen die wij maken mogen we niet op eigen websites zetten , dus geen online collectie wat dat betreft. normaal heb ik wel een website met designs en ander gefrutsel maar die is voorlopig ff offlinequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef lcicle het volgende:
Heb jij een eigen collectie Dakota, of hoe heb je dat geregeld als ik vragen mag?
Die vind ik niet zo geweldig, De bloemetjes opzich wel, maar ik vind het wat vaal.. Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zoiets komt meer in de richting dan.
Voor een jongetje is het echt veel moeilijker om origineel te blijven.
moet nu gaan koken en daarna komt Twan thuis, wordt wel een uur of half 9 dat ik evt. weer terug ben hier
Daar hebben wij het geboortekaartje voor baby besteld!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Dakota het volgende:
http://www.popje.com/shop/geboortekaarten/#
hier zitten ook mooie tussen zeg
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel een beetje dezelfde smaak als jij, Vlindur, geloof ik
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:04 schreef lcicle het volgende:
Ahzo, ik snap 'm! Jouw website kende ik wel, maar had daar geen geboortekaartjes gezien dacht ik
Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik de kaartjes van mijn eigen kinderen in mijn collectie op ga nemen. Eigenlijk wil ik ze graag speciaal voor henzelf houden, maar aan de andere kant krijg ik er (nog steeds) vaak leuk commentaar op en zelfs de vraag of ze ook te bestellen zijn.
*dubio*
Ja, das wel een plan, of een paar mini aanpassingen er bij doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
gewoon een ander kleurtje doen.
dan blijven die van jou speciaal
Ja hoor, kan wel zo'n lijstje. Ik zal straks eens een beginnetje maken met linkjes uit dit topic.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:32 schreef Vlindur het volgende:
Kan er niet een standaard OP komen met allemaal links naar geboortekaartje-sites?
Lijkt me wel super, alles dicht bij de hand
hey t was mijn sitequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:12 schreef bixister het volgende:
leuke site, reinhilde! ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |