En dat dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
Dan wordt het helemaal een trieste aangelegenheid....
Inderdaad.Je zegt zelf dat je Nespresso zo lekker vind... en laat die koffie nu alleen in cups verkrijgbaar zijn... dus waarmee wil je ze navullen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
En waarmee wil je 'm gaan bijvullen dan?
Normale koffie?
Dan wordt het helemaal een trieste aangelegenheid....
waarom dan in hemelsnaam een Nespresso apparaat kopen? Ga dan meteen voor een Jura ofzo waarbijje zelf kiest welke bonen je koopt. Gaan pielen met het navullen van wegwerpcupjes is echt krenterigheid ten top...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef zquing het volgende:
de reacties hier
je kan de cupjes toch ook hervullen met hoogwaardige koffie die ze niet verkopen in cupjes. Of je eigen melange erin doen
Wat kost dat nou?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
Het beste kan je gewoon investeren in een fatsoenlijk apparaat en die vervolgens bijvullen met bonen. Is volgens mij op den duur een stuk goedkoper dan nespresso/senseo en ook nog eens lekkerder.
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Buiten dat waarom denk je dat ik (en velen met mij) zo'n apparaat hebben? Omdat het makkelijk is je een snel een lekker bakje koffie hebt. Als je zoveel moeite moet doen voor een kopje nespresso kun je net zo goed een goede ouderwetse bak koffie zettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef zquing het volgende:
de reacties hier
je kan de cupjes toch ook hervullen met hoogwaardige koffie die ze niet verkopen in cupjes. Of je eigen melange erin doen
Die Siemens van de foto is ongeveer 500-600 euro. Okay je moet aardig wat koffie drinken voordat je dat eruit hebt, maar je geniet er iig wel vanquote:
Laten we het vooral lekker moeilijk maken om een paar euro te besparen, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef NanKing het volgende:
Buiten dat waarom denk je dat ik (en velen met mij) zo'n apparaat hebben? Omdat het makkelijk is je een snel een lekker bakje koffie hebt. Als je zoveel moeite moet doen voor een kopje nespresso kun je net zo goed een goede ouderwetse bak koffie zetten
Überhaupt en nee. Lekker sterk bakkie espresso is niet te versmaden . Net als een romige cappuccinoquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef nuget het volgende:
wat moet je uberhaubt met een nespresso
te lui om gewoon koffie te zetten?
Heb je 't weleens gedronken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef nuget het volgende:
wat moet je uberhaubt met een nespresso
te lui om gewoon koffie te zetten?
Dat vind ik best meevallen, als je een lekkere kop apprecieert.....quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Siemens van de foto is ongeveer 500-600 euro. Okay je moet aardig wat koffie drinken voordat je dat eruit hebt, maar je geniet er iig wel van.
Een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef zquing het volgende:
Is 't echt zoveel beter dan een senseo? Want dan koop ik er mischien 1 voor mn ouders, vind die senseoprut niet echt te zuipen helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |