quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oké toch maar iets eerder radio weer aan.
Ik vind die nooit geslaagdquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ligt 't aan mij, of zijn er meer mensen die de "Serious Comedy Week" niet echt geslaagd vinden?
ik euh vind het ook niet zo eigenlijk...van mij mochten ze twee weken lang kaartjes voor Ilse weggevenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ligt 't aan mij, of zijn er meer mensen die de "Serious Comedy Week" niet echt geslaagd vinden?
Hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
weet je dat er NERGENS op de site van 3FM staat van welke tot welke datum SR is
ja promotioneel is dat niet heel sterk, misschien komt het nog.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
weet je dat er NERGENS op de site van 3FM staat van welke tot welke datum SR is
het heeft tot nu toe geen glimlach op mijn gezicht kunnen tonen die 2 minuten stukjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mja. Erg kort inderdaad. En ik zie 't ook liever op tv.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind die nooit geslaagd. Heb twee keer iets leuks gehoord, maar er worden zulke korte stukjes uitgezonden dat je zelfs daarvan nauwelijks kunt genieten.
oh dat had ik idd niet gevondenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hier
Maar iets prominenter had best gemogen...
Fascination
quote:De reiskosten die je maakt per trein worden vergoed en je krijgt als dank voor je inzet een Serious Request t-shirt. Het callcenter zorgt ter plekke voor uitleg, de aanvragen van de plaatjes zijn heel eenvoudig te verwerken op de computer. Ook wordt er voor lunch, avondeten en drankjes gezorgd.
Heb je die nog niet, en wil je ze graag hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik euh vind het ook niet zo eigenlijk...van mij mochten ze twee weken lang kaartjes voor Ilse weggeven
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het heeft tot nu toe geen glimlach op mijn gezicht kunnen tonen die 2 minuten stukjes
ilsequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je die nog niet, en wil je ze graag hebben?![]()
ik wil ze graag "krijgen"quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb je die nog niet, en wil je ze graag hebben?![]()
Jajoh, ga me nog meer demotiveren.quote:
Nog 20 paginas gedicht schrijven ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jajoh, ga me nog meer demotiveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |