Hihi. Ik ben nu weer een beetje fit. Vanavond in de auto was het best link...quote:
Dat probleem is opgelost. Het volgende topic is 54!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:56 schreef theKiD het volgende:
Waar maak je je druk om![]()
Je kunt je beter druk maken om de telling alhier, dan die klotestad met klotepleinen..
dat kanaal kan het wel eens zijn!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooooihij doet het nu ineens wel weer op de kabel
. Iedereen superbedankt voor de reply's
.
Spooky: heb de stroom van de router er idd al meerdere keren uitgetrokken, dat hielp helaas niet.
Crazy-M: Channel problem, hmm.. dat zou het kunnen zijn idd maar mijn huisbaas is zo stronteigenwijs. Bij haar doet ie het dus wel gewoon goed (naja: a) zij is de enige die er geen last van heeft maar b) zij is er bijna niet en ze internet hier dus maar heel zelden, dus het kan ook toeval zijn dat ie t bij haar telkens wel doet..).
Maar omdat ie het bij haar goed doet, is er volgens haar niets mis met de router en dus mag er niemand aankomen. Stomme trien die er de ballen verstand van heeft
. Ik zeg je, die router is corrupt.
Goed. Terug naar leukere dingen.
op het station lopen particuliere verkopers rond die fietsen van goede kwaliteit aanbieden voor 10 euro!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:13 schreef theKiD het volgende:
Btw.. fietsen zijn duur.... ook 2e hands![]()
* theKiD heeft een liever moeder die ervoor zorgt dat kerst dit jaar vroeg valt..
inderdaad, en dan krijg je dus ook dat je verbinding gaat flippenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat kanaal kan het wel eens zijn!
"oude" netwerkkaarten gaan van 1 tot 11 en de moderne routers gaan van 1-14 en als je dit dan niet vastzet dan gaat ie switchen... dat moet je dan uitzetten en op 9 ofzo! dan heb je waarschijnlijk geen last meer!
Of je zoekt gewoon een mooie zonder slot uit op het station.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:52 schreef aardappel het volgende:
[..]
op het station lopen particuliere verkopers rond die fietsen van goede kwaliteit aanbieden voor 10 euro!
een nieuwe tilburger ?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:50 schreef lipboutje het volgende:
Ben benieuwd , hoeveel essent gaat teruggeven aan de kruiken, omtrent dat stadsverwarmingsverhaal, ze hebben het over 1000 euries, per huis.
Waar zet je zoiets dan uit?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dat kanaal kan het wel eens zijn!
"oude" netwerkkaarten gaan van 1 tot 11 en de moderne routers gaan van 1-14 en als je dit dan niet vastzet dan gaat ie switchen... dat moet je dan uitzetten en op 9 ofzo! dan heb je waarschijnlijk geen last meer!
op de router. Bij je netwerkinstellingen waar je ook de naam van je netwerk kunt invoeren (ssid)quote:Op donderdag 27 november 2008 20:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Waar zet je zoiets dan uit?Ik heb mezelf geleerd hoe ik een poort open moet zetten voor mn torrentprogramma maar verder weet ik niks van netwerken en modems eigenlijk
.
Weet niet, zet er nooit iets neerquote:Naja ik bel morgen onze compjoetermeneer, mss dat ie me telefonisch kan bijstaan.
Op het station werd de laatste tijd veel gejat so I've heard. Is dat nu nog?
jah, ik vandaag ook is vroeg naar bed.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Ooo het is hier koud!
En ik ga op tijd naar bed!
Morgen kan ik als een prinsesje uitslapenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ik vandaag ook is vroeg naar bed.
elke dag 6:30 opstaan, maar wel tot 23:00 wakker
ok zyxel zegt me zo niksquote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb een Linksys en een Zyxel hier. Vreemd iets.
ok, succes alvastquote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Morgen kan ik als een prinsesje uitslapen![]()
Maar goed; ben ff met een samenvatting bezig & ga zometeen nog eventjes DS-en
ok, dan moet je eerste tabblad zijn (netwerk) en dan staat daar ergens advanced dacht ik. heb er wel ooit mee gewerktquote:Op donderdag 27 november 2008 21:17 schreef hetzusjevan het volgende:
Zyxel en Linksys heb je samen ofzo anders doet het niets. zoals ik het begrepen heb..
Linksys is een wrt54g. Man, 6:30 is echt geen menselijke tijd. blij dat ik nog studeer en een luizenleven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |