Ja, maar Huntelaar kan redelijk voetballen. M.i. kunnen ze het beste van Beukering kopen/huren.quote:Op maandag 8 december 2008 21:37 schreef belanov het volgende:
[..]
Hij maakte er 26 in de eerste divisie, net zoals Huntelaar ooit
Heeft het hoofd frituur ontslag genomen dan?quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar Huntelaar kan redelijk voetballen. M.i. kunnen ze het beste van Beukering kopen/huren.²
quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft het hoofd frituur ontslag genomen dan?
Ik zit ook net te kijken, de meesten komen met de feestdagen aan, Johan er voor alquote:Op maandag 8 december 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
Johan gestopt met hardlopen en fietsen? Hij lijkt weer dikker te worden.
"Nee hoor, ik vreet gewoon uit de muur..."quote:Op maandag 8 december 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
Johan gestopt met hardlopen en fietsen? Hij lijkt weer dikker te worden.
Bij dat fragment kreeg ik last van plaatsvervangende schaamte.quote:
Ja klopt, hij had maar één opmerking:"Ja, dat is niet best." Doei!quote:Op maandag 8 december 2008 21:43 schreef Reddiablo het volgende:
Louis had ook echt zoiets van... waarom vertel je me dat!??!?
Ik denk dat zijn fiets is vastgevroren ofzo. Hij fietste toch elke dag 10 KM?quote:Op maandag 8 december 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zit ook net te kijken, de meesten komen met de feestdagen aan, Johan er voor al
Hij mag idd snel weg , kritiek leveren op je verdedigers maar ze wel elke keer weer opstellen of een invalbeurt gevenquote:Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef Pritt het volgende:
Hans haalt de kerst niet denk ik.
Stuur m in voor de Beste Johan van morgenquote:
Ik vind hem juist hardstikke tof!quote:
Tja hij kan ook geen nieuwe spelers toveren natuurlijk. Dat het al jaren kut gaat in Arnhem zegt misschien iets meer over andere dingen dan over de trainers die komen en gaan.quote:Op maandag 8 december 2008 21:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij mag idd snel weg , kritiek leveren op je verdedigers maar ze wel elke keer weer opstellen of een invalbeurt gevenen nog meer van die dingen.
Hij wil Van Diermen geen kans geven ondanks dat ie het wel een goede verdiger vind , ook zit Kuiper weer op de bank en ook yakubu die hij graag wilt houden , die spelers die achterin kunnen staan zijn er op het moment wel maar hij moet het ook doen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tja hij kan ook geen nieuwe spelers toveren natuurlijk. Dat het al jaren kut gaat in Arnhem zegt misschien iets meer over andere dingen dan over de trainers die komen en gaan.
Als Vitesse iets niet nodig heeft, zijn het wel nieuwe spelers. Ja, een nieuwe centrale verdediger zou fijn zijn, maar verder is de selectie lange tijd zo goed niet geweest als nu. Er wordt alleen geen reet mee gedaan.quote:Op maandag 8 december 2008 21:50 schreef BB-boy het volgende:
Tja hij kan ook geen nieuwe spelers toveren natuurlijk.
Hans probeerde het na te apen, maar dat lukte net nietquote:Op maandag 8 december 2008 22:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"So wot?!"
Kan afgestreept worden.
en daar meteen de conclusie aanvast dat hij dus buiten Feyenoord niets heeft in zijn levenquote:
Ik gok op het Friese equivalent van de Yab Yum.quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gertjan Verbeek is vrijgezel? Een simpele vraag die bij mij naar boven komt op zo'n moment: hoe voedt hij zijn behoeftes? Weigerde Hofs als schandknaap door het leven te gaan?²
De wei in?quote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik gok op het Friese equivalent van de Yab Yum.
quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gertjan Verbeek is vrijgezel? Een simpele vraag die bij mij naar boven komt op zo'n moment: hoe voedt hij zijn behoeftes? Weigerde Hofs als schandknaap door het leven te gaan?²
Ik moest lachen.quote:
Nee , zoals verwacht geen kritische vragen die liggen allemaal in de prullebak , zelfs Derksen neemt het op voor Westerhof net zo als Stevens en op Verbeek geeft ie weer af dat hij teveel met Feyenoord bezig is.quote:Op maandag 8 december 2008 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Niet gezien. Is het het terugkijken waard?
Ik kan me die vraag bij jou wel voorstellen.quote:Op maandag 8 december 2008 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Gertjan Verbeek is vrijgezel? Een simpele vraag die bij mij naar boven komt op zo'n moment: hoe voedt hij zijn behoeftes?
Nieuwe aanvaller van Feyenoord.quote:
Hij houdt gewoon veel vocht vast en met al die neerslag krijg je deze karikatuur.quote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja vaag binnen een week zo ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |