Een kat heb ik al, maar ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef -moppie- het volgende:
Ruilen tegen een kitten van ongeveer dezelfde leeftijd.
Jat nooit iets, gooit niks om en je hoeft dr niet uit te laten!
Jij hebt geen hond om te ruilen, en ik ga niet helemaal naar Belgiequote:
Cool iemand met een hartquote:
Zodat ze ze kan verkopen voor 1500 euro denkquote:
ja leuk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef yvonne het volgende:
Zijn ze zó erg
Kan dit nog een rel worden a la kittengate?
jij bent stom!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef Ole het volgende:
Anders stop je ze in een plastic zak en doe er een steen bij en verdrink ze.
Ben je er ook vanaf!
Ik wil een hond die geen slechte dingen steelt en zo aan de schijt gaat. Dan trap ik hem gewoon elke 8 uur de tuin in om zijn behoefte te doen. Not a problemquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
maar een andere honmd moe je net zo goed uitlaten he
Met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef Ole het volgende:
Anders stop je ze in een plastic zak en doe er een steen bij en verdrink ze.
Ben je er ook vanaf!
Er zit anderhalf brood in, bijna een kuub haardhout, een zak rolo's, chocoladepinda's. Raak zo ook al mijn dure mineraalzout kwijt om ze te laten kotsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef yvonne het volgende:
Zijn ze zó erg
Kan dit nog een rel worden a la kittengate?
Je krijgt mijn ex-vriendje. Is ook een schatje die veel jat en kapot maakt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt geen hond om te ruilen, en ik ga niet helemaal naar Belgie
Als ze zo jong zijn zijn ze nog zo lekker mals hequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Nou... gaat het kerstdiner in huize Yi-Long dan onverwachts toch weer Golden Retriever worden, ipv een goedkope taaie Tekkel!?
Misschien moet je ze voortaan gewoon genoeg normaal hondenvoedsel geven, zodat ze ook niet op rooftocht hoeven te gaan....quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zit anderhalf brood in, bijna een kuub haardhout, een zak rolo's, chocoladepinda's. Raak zo ook al mijn dure mineraalzout kwijt om ze te laten kotsen![]()
Kan ze beter laten stikken in die chocolade
Coulda, woulda, shoulda koop ik niets voor hè.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:51 schreef Kentoet het volgende:
Mijn hond krijgt zoveel aandacht van mij, elke vrouw zou meteen met haar willen ruilen......
Als ik er ruimte voor had, had je die schatjes zo hier mogen brengen.
Als je ziet wat eruit komt vraag ik me toch echt af of ze wel lekker zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Als ze zo jong zijn zijn ze nog zo lekker mals he
Oh ja, ook dat nog. Ze eten nog 3 keer per dag en wel Royal Canin. Ik vind ze dan misschien niet leuk meer, maar ze moeten sowieso tot 1 jaar aan de Royal Canin, nieuwe eigenaar. Dat moet je dus wel kunnen betalenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien moet je ze voortaan gewoon genoeg normaal hondenvoedsel geven, zodat ze ook niet op rooftocht hoeven te gaan....
Anyway, ze zien er qua maat precies goed uit voor de grill, dus ik hou me aanbevolen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ik schop ze toch niet of zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:52 schreef -SG- het volgende:
Hara de dierenliefhebster. Het is dat je tag al weg is.
quote:Als je ziet wat eruit komt vraag ik me toch echt af of ze wel lekker zijn.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?! Denk dan na voor je honden neemt!![]()
Of dacht je dat die golden pups alleen maar met wc rollen spelen?
Ooooooohh, dat vergat ik ook nog. Man, dit topic maakt het wel erger. Anyway, Charlie gaat graag de trap op wanneer hij de kans krijgt om dus inderdaad toiletpapier en je ondergoed uit de badkamer te jattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Voed ze dan godverdomme ook op. Het is niet altijd feest he.quote:
Oh, dat vinden ze vast okay. Het moge duidelijk zijn dat ze van vreten houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:55 schreef Ole het volgende:
Ja maar ik voer ze natuurlijk eerst even bij een paar weekjes. Trechter erbij en proppen maar! Net als bij de ganzen.
Blah blah, moet je ze nu hebben of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:59 schreef Kentoet het volgende:
Als je te weinig tijd aan je honden besteedt, krijg je kuthonden die de hele dag vervelend doen en/of blaffen. Eigen schuld dus.
Het zijn net kinderen
Oh, dat lijkt me wel okay! Deze beginnen nu hun puppyvacht te verliezen maar zijn makkelijk te kammen, dat dan weer wel. Het haart op zich ook niet veel uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar even concreet: ik heb hier twee schapendoezen en dat kammen gaat me niet meer zo lekker af.
Een reu van 5 en een teef van 8. Allebei heel lief en speels en zij weten wel dat ze met hun tengels van andersmans spul af moeten blijven.
Lijkt je dat wat? En wanneer kan ik die pups komen bezichtigen?
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:01 schreef _chica_ het volgende:
Dit meen je toch niet serieus he??
Puppy's eten dingen die ze eigenlijk niet mogen eten, spelen met dingen waar ze niet mee mogen spelen, gooien dingen om, moeten uitgelaten worden etc etc. Dat hoort erbij... Andere puppy's doen dat net zo goed.
Volgens mij moet jij je puppy's gewoon weggeven of verkopen, niet ruilen voor een andere. Volgens mij moet jij *helemaal* geen puppy (of, beter nog, helemaal geen dieren) hebben. Misschien eerst eens leren nadenken...
Nou, inderdaad zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.![]()
Als wij allebei van onze honden af willen en willen ruilen is dat onze zaak.
Technisch gezien zijn jullie niet de enigen die ermee te maken hebben, maar zijn er ook nog vier honden bij betrokken. Aangezien het jullie blijkbaar geen ene fuck interesseert wat voor die honden al dan niet goed is, vind ik het eigenlijk wel iets om me mee te bemoeien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.![]()
Als wij allebei van onze honden af willen en willen ruilen is dat onze zaak.
Ze worden gemiddeld 15 dus ze kunnen nog best een tijdje mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zegWij weten zelf wel wat het beste is voor onze honden.
Hoe oud worden die krengen van jou gemiddeld eigenlijk?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ze worden gemiddeld 15 dus ze kunnen nog best een tijdje mee.![]()
Ik PM je wel even over een afspraak want hier gaan mensen zich er mee bemoeien die niet weten waar ze het over hebben het zielig voor de honden vinden.Ik kan denk ik zaterdag wel, neem ik gelijk de honden mee.
Dat ik ze niet wil betekent nog niet gelijk dat ze in de pan moeten belanden, das zielig manquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:11 schreef Yi-Long het volgende:
Kut... dat wordt dus weer gestoofde Tekkel deze kerst...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |