Don't askquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik drink gewoon door, dan komt er geen koppijn,
Hoe is het ouwe die-hard SC'ert?
En ben jij die idioot die op FOK! GeenStijl woorden gebruiktquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
LS, ben jij die mongeaul van die snert?
quote:
Je moeder zei daarnet dat je al naar bed moet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ben jij die idioot die op FOK! GeenStijl woorden gebruikt
Sorry, Hidiquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Don't ask![]()
En niet zo snel posten, dat hou ik niet bij
Tussen het beffen door als het ware.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder zei daarnet dat je al naar bed moet.
Ze beft MIJ hè.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tussen het beffen door als het ware.
Oh, en de knop die je zoekt ziet er ZO uit:quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze beft MIJ hè.
Laat daar geen misverstanden over bestaan.
Mijn moeder is net een maandje dood. Dus lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder zei daarnet dat je al naar bed moet.
Ah, vandaar dat ze niet veel tegenstribbelde toen ik 'm erin duwdequote:Op dinsdag 25 november 2008 03:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mijn moeder is net een maandje dood. Dus lijkt me onwaarschijnlijk.
Ga jezelf hier anders even vermaken, zien we je over 5 min weerquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze beft MIJ hè.
Laat daar geen misverstanden over bestaan.
Ik heb maar 2 minuten nodigquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga jezelf hier anders even vermaken, zien we je over 5 min weer
Keeyquote:
Was een grapje, ze is al 4 jaar geleden overleden....quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze niet veel tegenstribbelde toen ik 'm erin duwde
Ieieeew! Vandaar de beestjes!@quote:Op dinsdag 25 november 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een grapje, ze is al 4 jaar geleden overleden....
Laat hem nou gewoon schuldig voelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een grapje, ze is al 4 jaar geleden overleden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |