Waarvoor denk ik aan Kali-Mist1..(kijk laatste regel)quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:08 schreef Noorsbloed het volgende:
Welke kankerdebiel heeft de wiki weer verneukt
Beetje jammer ansich.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waarvoor denk ik aan Kali-Mist1..(kijk laatste regel)
Slaap ze!quote:
Vraagje, wat doe je hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:18 schreef MiVer het volgende:
@pietje puk, die rond wieberd..
...klasse !!!
de josti's
zijn al lang en breed achter horizon
de spirit nu is ->
dit is het gevoel
en niet anders
vandaar dat ik toch blijf zeggen....
alle hun, aan jullie
ik vind best gezelligquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:21 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Vraagje, wat doe je hier eigenlijk?
Jij vind het gezellig bij mensen die je dood wensen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vind best gezellig
jij niet dan?
gr
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij vind het gezellig bij mensen die je dood wensen?
ben hard en zachtquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:23 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij vind het gezellig bij mensen die je dood wensen?
Ik zeg.. mensen wensen je dood.. En jij hebt het over mellow.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:26 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben hard en zacht
nu zacht
ultra mellow
de fun
jawel, gezellig, dus
alle goeds weet je
de warmte, smelten, vrij van ...nou alles
de flow
ik ben nice, raar ja, ok, maar nice weet je
groetjes
je snapt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:28 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zeg.. mensen wensen je dood.. En jij hebt het over mellow.
Advies: Die lsd.. neemt ff 30 pillen en die paddo's.... neem het hele doosje.. in 1 keer.
Nee ik snap het niet. Ik ga niet met mensen praten die mij dood wensen. Want ik weet dat die mensen mij nooit accepteren. Zoals wij jouw niet accepteren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
je snapt niet
maar ik ga niet zeggen...dit en dat...
nee echt niet
ik ben immers mellow, hahaha
alle hun voor jou
op een dag zul je snappen
anders
evengoed je hun
acceptatie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:34 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nee ik snap het niet. Ik ga niet met mensen praten die mij dood wensen. Want ik weet dat die mensen mij nooit accepteren. Zoals wij jouw niet accepteren.
Nog een vraagje, waarom schrijf je als een randdebiel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
acceptatie?
niet interessant![]()
de interaktie
jij
als wobje
de interaktie
hahahaha
mijn jongen toch
hahahaha
alle hun weet je
slechtsquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:41 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Nog een vraagje, waarom schrijf je als een randdebiel?
Beetje jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:40 schreef zarGon het volgende:
'remlof stinkt'.
Zó zó, wat 'n patjakker.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
slechts
om jou paling
zijn gespierde waarde
te doen krijgen
hahaha
aan hun !!!
Was niet mijn idee. Ik ben niet verantwoordelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:40 schreef zarGon het volgende:
'remlof stinkt'.
Zó zó, wat 'n patjakker.
trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:44 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
WAT DE NEUK?
Vieze smerige heumeu....
Zal zo op m'n werk eens even een ip check doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waarvoor denk ik aan Kali-Mist1..(kijk laatste regel)
http://www.nu.nl/news/185(...)it_Venezuela%27.htmlquote:AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft in een interview met de Amerikaanse tv-zender Fox News verteld dat hij Natalee Holloway heeft verkocht aan een man op het strand van Aruba.
Sorryquote:
pics ploxquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef Breathtaking het volgende:
HALLELUJA. Uit verveling ga ik maar douchen?
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef BobbyB het volgende:
IK ga mijn PM's maar disablen, ik word een beetje verdrietig van die volle inbox iedere morgen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gatver, die tattoo![]()
En vrouwen met vlechtjes piemels, brrr
Is het weer niet goed genoeg ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gatver, die tattoo![]()
En vrouwen met vlechtjes, brrr
zal eens kijken waar ik beland ben...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:31 schreef Florian_ het volgende:
Shit, ik sta weer hoog in de dagcijfers
Best triest. Als je steeds bijna het meeste post vergeleken met alle mensen op dit forum
Neenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is het weer niet goed genoeg ofzo?
Ditquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen![]()
Als je dan al niet je eigen foto's post, doe dan iig die douchefoto's van Keeley Hazell
Die eerste doet het nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
of dit?
[ afbeelding ]
Bij mij doet ie het gewoon hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die eerste doet het niet
De 2e is wel baas
quote:
World of Tibia? .de?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
08. 128 BarraCupraCuda
netjes... het daalt...
ik heb namelijk WOT als Ebook gevonden
Hey, het kan niet iedere dag feest zijn. Dan waardeer je het morgen meer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god jullie zijn saai vandaag!
Niet waar!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey, het kan niet iedere dag feest zijn. Dan waardeer je het morgen meer!
NG in ieder geval niet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Wonen NG en vriendin in Groningen? Ik dacht dat ik haar zag vanochtend.
Gelijk even een doorsmeerbeurt gegeven neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Wonen NG en vriendin in Groningen? Ik dacht dat ik haar zag vanochtend.
Oh dan was het vast een verloren zusje van NG's vriendin.quote:
Wel waar!quote:
Sommigen maagden werken overdag....quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn god jullie zijn saai vandaag!
Niet-maagden ook hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen maagden werken overdag....
Nee, dat wou ik niet zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gelijk even een doorsmeerbeurt gegeven neem ik aan?
quote:
Oooh, dus daarom hoef ik nooit wat te doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sommigen maagden werken overdag....
Alsof je die herkentquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dan was het vast een verloren zusje van NG's vriendin.
Dat dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je die herkentvolgens mij ziet ze er heeel anders uit zonder het trekken van zo'n raar hoofd
!
Jij bent toch wel maagd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom hoef ik nooit wat te doen!
Hoe weet jij dat het verloren zusje van NG's vriendin een raar hoofd heeft?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof je die herkentvolgens mij ziet ze er heeel anders uit zonder het trekken van zo'n raar hoofd
!
Ik werk onder het FOK!ken hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, "werken" tussen haakjes dan he
Whehe dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Skaff-a het volgende:
M`n mediaplayer jengelt gewoon door terwijl ik hem al weg geklikt heb
DUS JE VRAAGT ME ALLEEN WAT ALS JE ME NODIG HEB HEA!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe watik ga het toch niet zomaar uit het niets vragen
!
Ik doe meestal één zin schrijven, half uur FOK!ken, één zin schrijven, half uur FOK!ken etc.quote:
Best redelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe meestal één zin schrijven, half uur FOK!ken, één zin schrijven, half uur FOK!ken etc.
Nou ja als ik echt dingen te doen heb dan FOK ik niet, maar anders ga ik gewoon ondertussen FOK!kenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe meestal één zin schrijven, half uur FOK!ken, één zin schrijven, half uur FOK!ken etc.
Neh, ik heb gewoon een kutlaptopquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Whehe dat heb ik ook wel eensJe hebt zeker last.fm geïnstalleerd?
Ik ken haar toevalligquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het verloren zusje van NG's vriendin een raar hoofd heeft?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh, dus daarom hoef ik nooit wat te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |