SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze worden gemiddeld 15 dus ze kunnen nog best een tijdje mee.![]()
Ik PM je wel even over een afspraak want hier gaan mensen zich er mee bemoeien die niet weten waar ze het over hebben.Ik kan denk ik zaterdag wel, neem ik gelijk de honden mee.
Een beetje chocolade kan toch geen kwaad joh, niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zit anderhalf brood in, bijna een kuub haardhout, een zak rolo's, chocoladepinda's. Raak zo ook al mijn dure mineraalzout kwijt om ze te laten kotsen![]()
Kan ze beter laten stikken in die chocolade
Ja, maar straks gingen ze wel dood, das zonde geldquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een beetje chocolade kan toch geen kwaad joh, niet zo druk om maken.![]()
Die van mijn oma kreeg iedere dag een bonbonnetje en die is er ook 19 mee geworden.
Wat voor mineraalzout trouwens? En waar haal je dat?
De vorige hond had als pup die heerlijke puppygeur, maar dezequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:23 schreef Ripley het volgende:
wat een lelijke rotbeesten. Stinken zeker ook?
Aha! Als jij zoveel over honden wist, zou je weten dat je ze zout moet geven om te kotsen. En rara, wat doen ze met dat zout? Uitkotsen voor de rest eruit komtquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:28 schreef _chica_ het volgende:
Niet te geloven...
'straks gingen ze wel dood, das zonde geld'... Wat??? Jij moet echt eens heel hard gaan nadenken of je sowieso wel honden wil. Als je straks twee schapendoezen hebt, ben je een behoorlijke hoop geld kwijt aan voer, dierenartsen en trimmers - en een hoop tijd aan het kammen.
Teveel zout is daarnaast op zich best heel gevaarlijk voor honden - als je het 'zonde' vindt als ze doodgaan zou ik daar ook maar een beetje mee gaan oppassen.
Daarnaast, MinderMutsig, ik *hoef* hier inderdaad niet te reageren, maar ach, het lijkt me niet heel verkeerd als er ook wat mensen meediscussieren die wel iets om honden geven. Jullie vallen beiden duidelijk niet in die categorie - wat op zich prima is, niet iedereen hoeft van honden te houden, maar neem dan ook geen honden, doe dat ze in ieder geval niet aan.
Dan nog is het verstandiger om ze gras te laten eten, wat ze zelf uit nature doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Aha! Als jij zoveel over honden wist, zou je weten dat je ze zout moet geven om te kotsen. En rara, wat doen ze met dat zout? Uitkotsen voor de rest eruit komt
Dus schei uit met je wijsheden, je hebt er geen kaas (zout hihi) van gegeten
Kun je ze niet omruilen dan? Of gewoon die firma aansprakelijk stellen wegens wanprestatie!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De vorige hond had als pup die heerlijke puppygeur, maar dezeStinken
inderdaad. En alsof dat nog niet erg genoeg is schijten ze dus ook nog t huis onder, alsof je in een riool staat
Wat een miskoop, ik zou ze aan moeten klagen, hier heb ik niet voor getekend
Ja, want honden snappen dat chocolade slecht is en ze gras moeten gaan vretenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog is het verstandiger om ze gras te laten eten, wat ze zelf uit nature doen.
Garantie tot aan de deur hè, ik had het moeten zien aankomenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Kun je ze niet omruilen dan? Of gewoon die firma aansprakelijk stellen wegens wanprestatie!
Laat dat nou precies zijn wat TS wilquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel duidelijk dat die puppy's iig niet bij TS moeten blijven.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
't Zijn broertjes, eh? Da's jammer, als 't broer en zus waren kon ik er nog mee fokken
Anders weet ik nog wel iemand die er een paar sloffen van wil maken
Dat is beide wel een beetje harsh hè. Ze zijn best schattig als ze stil zittenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
hiermee ben je zo van het probleem af
Wat een Sherlock hè. Mên, schiet niet op zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat dat nou precies zijn wat TS wil
Ik weet niet wat jij er grappig aan vindt?quote:
Ik heb zelf een hond en ben met m naar puppytraining geweest. Dus hou zelf even je smoel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want honden snappen dat chocolade slecht is en ze gras moeten gaan vretenDaarbij moeten ze heel veel gras eten om te gaan kotsen. Schei uit. Houd je smoel als je niet weet waar je over praat
Beetje MinderMutsig en mij van alles betichten terwijl jullie het zelf klaarblijkelijk niet beter weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |