En hoe is het met je blaas?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef Soury het volgende:
Toch geen spinazie vandaag maar hutspot, met uitgebakken spekjes en een hema worst
Ik in mijn sokken. Dan liep ik heel lullig naar de wc en we hadden een hond. Die kon op een gegeven moment geen boerenkool meer zien maar ik bleef hem feeden. Soort van fois gras maar dan van een jachthond. God hebbe zijn ziel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg!
Als ik vroeger weer eens zat te kokhalzen achter een bord koudgeworden groente met nootmuskaat (Echt, mijn moeder gooide dat op alles) moest ik het boven opeten. Dat vond ik heul niet erg, want dan spoelde ik alles door de wc.
Bah!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef blomst het volgende:
[..]
vroeger vond ik het ook verschrikkelijk, mijn tweelingbroer zocht dat altijd uit om te eten als we jarig waren, en volgens mij aten we dat dan ook altijd.
Nu lus ik het wel, lekker is anders.
Beter, al ben ik wel blij dat ik vrij was vandaag. Ik kan niet treuzelen als ik moet plassen. Maar rennen gelukkig gaat dat me ook al redelijk goed afquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:15 schreef Gert het volgende:
Jellinek, vraag & antwoord
Is het schadelijk om macaroni met ham en kaas naast je braadworst te eten?
Nee, dat is juist heel goed. Bedankt voor de tip.
Groeten,
Herr Jellinek
Het voordeel van volwassen zijn !!! moet wel zeggen dat ik b.v. spruitjes of groentesoep vroeger echt smerig vond. Ik zou het niet zelf maken maar ik lust het nu best wel. Wat echt goor is is Venkelquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bah!!
Ben je jarig, krijg je dat![]()
Zo moet er ook nog ergens een dia van mij zijn waar ik huilend boven een bord tuinbonen zit,
een eentje met een boterham met leverworst![]()
![]()
Verder ben ik geen moeilijke eter hoor, ik maak alleen wat ik lekker vind
Ja of koolraab.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het voordeel van volwassen zijn !!! moet wel zeggen dat ik b.v. spruitjes of groentesoep vroeger echt smerig vond. Ik zou het niet zelf maken maar ik lust het nu best wel. Wat echt goor is is Venkel
Koolraap ?? Ken ik niet wel raapjes ofzo. Van die oranje (patatachtige )dingen die maakte mijn moeder wel is . Dat vond ik wel lekkerquote:
Ik ga ff googelenquote:
Klinkt wel lekker? maar niet te haggelen dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:26 schreef hondjes het volgende:
de winterschnitze van Appiel ligt inmiddels in de vuilnisbak....niet kopen.
alleen maar spek en kaas, zelfs mannetje moest het niet.
De rozequote:
deze dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
Op het boekje staat: Samsung SGH-D900i,
En ja roze it is!![]()
Maar verder snap ik nu al geen fluit meer van het ding.
Ach vind zelf die van jou mooier, maar ik hou niet zoveel van kleurentelefoons, tenzij ik een blauwe kan vinden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij lijkt erop, maar het is hem niet!
[ afbeelding ]
Deze, metalic roze, die van jou vind ik mooier trouwens.
We zijn aan het solliciteren voor een SC bij KLBquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Het lijkt goddomme wel een klaagmuur![]()
HÉ KUNNEN WE BEST DOEN TOCHquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We zijn aan het solliciteren voor een SC bij KLB![]()
![]()
Die heb ik in het zwart. Geloof ik. Makkelijk te gebruiken hoor. Zelfs ik snap 'm.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
HÉ KUNNEN WE BEST DOEN TOCH
(o kutmijn caps....)
eh........ zodra die meuk hier wordt opgeheven openen we gewoon een topic in de klaagbaak,
COSMONGOLEN ZIJN DAKLOOS !
deel 1 t/m de volgende soap.........
![]()
ik meld mij vrijwillig aan als TS dan krijg je lekker veel gescheld naar je kop![]()
TS is een cosmongool![]()
![]()
TS is achterlijk
of was ie nu grijs?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heb ik in het zwart. Geloof ik.
oke dat zijn dus al 2 leden voor COSMONGOLEN DAKLOOS !quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Goed plan alle cos mongolen bij elkaar plus het groepje gebanden ..
Als LS nou ff al die zooi ontdooid kunnen we daar mee gooien.
Er is zelfs genoeg om erin te worstelen !!! Dames in bikini uiteraard
Beatrix laan..quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn al bezig in KLB.
quote:
Ja daar is onder PVDA beleid iets goed mis gegaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Beatrix laan..Tis een doodnormale straat net geen steeg zeg maar..
Men wil alles zo ver mogelijk van eigen huis en haard ..
Dat bewaar ik dan voor een paar (ex) fokusersquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:15 schreef Copycat het volgende:
Ingevroren komt die snert harder aan!
misschien kunnen we beter remlov smeken om een plaatsje ergens ("smeek. smeek"), of onze lullen laten zien aan yvonne. lijkt me beterquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oke dat zijn dus al 2 leden voor COSMONGOLEN DAKLOOS !
ik hou het wel bijna het Ribastopic heb ik al wat ervaring;
Ledenlijst Daklozen Cosmongolen zoeken onderdak;
Soury
Fanvanheteersteuur
![]()
zo ...... geregeld.........
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter remlov smeken om een plaatsje ergens ("smeek. smeek"), of onze lullen laten zien aan yvonne. lijkt me beter
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
antrax-siet! ben je nog gekwetst uit ons dispuut gekomen, luv![]()
?
Post ik mijn tettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien kunnen we beter remlov smeken om een plaatsje ergens ("smeek. smeek"), of onze lullen laten zien aan yvonne. lijkt me beter
Ga je aan Golden Shower doen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef Soury het volgende:
Bier !!! Lang niet gedronken maar na 2 dagen water is het een verademing !!! Lekker lang pissen
Oh lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Coos het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met spekjes en draadjesvlees![]()
Ik moet het alleen nog effe maken.
Draadjesvlees gisteravond uren laten sudderen en dat ruikt dan zo lekker.
Ohh lekker Coos !! Ja erg is dat he? Ruikt lekker maar moet nog evenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:26 schreef Coos het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met spekjes en draadjesvlees![]()
Ik moet het alleen nog effe maken.
Draadjesvlees gisteravond uren laten sudderen en dat ruikt dan zo lekker.
Ja over mijn autoquote:
jij praat me altijd na.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh lekker Coos !! Ja erg is dat he? Ruikt lekker maar moet nog even
Volgens "kenners" moet het dan eigenlijk op een oliestel staan sudderen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Oh lekkerdat vin ik nou écht lekker draadjesvlees lekker zo oma-achtig........
Trut !!!! Ga baclava inserten ofzo . En val geen onschuldige fok users lastigquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij praat me altijd na.......verzin zelf eens iets !
Bullshit !! Ik maak vaak zelf mayonaise en dat moet ook in een bepaalde kom van bepaald aardewerk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens "kenners" moet het dan eigenlijk op een oliestel staan sudderen.
Maar dat heb ik niet.
baclavaquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Trut !!!! Ga baclava inserten ofzo . En val geen onschuldige fok users lastig
Ben je weer in elkaar gemeptquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
baclavawel teringzoet staan gelijk je tandjes krom in je giecheltje
![]()
ja ik ga maar eens de keuken in........ met sleepvoet........ dat dan weer wel
Bobotiquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is Zuid Afrikaans voor tegenzin.....![]()
nah ..... mensen beste wensen....... tot later.........
Cool ik wacht ff op mijn Otto bestelling Komt goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:46 schreef Gert het volgende:
Hoewel de onderhandelingen over een eventueel plaatsje elders op FOK! stroef lopen, mede dankzij de reputatie die is opgebouwd in de loop der jaren, is het beslist bevorderlijk als users hun geslachtsdelen en/of tetten posten, moest ik van Danny en Yvonne posten zo werd mij vriendelijk van hogerhand medegedeeld.
in ieder geval bemoedigend nieuws dat jij er werruk van maakt (de onderhandelingen), broeder!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:46 schreef Gert het volgende:
Hoewel de onderhandelingen over een eventueel plaatsje elders op FOK! stroef lopen, mede dankzij de reputatie die is opgebouwd in de loop der jaren, is het beslist bevorderlijk als users hun geslachtsdelen en/of tetten posten, moest ik van Danny en Yvonne posten zo werd mij vriendelijk van hogerhand medegedeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:54 schreef blomst het volgende:ieeuuwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Jemig, ik wist niet dat je een kut en tetten kon bestellen bij Otto. Nu maar hopen dat je thuisbent en je buur de bestelling niet in ontvangst hoeft te nemen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef Soury het volgende:
Cool ik wacht ff op mijn Otto bestelling Komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |