Waarvoor denk ik aan Kali-Mist1..(kijk laatste regel)quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Welke kankerdebiel heeft de wiki weer verneukt
Beetje jammer ansich.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waarvoor denk ik aan Kali-Mist1..(kijk laatste regel)
Slaap ze!quote:
Vraagje, wat doe je hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:18 schreef MiVer het volgende:
@pietje puk, die rond wieberd..
...klasse !!!
de josti's
zijn al lang en breed achter horizon
de spirit nu is ->
dit is het gevoel
en niet anders
vandaar dat ik toch blijf zeggen....
alle hun, aan jullie
ik vind best gezelligquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:21 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Vraagje, wat doe je hier eigenlijk?
Jij vind het gezellig bij mensen die je dood wensen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vind best gezellig
jij niet dan?
gr
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij vind het gezellig bij mensen die je dood wensen?
ben hard en zachtquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij vind het gezellig bij mensen die je dood wensen?
Ik zeg.. mensen wensen je dood.. En jij hebt het over mellow.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben hard en zacht
nu zacht
ultra mellow
de fun
jawel, gezellig, dus
alle goeds weet je
de warmte, smelten, vrij van ...nou alles
de flow
ik ben nice, raar ja, ok, maar nice weet je
groetjes
je snapt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zeg.. mensen wensen je dood.. En jij hebt het over mellow.
Advies: Die lsd.. neemt ff 30 pillen en die paddo's.... neem het hele doosje.. in 1 keer.
Nee ik snap het niet. Ik ga niet met mensen praten die mij dood wensen. Want ik weet dat die mensen mij nooit accepteren. Zoals wij jouw niet accepteren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
je snapt niet
maar ik ga niet zeggen...dit en dat...
nee echt niet
ik ben immers mellow, hahaha
alle hun voor jou
op een dag zul je snappen
anders
evengoed je hun
acceptatie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:34 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet. Ik ga niet met mensen praten die mij dood wensen. Want ik weet dat die mensen mij nooit accepteren. Zoals wij jouw niet accepteren.
Nog een vraagje, waarom schrijf je als een randdebiel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
acceptatie?
niet interessant![]()
de interaktie
jij
als wobje
de interaktie
hahahaha
mijn jongen toch
hahahaha
alle hun weet je
slechtsquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nog een vraagje, waarom schrijf je als een randdebiel?
Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:40 schreef zarGon het volgende:
'remlof stinkt'.
Zó zó, wat 'n patjakker.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
slechts
om jou paling
zijn gespierde waarde
te doen krijgen
hahaha
aan hun !!!
Was niet mijn idee. Ik ben niet verantwoordelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:40 schreef zarGon het volgende:
'remlof stinkt'.
Zó zó, wat 'n patjakker.
trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
WAT DE NEUK?
Vieze smerige heumeu....
Zal zo op m'n werk eens even een ip check doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waarvoor denk ik aan Kali-Mist1..(kijk laatste regel)
http://www.nu.nl/news/185(...)it_Venezuela%27.htmlquote:AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft in een interview met de Amerikaanse tv-zender Fox News verteld dat hij Natalee Holloway heeft verkocht aan een man op het strand van Aruba.
Sorryquote:
pics ploxquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef Breathtaking het volgende:
HALLELUJA. Uit verveling ga ik maar douchen?
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef BobbyB het volgende:
IK ga mijn PM's maar disablen, ik word een beetje verdrietig van die volle inbox iedere morgen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gatver, die tattoo![]()
En vrouwen met vlechtjes piemels, brrr
Is het weer niet goed genoeg ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gatver, die tattoo![]()
En vrouwen met vlechtjes, brrr
zal eens kijken waar ik beland ben...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:31 schreef Florian_ het volgende:
Shit, ik sta weer hoog in de dagcijfers
Best triest. Als je steeds bijna het meeste post vergeleken met alle mensen op dit forum
Neenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het weer niet goed genoeg ofzo?
Ditquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen![]()
Als je dan al niet je eigen foto's post, doe dan iig die douchefoto's van Keeley Hazell
Die eerste doet het nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
of dit?
[ afbeelding ]
Bij mij doet ie het gewoon hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die eerste doet het niet
De 2e is wel baas
quote:
World of Tibia? .de?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
08. 128 BarraCupraCuda
netjes... het daalt...
ik heb namelijk WOT als Ebook gevonden
Hey, het kan niet iedere dag feest zijn. Dan waardeer je het morgen meer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god jullie zijn saai vandaag!
Niet waar!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, het kan niet iedere dag feest zijn. Dan waardeer je het morgen meer!
NG in ieder geval niet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Wonen NG en vriendin in Groningen? Ik dacht dat ik haar zag vanochtend.
Gelijk even een doorsmeerbeurt gegeven neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Wonen NG en vriendin in Groningen? Ik dacht dat ik haar zag vanochtend.
Oh dan was het vast een verloren zusje van NG's vriendin.quote:
Wel waar!quote:
Sommigen maagden werken overdag....quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god jullie zijn saai vandaag!
Niet-maagden ook hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen maagden werken overdag....
Nee, dat wou ik niet zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gelijk even een doorsmeerbeurt gegeven neem ik aan?
quote:
Oooh, dus daarom hoef ik nooit wat te doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen maagden werken overdag....
Alsof je die herkentquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dan was het vast een verloren zusje van NG's vriendin.
Dat dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je die herkentvolgens mij ziet ze er heeel anders uit zonder het trekken van zo'n raar hoofd
!
Jij bent toch wel maagd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom hoef ik nooit wat te doen!
Hoe weet jij dat het verloren zusje van NG's vriendin een raar hoofd heeft?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je die herkentvolgens mij ziet ze er heeel anders uit zonder het trekken van zo'n raar hoofd
!
Ik werk onder het FOK!ken hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, "werken" tussen haakjes dan he
Whehe dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Skaff-a het volgende:
M`n mediaplayer jengelt gewoon door terwijl ik hem al weg geklikt heb
DUS JE VRAAGT ME ALLEEN WAT ALS JE ME NODIG HEB HEA!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe watik ga het toch niet zomaar uit het niets vragen
!
Ik doe meestal één zin schrijven, half uur FOK!ken, één zin schrijven, half uur FOK!ken etc.quote:
Best redelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe meestal één zin schrijven, half uur FOK!ken, één zin schrijven, half uur FOK!ken etc.
Nou ja als ik echt dingen te doen heb dan FOK ik niet, maar anders ga ik gewoon ondertussen FOK!kenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe meestal één zin schrijven, half uur FOK!ken, één zin schrijven, half uur FOK!ken etc.
Neh, ik heb gewoon een kutlaptopquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik ook wel eensJe hebt zeker last.fm geïnstalleerd?
Ik ken haar toevalligquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het verloren zusje van NG's vriendin een raar hoofd heeft?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom hoef ik nooit wat te doen!
Ik ga ook. Heb een vergaderingquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:10 schreef Florian_ het volgende:
Ok jongens ik ga even werken
Als ik voor half 1 terugben moet je me even wegsturen, kus
Dan doe je best wel lang over zo`n zinquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:10 schreef Florian_ het volgende:
Ok jongens ik ga even werken
Als ik voor half 1 terugben moet je me even wegsturen, kus
Gupje komt en iedereen gaat wegquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:12 schreef Gupje het volgende:
Heej, gupje is binnen laat dat haten beginnen
Stonerquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:12 schreef Gupje het volgende:
Heej, gupje is binnen laat dat haten beginnen
Ciaos!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihee maar ik ga naar school, fijne dag mensen!
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:19 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ga er weet vantussen
haar doen, peuken scoren, school
Kusjes voor iedereen![]()
![]()
![]()
Hij heeft een ban?!?!/1/1/1!?1quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef Olep het volgende:
Nu hebben jullie tenminste geen last van MiVer.
Sorry neequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij heeft een ban?!?!/1/1/1!?1
Oh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Sorry neeHij moet zijn uitkering nog ophalen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:38 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe is KoP nu alweer geband?
shit, nou post ik voor half 1
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Sorry neeHij moet zijn uitkering nog ophalen.
Die fucking 5 minutenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:36 schreef Gupje het volgende:
Wat een dag gisterHeb half Nederland afgereisd... Maar wel mega gezellig gehad met Skaff-a en NG
Iedereen kan zijn wat ie wil zijn op het internetquote:
Kut dat ik stage heb verdomme. En raad eens waar ik nu benquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja maar heb 3 uur terug moeten reizenvoor die 5 minuten
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen kan zijn wat ie wil zijn op het internet
Stage? of zelfde plek of ook Zwolle?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kut dat ik stage heb verdomme. En raad eens waar ik nu ben
Stagequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Gupje het volgende:
[..]
Stage? of zelfde plek of ook Zwolle?
Zijn die mensen blind daar?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stage![]()
![]()
![]()
Ik zat wel lekker te chillen op stage gisteren.
Ick oock.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stage![]()
![]()
![]()
Ik zat wel lekker te chillen op stage gisteren.
Wie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ons aller SC hedde weer een rel gemacht.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een nintendo controller riemgesp besteld!
Over emo's gesproken. Hoe laat is NB doorgaan wakker?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een nintendo controller riemgesp besteld!
Die is niet Emo hij is Altoquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over emo's gesproken. Hoe laat is NB doorgaan wakker?Hij gaat vandaag schilderen.
Wat gaat ie schilderen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Over emo's gesproken. Hoe laat is NB doorgaan wakker?Hij gaat vandaag schilderen.
Emo's hebben mutsjes op die als modeaccessoire dienen inplaats ze te gebruiken waar ze echt voor zijn.quote:
Maar het punt is dat ik ze dan ook gebruik als ik het koud heb en aangezien ik het altijd koud heb, heb ik ook bijna altijd een muts op. En ja, ook binnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Emo's hebben mutsjes op die als modeaccessoire dienen inplaats ze te gebruiken waar ze echt voor zijn.
Zet zo'n ding fatsoenlijk op dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar het punt is dat ik ze dan ook gebruik als ik het koud heb en aangezien ik het altijd koud heb, heb ik ook bijna altijd een muts op. En ja, ook binnen.
Whehequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan ik niet zo goed zeggen na een observatie van 5 minuten
Hoe oud ben jij? 84?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zet zo'n ding fatsoenlijk op dan.
Mwhaha. NG verdedigd zijn vriendinquote:
Er komt een volgende keer dat wat langer en met een wat aangenamere temperatuurquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik vond het best gezellig![]()
![]()
Die 5 hele minuten
Dus je hebt die muts op je FoBo foto op omdat je een koude kruin hebt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Wtf maakt het uit hoe je een muts draagt. Als mijn oren koud zijn, trek ik die muts toch ook niet bijna tot over mijn ogen
.
Nee, ik vind het er ook niet uit zien hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwhaha. NG verdedigd zijn vriendin
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwhaha. NG verdedigd zijn vriendin
Komen wij wel naar Urkquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Er komt een volgende keer dat wat langer en met een wat aangenamere temperatuur
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik vind het er ook niet uit zien hoor
hihiquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Je GF ziet eruit als een dame die best een pit heeft dus bemoei je er niet mee NG!
Die mag iemand anders dan fixen want ik bemoei me niet met die meet dus ik weet ook niet wanneer ie is.quote:
Heb ik weer wat gemist?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ons aller SC hedde weer een rel gemacht.
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarvan de radio niet harder kan dan 18
Overigens dacht ik dat jij (remlof) die datum had aangepast gister, dat is volgens mij ook de versie die ik heb terug gezet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die mag iemand anders dan fixen want ik bemoei me niet met die meet dus ik weet ook niet wanneer ie is.
is really really broken. RECYCOLquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:34 schreef dagdag het volgende:
kut telfort wat de dag je internet weg gooit
whehehehquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef dagdag het volgende:
RickoKun, optelsom van een berg notes, plus een PM met waarschuwing posten, maand weg.
Edit: plus PM ban
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat heef Skaff-a nog meer gezegd?
quote:
quote:Even over het gesloten topic en met name deel 1, de gemaakte aannames zijn natuurlijk te ridicuul voor woorden, en al helemaal dat ik tegen mods zou zeggen dat ze d'r kop moeten houden.
Verder heb ik een aantal users gezien die het toch echt niet meer in d'r hoofd hoeven te halen te komen huilen om een vervroegde unban.
Jouw gedrag verbetert toch niet wat je ook beloofd, wegwezen.quote:
Heb je nou z'n naam veranderd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw gedrag verbetert toch niet wat je ook beloofd, wegwezen.
Of heeft die gast gewoon 33 klonen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:52 schreef Emimich het volgende:
Heb je nou z'n naam veranderd?
neuh, wel gebanned.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of heeft die gast gewoon 33 klonen?
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef dagdag het volgende:
hoeveel notes hebben juli
http://www.fok.nl/shopquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Ja doei...quote:
Neenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemoggol. Is het bij juli ook carnaflap?
14.00 uur bij het FOK! hoofdkwartier.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:12 schreef dagdag het volgende:
voor hoe laat staat de demonstratie straks. gepland
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:17 schreef Vandaw het volgende:
[..]
14.00 uur bij het FOK! hoofdkwartier.
Neem je zwemspullen mee.
Nee, die is met vakantie.quote:
Je krijgt na al die bans wel bijna het gevoel dat je de SC voor jezelf hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
nee bel wel polici dan heb ik klb voor mezelf
Er zijn er dan ook wat gebanned.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:26 schreef Olep het volgende:
Hier waren toch altijd de rellen?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn er dan ook wat gebanned.
Daar zal ik maar geen uitspraken over doenquote:
net terug..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij heurt op school te zitten.
A challenge I am willing to take.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
emimich5000posts is teveel denk
dat is elke 17seconden 1
zonder pauze
24uur lang
ja ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
A challenge I am willing to take.
Wel geklaagd bij de kankerleraren?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
net terug..
die kk projectbegeleider was er niet.. dus weet nog niet of ik het NU wel of niet haalde
ja uiteraardquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel geklaagd bij de kankerleraren?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
hey olep
was gister in slaap gevallen
0 posts maken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja ik ook
sowieso
zullen we vanaf zondg 0000 doen?
ik weet niet, sinds 2dagen last van mijn linkerpolsquote:
Doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee vanaf zondag 00:00u tot 23:59u 5000posts maken allebei
Red je niet, er word te weinig gepost op zondag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee vanaf zondag 00:00u tot 23:59u 5000posts maken allebei
Ja, kenkor erg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik weet niet, sinds 2dagen last van mijn linkerpolsheb wel vaker links of rechts een week kk veel pijn en dan een paar maanden niet
en ik muizel met rechts, maar meestal op een laptop, kun je van touchpad rsi krijgen?
voetbal enzo..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Red je niet, er word te weinig gepost op zondag.
Ik doelde meer op wat je leraar ervan vond.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
nou uh
HIJ WAS ER TOCH NIET DAN HOORDE HIJ HET TOCH NIET![]()
![]()
Sommige maagden slapen dan...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef Devvie het volgende:
doordeweeks wordt er snachts ook niet bar veel gepost
ja die vent was er toch nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik doelde meer op wat je leraar ervan vond.
Andere leraren misschien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja die vent was er toch nietdus ik kan kankeren wat ik wil hij hoort het toch niet
maar 5k moet kunnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige maagden slapen dan...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommige maagden slapen dan...
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je spreekt nu voor jezelf toch?
Oreally? waarom doe jij dat niet een keer?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat Devvie de lapo macht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |