Zoals iemand anders al zei, gras eten is een betere methode, dat kunnen ze een stuk beter hebben. Het gras dat niet uitgekotst wordt, komt namelijk simpelweg onverteerd weer naar buiten - terwijl zout dat niet uitgekotst wordt toch echt dodelijk kan zijn. Dus, ik weet niet van wie jij dit trucje geleerd hebt, maar het is wel echt behoorlijk riskant.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aha! Als jij zoveel over honden wist, zou je weten dat je ze zout moet geven om te kotsen. En rara, wat doen ze met dat zout? Uitkotsen voor de rest eruit komt
Dus schei uit met je wijsheden, je hebt er geen kaas (zout hihi) van gegeten
al gedacht aan opzetten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Dat is beide wel een beetje harsh hè. Ze zijn best schattig als ze stil zitten
Ooohh, puppycursus zelfs! Die 4 lessen leren ze keiveel inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hond en ben met m naar puppytraining geweest. Dus hou zelf even je smoel.
En ja, een hond kan zelf ruiken of iets goed voor m is of niet. Helaas konden die honden van jou niet ruiken dat jij niet goed voor ze was.
Zoveel eten schapendoezen niet dus dat geld aan voer valt reuze mee. Dierenartsen ook want ze zijn gewoon nog hartstikke gezond en dat je zegt dat ze naar de trimmer moeten geeft wel aan dat jij echt niet weet waar je het over hebt met je 'cursus hondentrainer'quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:28 schreef _chica_ het volgende:
Niet te geloven...
'straks gingen ze wel dood, das zonde geld'... Wat??? Jij moet echt eens heel hard gaan nadenken of je sowieso wel honden wil. Als je straks twee schapendoezen hebt, ben je een behoorlijke hoop geld kwijt aan voer, dierenartsen en trimmers - en een hoop tijd aan het kammen.
Als wij niet om honden gaven dan deden we niet zo ons best om een goed huis voor ze te vinden. Dit zou een oplossing zijn die voor iedereen het beste is. Je weet niet waar je het over hebt.quote:Teveel zout is daarnaast op zich best heel gevaarlijk voor honden - als je het 'zonde' vindt als ze doodgaan zou ik daar ook maar een beetje mee gaan oppassen.
Daarnaast, MinderMutsig, ik *hoef* hier inderdaad niet te reageren, maar ach, het lijkt me niet heel verkeerd als er ook wat mensen meediscussieren die wel iets om honden geven. Jullie vallen beiden duidelijk niet in die categorie - wat op zich prima is, niet iedereen hoeft van honden te houden, maar neem dan ook geen honden, doe dat ze in ieder geval niet aan.
quote:
Zijn jullie nu werkelijk zo debiel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef _chica_ het volgende:
[..]
Zoals iemand anders al zei, gras eten is een betere methode, dat kunnen ze een stuk beter hebben. Het gras dat niet uitgekotst wordt, komt namelijk simpelweg onverteerd weer naar buiten - terwijl zout dat niet uitgekotst wordt toch echt dodelijk kan zijn. Dus, ik weet niet van wie jij dit trucje geleerd hebt, maar het is wel echt behoorlijk riskant.
Sowieso, zou het niet een betere oplossing zijn om gewoon, uhm, te zorgen dat ze geen verkeerde dingen eten? Misschien een gek idee hoor... Maar ergens heb ik zo'n vaag vermoeden dat dat nog een stuk beter voor ze zal zijn dan wanneer je ze drie keer per dag (op welke manier dan ook) moet laten kotsen... Het spijt me, maar als jij niet eens weet hoe je je honden op een normale manier gezond kunt houden lijkt me niet dat je wat te zeggen hebt over hoeveel ik van honden weet.
In ieder geval meer dan jij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, puppycursus zelfs! Die 4 lessen leren ze keiveel inderdaad![]()
! Kom maar terug als je een basiscursus afgemaakt hebt
Meer wat? Mijn pups hebben puppycursus en basis gehad hoor. 4 weken lang, 3 dagen per week.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan jij.
Ik snap niet dat je een hond aanschaft (laat staan 2) zonder erbij na te denken. Mongool.
Echt hè. Wat een zinloos gelul komt er uit die tweequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoveel eten schapendoezen niet dus dat geld aan voer valt reuze mee. Dierenartsen ook want ze zijn gewoon nog hartstikke gezond en dat je zegt dat ze naar de trimmer moeten geeft wel aan dat jij echt niet weet waar je het over hebt met je 'cursus hondentrainer'schapendoezen hoeven helemaal niet naar de trimmer en die vacht hoef je maar eens in de twee weken te kammen.
[..]
Als wij niet om honden gaven dan deden we niet zo ons best om een goed huis voor ze te vinden. Dit zou een oplossing zijn die voor iedereen het beste is. Je weet niet waar je het over hebt.
Ik vind het vooral flauw.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij er grappig aan vindt?
Dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:43 schreef Kentoet het volgende:
Of zoiets? heb je soms een hond en soms een kat..... en heel rustig ook![]()
[ [url=
Als dat zo was, wist je wel hoe je ze op moest voeden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Meer wat? Mijn pups hebben puppycursus en basis gehad hoor. 4 weken lang, 3 dagen per week.
Daar ging je 'argument'.
Och, heeft hij toch nog plezier van ze.quote:
Is die tinkerbell zeker weer?quote:
Ben de pluspunten vergeten, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo was, wist je wel hoe je ze op moest voeden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Och, heeft hijzij toch nog plezier van ze.
Dacht ik wel gelijk ja, wie anders doet zoietsquote:
Hier ga ik maar niet op in. Ik ben klaar met deze onzin.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben de pluspunten vergeten, inderdaad.
Dit is wat ze kunnen:
Zit
af met alleen een handbeweging zelfs
touch met alleen hand
blijf met alleen hand
goed lopen aan de lijn
los
Maar goed, het goede weegt voor mij niet zwaar genoeg. Ik durf wel te wedden dat jouw hond dat niet kan
Ik vind het wel grappig, en de hele heisa eromheen een paar jaar geleden hypocriet. Maar da's een andere discussie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dacht ik wel gelijk ja, wie anders doet zoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |