Laterz!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef renedis het volgende:
ik ging trouwens naar huis
adieu mensen!
Party pooperquote:
Noem me maar gewoon Sgele hoorquote:
schele, zatte broederquote:
Ik drink niet zoveel als jij hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
schele, zatte broeder
alles goed ?
ja ook eens goed voor een keerquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik drink niet zoveel als jij hoor
Maar alles is naar omstandigheden goed. Hoe is het met jou?![]()
Goed om te horenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja ook eens goed voor een keer
en hoezo naar omstandigheden ?
Leg weg die peuk!!!quote:
no problemoquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed om te horen![]()
![]()
En gewoon, de omstandigheden zijn even niet te briljant (hou ik ff voor mezelf als je het niet heel erg vind)
Ik heb net een paar uur kansloos zitten gw'en en om 8uur nog maar een afgesproken een missie te gan doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
no problemo
en zit weer ene uber wreed spel te doen btw
[ afbeelding ]
Vond je 't nodigquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef Logician het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_Size_Sex_s1_a3.xml
OOH MY FUCKIN GAWD!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb in 2 dagen tijd COD5 uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
no problemo
en zit weer ene uber wreed spel te doen btw
[ afbeelding ]
quote:
Het slechte nieuws is dat de sigarettenfabrikanten, coffeeshops en thuishandelaren nog steeds geen geld aan me verdienenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb in 2 dagen tijd COD5 uitgespeeld![]()
[..]
![]()
kan er ook nog wel bij...
Netjes hoor Sm0keZ! Keep up the good workquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het slechte nieuws is dat de sigarettenfabrikanten, coffeeshops en thuishandelaren nog steeds geen geld aan me verdienen
Godsammequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het slechte nieuws is dat de sigarettenfabrikanten, coffeeshops en thuishandelaren nog steeds geen geld aan me verdienen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |