En dat dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
Dan wordt het helemaal een trieste aangelegenheid....
Inderdaad.Je zegt zelf dat je Nespresso zo lekker vind... en laat die koffie nu alleen in cups verkrijgbaar zijn... dus waarmee wil je ze navullen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
En waarmee wil je 'm gaan bijvullen dan?
Normale koffie?
Dan wordt het helemaal een trieste aangelegenheid....
waarom dan in hemelsnaam een Nespresso apparaat kopen? Ga dan meteen voor een Jura ofzo waarbijje zelf kiest welke bonen je koopt. Gaan pielen met het navullen van wegwerpcupjes is echt krenterigheid ten top...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef zquing het volgende:
de reacties hier
je kan de cupjes toch ook hervullen met hoogwaardige koffie die ze niet verkopen in cupjes. Of je eigen melange erin doen
Wat kost dat nou?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Het beste kan je gewoon investeren in een fatsoenlijk apparaat en die vervolgens bijvullen met bonen. Is volgens mij op den duur een stuk goedkoper dan nespresso/senseo en ook nog eens lekkerder.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Buiten dat waarom denk je dat ik (en velen met mij) zo'n apparaat hebben? Omdat het makkelijk is je een snel een lekker bakje koffie hebt. Als je zoveel moeite moet doen voor een kopje nespresso kun je net zo goed een goede ouderwetse bak koffie zettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef zquing het volgende:
de reacties hier
je kan de cupjes toch ook hervullen met hoogwaardige koffie die ze niet verkopen in cupjes. Of je eigen melange erin doen
Die Siemens van de foto is ongeveer 500-600 euro. Okay je moet aardig wat koffie drinken voordat je dat eruit hebt, maar je geniet er iig wel vanquote:
Laten we het vooral lekker moeilijk maken om een paar euro te besparen, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef NanKing het volgende:
Buiten dat waarom denk je dat ik (en velen met mij) zo'n apparaat hebben? Omdat het makkelijk is je een snel een lekker bakje koffie hebt. Als je zoveel moeite moet doen voor een kopje nespresso kun je net zo goed een goede ouderwetse bak koffie zetten
Überhaupt en nee. Lekker sterk bakkie espresso is niet te versmaden . Net als een romige cappuccinoquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef nuget het volgende:
wat moet je uberhaubt met een nespresso
te lui om gewoon koffie te zetten?
Heb je 't weleens gedronken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef nuget het volgende:
wat moet je uberhaubt met een nespresso
te lui om gewoon koffie te zetten?
Dat vind ik best meevallen, als je een lekkere kop apprecieert.....quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Siemens van de foto is ongeveer 500-600 euro. Okay je moet aardig wat koffie drinken voordat je dat eruit hebt, maar je geniet er iig wel van.
Een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef zquing het volgende:
Is 't echt zoveel beter dan een senseo? Want dan koop ik er mischien 1 voor mn ouders, vind die senseoprut niet echt te zuipen helaas
Het is niet te vergelijken met senseo imo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef zquing het volgende:
Is 't echt zoveel beter dan een senseo? Want dan koop ik er mischien 1 voor mn ouders, vind die senseoprut niet echt te zuipen helaas
Dat dus ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Buiten dat waarom denk je dat ik (en velen met mij) zo'n apparaat hebben? Omdat het makkelijk is je een snel een lekker bakje koffie hebt. Als je zoveel moeite moet doen voor een kopje nespresso kun je net zo goed een goede ouderwetse bak koffie zetten
waar heb je 't apperaat gezien voor 50euro?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef deepart het volgende:
Wat een loser reacties zeg
Waarom dan nespresso? Omdat dat apparaat maar 50 euro kost..
Bijvullen met gewone koffie? Je hebt toch ook een zak met hoge kwaliteits koffie.
Ben een student en heb dus niet enorm veel geld, en als me dat een pauper maakt![]()
Ik zal nog eens een keer wat vragen
Jazeker, een erg groot verschil. Senseo is echt drab vergeleken met de nespresso.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef zquing het volgende:
Ik geloof bij de MMquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef zquing het volgende:
[..]
waar heb je 't apperaat gezien voor 50euro?
Ik zag bij de Nespresso winkel in Rotterdam er ook eentje staan voor 50 euro.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:05 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Lijkt me sterk .... was waarschijnlijk een Senseo.
als ik morgen naar die winkel ga, denk je dat ze 'm nog hebben?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zag bij de Nespresso winkel in Rotterdam er ook eentje staan voor 50 euro.
OK, zou kunnen, Feestdagen-aanbieding of zo? Maar dat is dan waarschijnlijk wel na de teruggave-actie van 50 Euro. Dat betekent dat je in de winkel 100.00 Euro betaalt en daarna een formulier en je aankoopbewijs op moet sturen. Daarna wordt 50.00 Euro teruggestort op je bankrekening.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zag bij de Nespresso winkel in Rotterdam er ook eentje staan voor 50 euro.
Dan is de eindprijs toch nogsteeds 50 euro?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
OK, zou kunnen, Feestdagen-aanbieding of zo? Maar dat is dan waarschijnlijk wel na de teruggave-actie van 50 Euro. Dat betekent dat je in de winkel 100.00 Euro betaalt en daarna een formulier en je aankoopbewijs op moet sturen. Daarna wordt 50.00 Euro teruggestort op je bankrekening.
Klopt, ik waarschuwde je alleen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan is de eindprijs toch nogsteeds 50 euro?
Ik heb geen idee, ik was er 2 weken terug voor 't laatst.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:09 schreef zquing het volgende:
[..]
als ik morgen naar die winkel ga, denk je dat ze 'm nog hebben?
Zo'n grote pauper ben ik dan ook weer nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:19 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Klopt, ik waarschuwde je alleen.Dat je straks in de winkel niet voor een verrassing komt te staan als je daar (op dat moment) 100.00 Euro moet betalen.
Je zegt zelf dat je student bent. Vooroordelen, weet je wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Zo'n grote pauper ben ik dan ook weer niet
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:24 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je student bent. Vooroordelen, weet je wel.
Duurt overigens ontzettend lang. Heb in het verleden ook gebruik gemaakt van zo'n actie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Dan is de eindprijs toch nogsteeds 50 euro?
Maar niemand heeft ervaring met het hervullen? En als dat wel het geval is durft degene waarschijnlijk niet meer te reageren.
Het is vooral die usericon van Wilders die het hem doet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef deepart het volgende:
Ben een student en heb dus niet enorm veel geld, en als me dat een pauper maakt![]()
Even gezocht en een gevonden voor ¤ 504,50 incl. verzendkostenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:54 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, is heul geen 500/600....![]()
Prijs ¤ 899.00
Ook fijn dat je dan even de linkjes er bij zet.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef en_Joy het volgende:
[..]
Even gezocht en een gevonden voor ¤ 504,50 incl. verzendkosten
Een oudere versie ook al voor ¤329,= incl verzendkosten.
Succes verder!
En over die cupjes: Ja, ik denk dat het veel werk is, waarbij je machine sneller kapot gaat. Conclusie: Op het eind maakt het niets uit prijstechnisch gezien.
Sowieso zal je de bonen eerst moeten malen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef deepart het volgende:
Een espresso machine, komt daar als je goede bonen gebruikt koffie uit met eenzelfde smaak als een Nespresso kopje?
Misschien dat ik dan iets meer betaal voor een apparaat, want als ik met hervullen een aantal machines sloop ben ik even duur uit.
Waar ik op doelde was de kwaliteitquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:55 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Sowieso zal je de bonen eerst moeten malen...Maar "dezelfde smaak" is wat lastig, gezien er naar ik meen 12 soorten nespresso cups zijn.. Er zijn gelukkig nog meer soorten koffie, en met de juiste espressomaling kan je al die soorten in een espresso apparaat gebruiken, dus ik gok dat je elke smaak van welk nespresso cupje ook wel zal kunnen evenaren, en zeker ook wel kunnen overtreffen. Het is alleen iets meer werk, maar dat is in mijn ogen dan ook weer een deel van de lol.
Ik zou zeggen, loop es een kaldi winkel binnen en laat je informeren, of bestel een proefpakket bij Simon Lévelt. De prijs voor koffiebonen gaat per kg, en de meeste soorten kan je per 250/500g kopen, en in zakken van 1,2 of 3 kilo, en dan kan het zijn dat die net iets goedkoper per kg zijn dan de kleinere verpakkingen. AH perla espresso koffie is ook lekker om te proberen, en ik hoor ook goede verhalen over de la place bonen, maar dan moet je zelf malen. Bij die 2 winkels koop je de bonen, en malen ze het voor je, afhankelijk van je wensen/koffie zet methode.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was de kwaliteitDus niet meer zo'n typische Senseo/slappe koffie smaak, die ik dus beu ben
![]()
En wat kost een gemiddelde zak koffie bonen, en is dat kwa prijskwaliteit verhouden voordeliger als Nespresso cups.
tsja het i net als met printers en electrische tandenborstels. het apparaat kost geen drol maar de cups/cartridges/borsteltjes kosten een fortuin....marketingquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:53 schreef deepart het volgende:
Wat een loser reacties zeg
Waarom dan nespresso? Omdat dat apparaat maar 50 euro kost..
Hmm, om je dit "nieuws" aan te kondigen vind je het nodig om A) een half jaar na de laatste post het topic omhoog te schoppen, en B) jezelf op deze een preventieve ban aan te meten?quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef niebak het volgende:
Beste Koffiedrinkers,
Geen zorgen over de koffie. Binnenkort hoef je niet zelf meer tevogelen om je cup bij te recyclen. Er komt nl een cupje op de Nederlandse markt die je zelf kan vullen en hergebruiken.
Gaat de kwaliteit van je koffie dan achteruit?
NEE natuurlijk niet! Je kan de beste koffiesoorten kopen waar JIJZELF van houdt en deze in de cup stoppen. De kosten zijn lager en door hergebruik wordt het bijna dubbe zo laag!!!
Ik houd jullie wel op de hoogte zodra deze cup in NL te koop is!
Groet Niels
Doe geen moeite... Als ik senseo zou willen, had ik dat apparaat wel aangeschaft.quote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef niebak het volgende:
Beste Koffiedrinkers,
Geen zorgen over de koffie. Binnenkort hoef je niet zelf meer tevogelen om je cup bij te recyclen. Er komt nl een cupje op de Nederlandse markt die je zelf kan vullen en hergebruiken.
Gaat de kwaliteit van je koffie dan achteruit?
NEE natuurlijk niet! Je kan de beste koffiesoorten kopen waar JIJZELF van houdt en deze in de cup stoppen. De kosten zijn lager en door hergebruik wordt het bijna dubbe zo laag!!!
Ik houd jullie wel op de hoogte zodra deze cup in NL te koop is!
Groet Niels
En hoeveel moeite en tijd ben je dan kwijt voor een kopje koffie?quote:
Kan het me slecht voorstellen...quote:Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog mensen die dit doen met van die herbruikbare cupjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |