quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mogge Manu , lekker geslaapt of heb ie nog wat te klagen ?
En vervolgens ontkend hij het hele verhaal weer, een soort van chronische leugenaar zeg maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:15 schreef Manu82 het volgende:
In het kader van andere subforums verkennen:'
'Joran heeft Natalee verkocht'
die jongen spoort echt niet
Stop Ian en LS in een huis en draaien maar met die camera'squote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
maar na 6 pagina's weet ik nog niet wat de opvolger is van cbml:D
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Stop Ian en LS in een huis en draaien maar met die camera's
denk niet dat het kijkers zal trekken,quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Stop Ian en LS in een huis en draaien maar met die camera's
Peterrrrrrrrrr weet het beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En vervolgens ontkend hij het hele verhaal weer, een soort van chronische leugenaar zeg maar.![]()
Mogge all, kwam even binnenzeilen.
En of dat helpt. Je duwt het portier zo terug en dus weg van de ijsaanslag en na een paar welgemikte bumps gaat ie open.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:22 schreef Gert het volgende:
Dus hij was vastgevroren terwijl je IN de auto zat?
Want als je van buiten tegen de deur bumpt, helpt dat niet.
Of gaan de deuren van jouw limousine naar binnen open?
http://www.mountainmadness.org/?e=67quote:8. VASTGEVROREN DEUR
Is het portier vastgevroren? Ga niet aan de deur staan rukken want dan trek je zo het rubber eraf. Geef, in plaats daarvan, met je kont een duwtje tegen het portier. Dan krijgt de deur een opdonder naar binnen toe. Het ijs knapt, de deur is open en u kunt instappen.
Wéér wat geleerd! Ik piste 'm altijd open. Altijd een uur vertraging, want eerst vier mokken koffie nodig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.mountainmadness.org/?e=67
Ik heb dit ook pas gisteren geleerd. Met dan aan dit zeiktopic: Blijf gvd nou eens van mijn auto af!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:32 schreef Gert het volgende:
Wéér wat geleerd! Ik piste 'm altijd open. Altijd een uur vertraging, want eerst vier mokken koffie nodig.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Have a nice day allemaal enzo........
Dat dus.... teruglezen loontquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Weer een fraai stukje nachtbrakerij gemist.
Das te moeilijk, dan moeten ze echt aan logistiek gaan doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:02 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemiddag Fok!![]()
Hoe irritant is het dat ze bij TNT niet gewoon even kunnen zeggen, joh we komen ongeveer zo laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |