abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63723377
Tandenborstel.. Gewoon tijdens het tandpoetsen even erlangs.. Dat werkt hier nog het beste. En in het slechste geval heb je nog een hefboom op de kiezen weer vanelkaar te krijgen

Chris is weer op het KDV. Deze keer was het lekker rustig. Chris was er nu eerst even alleen. De rest lag op bed. Het afscheid was alleen iets minder gezellig. Weer brullen. Maar nu kan de leidster tenminste 1-op-1 aandacht geven. Ze zou een boekje met hem gaan lezen. Hopelijk trekt hij dan wel bij. Hopelijk wel
pi_63724458
Deepfreeze, kwam net even spieken hoe het was gegaan, hopelijk kan de leidster hem afleiden!
Vind het wel heel sneu voor jou zo hoor...

Make-Yourself, dat klinkt toch best wel heftig...en zo'n spreidbroekje, ik vind het altijd zo sneu staan!
En helemaal zielig als het haar belemmert in haar ontwikkeling. Moet ze hem de hele dag om, of mag hij soms wel eventjes af?

Maffemuts, hier ook wel wat ellende na prikken. Toch heeft ze alle prikken wel gehad, het is ook niet in me opgekomen om ze niet te laten geven. Die ziektes waartegen ze worden ge-ent lijken me nl heftiger als de reactie op de prik. Maar nu is de reactie bij Rachel nog wel wat heftiger als bij Meike. Meike krijgt vaak een dag of 2 koorts, en is vervolgens een week lang van slag. Je merkt dat de weerstand minder is, dus eerder verkouden enz. Maar, hoeveel prikken moet ze nog dan?

En wij gaan vanmiddag naar Sinterklaas!! Eens kijken hoe dat gaat! Ben benieuwd! Ik hoop dat ik vanavond wat foto's kan showen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63724583
Zo, net even gebeld. En het ging prima. Ze had hem goed kunnen troosten op schoot. En hij was nu voorzichtig de kat-uit-de-boom aan het kijken op de grond. Dus dat loopt wel los waarschijnlijk. Maar je slikt wel even, als je je kleintje nog hoort brullen als je over de gang wegloopt.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:53:41 #154
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63724693
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Make-Yourself, dat klinkt toch best wel heftig...en zo'n spreidbroekje, ik vind het altijd zo sneu staan!
En helemaal zielig als het haar belemmert in haar ontwikkeling. Moet ze hem de hele dag om, of mag hij soms wel eventjes af?
..met de vorige spreidbroek hadden we vrede, omdat het Bente niet echt belemmerde. Nu is dat wel 't geval en elke keer dat ik haar verschoon en dat vervloekte ding in mijn handen heb, denk: "ik accepteer dit niet!".
Theoretisch moet dat ding 23 uur per dag om. In de praktijk komt dat neer op de tijd die je nodig hebt om te verschonen en evt. in bad te doen. Aangezien Bente vanwege haar eczeem maar 1x per week in bad gaat, heeft ze 'm in de regel en gemiddeld meer dan 23 u/dag om.
Ik denk dat 't ook juist averechts werkt als 't minder zou zijn (of het zou juist overdag af en 's nachts om moeten zijn), want dan zou ze 't denkelijk zelf ook nog minder accepteren.

Nu moet ze er mee om leren gaan. Ze kan inmiddels alweer wat staan, al glijden haar voetjes zijdelings weg.
Causaliteit....dat is 't.
pi_63724752
Kindje op mijn werk loopt ook wel met een spreidbroek, geen gezicht....maarre ze loopt!! ik vind het knap.

Chris, wat goed jochie!!!! Je maakt je mama helemaal blij!
(goed dat je even gebeld hebt!)
hoe laat haal je hem weer op?
pi_63724835
Waarschijnlijk rond half 5. Ik heb om 3 uur een afspraak op de uni, en dan pik ik hem op de weg naar huis op. Tenzij hij moe wordt. Dan gaan ze misschien wel proberen hem in bed te stoppen. Maar dan overleggen ze even met paps. Dat hij hem ophaalt en thuis in bed stopt, of dat we hem wat later halen, zodat hij lekker kan blijven slapen..
  woensdag 3 december 2008 @ 14:06:32 #157
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_63724983
Hmzzz...lijkt net of ik hier ben om meelij te wekken...
Causaliteit....dat is 't.
pi_63725114
Dat valt wel mee hoor MY.. Bente heeft natuurlijk al heel wat meegemaakt.
Maar het klinkt niet alsof jullie zielig zijn
  woensdag 3 december 2008 @ 14:14:22 #159
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63725126
MY, wat een heftig verhaal over spreidbroeken en zo... maar je klinkt wel als een hele trotse papa, das altijd leuk

DF, fijn dat het al ietsjes beter gaat op het KDV! Nu maar hopen dat chris er ook echt kan slapen...

eli was uit logeren bij mn schoonouders gister, omdat ik cursus had tot 9 uur en PR ook iets had. is ergens toch wel heerlijk rustig, zo. je hoeft niet superstil te zijn, ja, voor 1 avondje als ik toch niet op tijd thuis ben om hem nog wakkeer te zien, vond ik het helemaal niet erg. ontaard, he, van mij?

en ik wil even zeggen dat er weinig schattiger is dan om met je eigen kindje van de auto naar huis te lopen, en dan bij ieder blaadje stil te staan en luisteren naar het commentaar (meestal DATTEH of PWIE oid ), terwijl hij stevig met zijn knuistje je vinger omklemt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63725586
Hmm als dat al ontaard is Davinia...dan ben ik helemaal ontaard.
Meike gaat nl. elke zondag bij opa en oma slapen....
Anders moet ik haar op maandag al om 6.15 u uit bed plukken.
Oma vindt het helemaaaaaaaaaaaal niet erg, en Meike ook niet.
Die hebben dan lekker hun oma-kleindochter ochtendje.
En zondagavond is het ook heerlijk, inderdaad niet zo stil hoeven te doen, en geen dromende Meike die onze nachtrust komt verstoren ;-)
  woensdag 3 december 2008 @ 14:34:27 #161
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63725594
xxxkarinxxx ze heeft de serie van dktp/hib vorige maand afgerond.
dus in totaal nog 3 te gaan volgende maand de 1e BMR/MenC en dan ook ongv 2 jaar er weer af.
nog 3 voor de boeg dus tot 9 en op haar 12e dan nog dat baarmoederhalskankervaccin welke ook opgenomen is in het vaccinatie programma alleen nog niet in het groene boekje. ( vertelde het CB de laatste keer tenminste en is er ook handmatig bijgeschreven in het boekje)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63725642
Maffemuts, dan zou ik er toch wel mee doorgaan.
Het is nu nog 1 keer (daar reageerde Meike trouwens wel minder heftig op)
en dan tot het vierde jaar niet meer. Tegen die tijd kan ze er wie weet ook wel wat beter tegen.
Daar zou ik nu bij voorbaat nog geen nee tegen zeggen.

Zo en nu ga ik mijn dochter wakker maken, die moet nog in de mooie kleren gehesen worden, en mama moet haar haren nog vlechten....tis wat voor zo'n ouwe baas
pi_63732042
Zo.. Dat was een gezellig dagje KDV. Het viel uiteindelijk wel mee. Hij had wel even erg gehuild toen ik wegging. Maar kroop tegen de leidster aan voor troost. Dat is natuurlijk al een begin. En langzaam had ze hem laten wennen aan de speelruimte. En hij heeft zelfs even geslapen. Hij had even 5 minuutjes gehuild toen de leidster hem in bed had gelegd, en was toen maar gaan slapen. Het was maar een half uurtje. Maar toch wel geslapen. Ze waren alleen vergeten om Chris zijn drinken in een fles aan te bieden, als hij de tuitbeker zou weigeren. Nou had hij 's ochtends behoorlijk gedronken. Maar toch van half 1 tot 5 uur geen drinken gehad. We moeten nu thuis ook maar wat meer oefenen met de tuit..
En vrijdagochtend nog een keertje extra wennen.
pi_63733546
Fijn dat het toch wel een beetje goed gegaan is deepfreeze.

hier is papa en mama's beroepsdeformatie blijkbaar besmettelijk

Pepijn was met papa mee naar het werk vanmiddag, toen ik hem daar op kwam halen hadden we hem voor de grap even in een vrij kleine rolstoel gezet. En meneer reed er zo mee weg, tot sturen aan toe. Croste zo heel de gang door
pi_63734471
Heerlijk he Davinia. Dat je gewoon de tv even lekker hard kunt zetten, de wc kunt doortrekken met de deur gewoon open of lekker onsubtiel de vaatwasser kunt legen met veel herrie. Linde gaat komende vrijdag bij mijn ouders logeren. We zien haar dan zaterdagmiddag weer als we hier Sinterklaasfeest gaan vieren.

Fijn dat het zo goed gegaan is met Chris hij de opvang. Zal vast een hele grote opluchting zijn Deepfreeze

Hoe vond Meike Sint en Piet? Ik had vanmiddag ook Sint-feest op mijn werk en Linde is gewoon totaal niet bang. Ze gaf zwarte piet een handje en wilde zo met hem aan zijn hand meelopen Verder heeft ze heerlijk pepernootjes gegeten en gedanst op de sinterklaasliedjes Sint heeft voor haar een hondje aan een touwtje meegenomen dat je dus achter je aan kunt trekken en een boekje "Klipperdieklop"
pi_63735255
#$%$#%&^%&%! net een heel verhaal, dataservers te druk
probeer het later nog eens grrrrrrrrrrrrrr

Fijn zo Deepfreeze!

We hebben een hele leuke middag gehad. Meike was ook totaal niet bang. Ze gaf Sint een handje, en vertelde dat ze blauw zo'n mooie kleur vindt. Verder zei ze overal "ja" op wat Sint vroeg haha
Ze was nog begonnen om samen een liedje te zingen maar toen ging piet zo raar dansen dat Meike er accuut mee stopte....haha
Ik parkeerde haar nog even bij Piet op schoot voor een foto, toen de foto gemaakt was bleef Meike nog een poosje gezellig op schoot zitten. Ook samen met Piet het kado uitgepakt (een prentenboek van Kippiekip)
We hebben als ouders ook ontzettend genoten, normaal moet Meike niks hebben van vreemden, maar de laatste weken gaat het steeds beter. We kregen ook van de collega's van mijn vriend te horen dat Meike zo'n vrolijk ding was. Ze was gezellig tegen iedereen aan het kletsen, en overal pepernoten bietsen haha

En dan hier het bewijs
  woensdag 3 december 2008 @ 21:11:43 #167
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_63736505
Heel mooi Karin!! Fijn dat het zo leuk was!!
pi_63736778
pepijn

meike wat ben je mooi en samen met piet op de foto.

linde boffert
mama van 3 kids!
pi_63738350
Meike, gezellig met piet op de foto!

Die pepijn, handig ventje .

Linde ook al verwend door Sint, leuk!

Chris, ik vind je wel stoer zo op het KDV

Mirte heeft zich vanmiddag uit zitten sloven toen ik mijn oud-collega's op bezoek had. Eerst even de kat uit de boom gekeken, maar daarna ging ze hele verhalen houden (ik versta het alleen niet, maar heel serieus inclusief handgebaren enzo). En maar druk met een propje papier, hahaha.
Ze lijkt ook heel vaak woorden na te willen zeggen, het woord zelf maak je er nog niet van, maar het klinkt dan wel een beetje zo. En ze zegt: "tuut-tuut" (ze heeft de trein van little people en die doet tuut-tuut en blijkbaar heb ik dat vaak gezegd, nu zegt zij het ook).
Ik heb haar haar geknipt vanavond... Matje in de nek even wat rechter gemaakt... best aardig gelukt geloof ik.
Fake it till you make it...
  woensdag 3 december 2008 @ 23:28:12 #170
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63742069
Anna heeft vandaag op de creche haar Pietendiploma gehaald. Ze is nu volleerd 'pakjes in schoorsteen-gooier', kan een pietenkoprol maken, kan over daken lopen en zo nog wat kunsten.
Bij Anna op de creche hebben ze groepsoverstijgend werken en mogen de oudste dreumesen af en toe een activiteit met de peuters meedoen. Afgelopen maandag was dat dus gymnastiek.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_63742521
Pepijn !! wat knap !

Memmel, leuk die aktiviteiten!
Hoe is het met de pup !?

Nijna, wat leuk dat 'geklets' he ?!
Meike, je bent stoer ! Zomaar bij zo'n piet op schoot !

hier niet veel te melden, ik geniet elke dag weer van hoe ilse is .. zó ondernemend/ondeugend/knuffelig/fantasierijk ... heerlijjk !
Zo mag ze echt nog wel jaren blijven!

(wederom 2x een poep-melding vandaag trouwens! )
pi_63746641
mirte weer weer een mooi kapseltje.
pietje anna goed hoor
marit het begin is er toch. hier was het ook 2 weken lang en nu helemaal niets meer.
geniet van je meisje want groot zijn ze zo. brrrr over 2 jaar gaat die van mij naar de basisschool.

ik ga ze eens vermaken. tot later
mama van 3 kids!
pi_63746791
Anna, een heus pietendiploma, stoer hoor
pi_63748492
* Tjonge Anna, je weet nu dus al wat je later wilt worden...! Een heuse Piet!
* Goed zeg, dat Ilse poep meldt! Handig voor jou als mama, dat scheelt weer rode-billenwerk, en het is natuurlijk het begin van het zindelijk zijn. Meike wil trouwens niks meer van het potje weten, en doet alles weer vrolijk in de luier. (nadat ze dus 2 keer op het potje had gepoept, en 1 keer geplast) We forceren niks, het was leuk geweest, maar ze is nog zo jong, en het gaat al zo hard. We merken het wel als ze er aan toe is.
* wat heb je voor vermaak uit de kast getrokken Popples?
* leuk he, Nijna, zo pronken met je dochter! en dat je dat aandurft, zelf haar haren knippen, dat durf ik echt niet!
pi_63748568
de little people safari trein, en ze heeft de tekenbord. dus genoeg mee te spelen. maar toch mama helpen met de vaat is leuker
net het zandkasteel afgelopen zegt ze zo mooi: tot de volgende keer sasha
ga zo maar eens verven de jongste ligt op bed dus nu kan het.

jullie nog plannen vandaag?
mama van 3 kids!
pi_63748734
Hmmmm ik moet werken straks.....

Dus Meike gaat straks weer met haar vriendje Maxim spelen bij oma.
Ze geniet nu nog even na van de "nooties" die ze gister van zwarte piet kreeg
pi_63748963
nooties heerlijk.

wij gaan zo de piek voor de kerstboom maken. denk dat ik ook nog wat ballen laat knutselen vind ik wel zo leuk lekker kindjes kerstboom.
mama van 3 kids!
  donderdag 4 december 2008 @ 10:32:22 #178
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63748999
MY ik weet niet of het al bekend is bij je maar bij de VAH kun je allerlei hulpmiddelen huren en tegenwoordig zelfs een goedgekeurde autostoel.

Popples wat zegt je lief van de plannen van je schoonlo(e)uders? Lijkt me een erge vervelende situatie namelijk... Verven is leuk trouwens.

Meike wat goed dat je niet bang was voor de sint en Chris het is best wel gezellig daar hoor!!!

Anna een echte Anna-Piet hebben we erbij hihihi...

Knuffel voor alle andere dreumesjes!
pi_63749173
mibos hij zegt zelf dat ze me aan het etteren zijn. maar goed ze doen maar. ik heb alles hier zwart op wit staan wat ze gezegd heeft(msn logboek) behalve wat er zo besproken is. maar goed ik ben er klaarvoor alleen ben ik me nu vanalles andere dingen in mijnhoofd aan het halen(kinderbescherming als ze die op me afstuurt of weet ik veel wat ze wil doen).maar dit speelt al 2 jaar zo sinds ik zwanger ben van de oudste. voor de operatie heb ik een stokje voor gestoken dat het liedje weer opnieuw begon en nu is ze weer de hele week bezig want zij is jarig en de oudste en de feestdagen en dat gaat ze missen natuurlijk. ik heb ze nooit het zien van de kids ontnomen maar ik wil ze niet alleen hebben bij hun.
verdere via pm als je meer wilt weten want het is offtopic
mama van 3 kids!
pi_63749324
Pepijn, wat gaaf dat je zo rondcrosst!

En Linde, Meike en Anna aan het zwartepieten. Gisteren op het KDV kwam ik ook allemaal peuters tegen met zwarte wangetjes

Chris ligt alweer in bed.. Toch wat last van zijn verkoudheidje. Vannacht gelukkig wel goed geslapen met een lading Luuf op zijn borstkas.
pi_63749865
Karin, ik heb alleen de achterkant recht geprobeerd te knippen, de rest durfde ik niet aan. Had ook manlief nodig die zorgde dat ze nog enigzins stil bleef zitten, hahaha. Ze zit nu naar voren met haar hoofd dan is het toch niet heel recht, maar als ze haar hoofd gewoon heeft dan valt het niet op en lijkt het een stuk netter. Hopelijk groeit het nu wat evenrediger langer... een volgende keer is voor de echte kapper ;-).
Heerlijk nooties!

Popples, wat lijkt me dat irritant zeg .
pi_63751424
Kom net uit het zkh met Pien. Ze was gevallen en de snee boven haar wenkbrauw moest gelijmd worden. 4 man personeel nodig om haar op dat bed te laten liggen

Ze zit nu heerlijk te eten en praatjes voor 10. Floor liet ik keihard huilend achter op het kdv. Ze had me gezien en ik had alleen even oog voor Pien...Ze moest zo hartverscheurend huilen... , dat deed me wel wat, zeg.

Maar goed, met Floor gaat het ook prima. Die zit heerlijk te eten op het kdv en is lekker vrolijk. Pien gooi ik lekker in haar eigen bed.
  donderdag 4 december 2008 @ 12:08:58 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63751437
Och jee. Wat sneu voor beide meiden zeg!
pi_63751763
KP, gelukkig Pien weer geplakt... En Floor beetje van de wap, gelukkig lekker naar haar zin nu op t KDV.
pi_63752294
dat is schrikken zeg. wat sneu voor beide dames.sterkte.
mama van 3 kids!
pi_63756402
Popples sterkte met de situatie. Lijkt me erg rot en vermoeiend.

Ach arme Floor en Pien. Fijn dat ze allebei weer vrolijk zijn.

Wat leuk Meike met piet op de foto. Wat is ze groot aan het worden.
pi_63757586
Ha Appelsap! Alles goed met jou en Damian? Lang geleden zeg

Meike wat zit je daar mooi zeg bij Piet

En arme Floor en Pien. Is ook wel raar natuurlijk als je je moeder binnen ziet komen en ze neemt alleen je zus mee Is alles nu goed met Pien?
pi_63758044
Och arme Floor en Pien.. wat lijkt me dát een naar gevoel: je kind zo horen huilen maar gewoon écht even alleen met de ander weg moeten!

Over 1,5week gaat Sanne ochtendje oefenen op het kdv.. hun voorstel dat ik haar rond 11uur weer ophaal.
Nou, ik zag dus soort Floor/Pien-tafereel voor me; alsof Ilse me om 11uur weg laat gaan met alleen haar zusje? Nu dus zo geregeld dat Sanne ook gewoon tot 12uur blijft
pi_63758332
deze kán ik jullie niet onthouden..mijn lieve ondeugende ilse

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63759154
Stiemie, lief dat je het vraagt.
Ik heb het echt enormmmm druk dus ik laat me hier inderdaad niet zoveel zien.
Met Damian gaat het super. Hij heeft het erg naar zijn zin op het KDV, maar ik begin nu wel te merken dat hij mij en zijn papa af en toe flink mist. Hij gaat 2,5 dag naar het KDV en ik ben verder 2 avonden in de week weg. Het is gewoon erg gezellig met hem.
Hij kletst de hele dag door, hele zinnen komen eruit en we hebben af en toe al echte leuke gesprekjes.
Verder vindt hij eigenlijk alles wel prima en gezellig. Knutselen is zijn nieuwe hobby en zingen vindt hij ook erg leuk.

Ilse wat een klein boefje ben je, heerlijk!
Dat heb je goed geregeld Marit. Lijkt me anders best een drama.
pi_63759319
Ilse

Hoi Appelsap .
pi_63775174
Sanne heeft voor het eerste hele nacht geslapen... van 23:15 tot iets voor 07uur
Helaas zaten we om 6uur al met ilse in bed ! Toch een feestje om Sanne hoor!
pi_63776302
wat goed zeg marit nu door blijven gaan zo.

appelsap wat leuk wat van jullie te lezen.
mama van 3 kids!
pi_63777126
Marit, van 12 tot 6 slapen is toch een mooi begin. En morgen Ilse ook lekker tot 7 uur
En wat een heerlijke foto's

Appelsap, leuk om te lezen dat het bij jullie goed gaat.

En arme Floor en Pien. Zijn ze al wat bekomen van het gedoe van gisteren?

Het is hier stil in huis.. Chris zit weer op het KDV. Beetje rare dag. Ze hadden beide babygroepen samengevoegd, en de leidster van maandags was er nog niet. Gelukkig wel een lief meisje die Chris overpakte. Even brullen natuurlijk. Maar toen ik de deur uit liep was het stil. En door de ramen zag ik dat hij nog lekker tegen dat meisje aan zat. Nog 2 uurtjes, dan mag ik hem weer halen
  vrijdag 5 december 2008 @ 10:31:27 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63777374
Df, dat lijkt goed te gaan, dan!
Fijn! Zal vast een opluchting zijn
Ben je nu ook aan het werk voor je studie al?

We hebben gister sinterklaas gevierd, en eli is echt schandalig verwend. We trekken ieder jaar lootjes, en iedereen had Eli getrokken
De score:
garage van fisher price (ja, de garage, wie is er niet groot mee geworden? )
zingende slak (wordt dus verbannen naar zijn kamer samen met de herrietelefoon)
my first puzzle van winnie the pooh
blokjesboerderij, lekker simpel
zo'n mini-driewieler (blijft bij schoonouders, waar hij iedere vrijdag is)

Goed he?

we maakten alleen de fout om eerst de zingende slak uit te pakken, dus meneer had nog alleen oog voor slak, en wilde de rest niet meer openmaken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63777451
Davinia, normaal wel, maar vandaag mag ik tassen pakken, cadeautjes inpakken en de auto inladen. Om Sinterklaas bij Opa en Oma te gaan vieren.. Het kwam dus stiekem wel goed uit dat hij een ochtendje extra mocht komen oefenen.
Maar na het weekend is het wel het plan om weer stevig aan de studie te gaan.

Eli, wat een mooie cadeautjes!
pi_63777654
Appelsap fijn om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!

Eli wat ben je verwend zeg! Ik moest wel lachen om je slak hoor

Linde heeft bij de opvang ook een Sintcadeau gekregen: een auto en een mondharmonica. Ze krijgt zowaar al een beetje geluid uit die mondharmonica. Is ze meteen helemaal trots als het lukt

Straks ga ik haar samen met mijn moeder ophalen bij de opvang. Ze logeert daar dan tot morgenmiddag. Dan vieren we hier sinterklaas. Ik heb morgen van 10 tot 13 uur examen en dan weet ik tenminste zeker dat ik geen gebroken nacht heb vannacht. Al slaapt ze alweer 2 nachten keurig door. Dan ga ik nu mooi een paar uurtjes leren.
pi_63778200
eli schandalig verwent, veel speel pelzier.
deepfreeze komt allemaal wel goed met chris.
stiemie succes morgen

wij doen geen sint dit jaar. volgend jaar snapt ze het wat meer. voor kerst hebben we wat kleine cadeautjes gekocht. gisteren kerstballen gemaakt en de piek. ziet er gezellig uit
ik wilde gisteren een foto maken dus ik de cadeautjes eronder gelegd mevrouw hele tijd: cadeautjes mama cadeautje. dus ik heb ze maar snel weggehaald. ze heeft er 1 gehad.
mama van 3 kids!
pi_63781879
Haha ja Popples, wachten daar snappen ze natuurlijk nog helemaal niks van.
Meike zag woensdag bij het Sintfeest natuurlijk al heel gauw een rubberboot liggen met alle kadootjes erin, ik moest haar er echt bij wegtrekken. En toen kreeg iedereen een kadootje en was Meike pas als laatste aan de beurt..... Dat was op zich wel jammer, want de kinderen waren allemaal erg onrustig intussen. Na anderhalf uur ben je het als kind ook wel zat om rustig te luisteren.

K_P hoe is het nu? heb je nog geluk dat ze niet met z'n 2en een gat in het hoofd vielen dan, aangezien ze ook nog wel eens de neiging hebben om dingen samen te doen.

Whaaaaah ik werd echt even gek vanmorgen. Meike is echt ondeugend aan het worden. Vanmorgen was ze bezig om een dvd-tje te verwisselen. Ze was ook not amused dat ik daar boos om werd. Dus toen ging ze maar bij een verboden kastje liggen te prutsen....verder kan ze bij de deurklink...niet handig.

Stiemie, succes met je examen!
Haha Davinia, leuk he al dat lawaaispeelgoed!
En Deepfreeze, hoe was het verder gegaan op de creche?
Meike krijgt vanavond voorlopig haar laatste kadootje, een kassa van Fisher Price.
pi_63782265
die kassa is leuk. wij waren bij andere mensen en die hadden die ook ze heeft echt 2 uur met dat ding zitten spelen.

1,5 uur wachten pfffff zelfs een volwassene zou het niet halen van nieuwsgierigheid.

oef dat ontdeugend zijn kennen wij ook. gisteren weer een keer in de hoek. tja een stoel is om te zitten en niet om op te staan.
die dvd speler weet adam hier ook ze heeft mijn dvd spelen gemold, nu is de playstation aan de beurt want opa wilde een spelletje spelen maar kon niet want mevrouw had hem even heel vies en eruit gehaald
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')