Matig, nog weinig deelnemende users en aangezien FOK! traag is gaat het allemaal wat langzamer.quote:
Pauze nemen van FOK! ?quote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef Opperkwal het volgende:
Baaltje man, ik neem even een pauze, kransen we zo verder?
Haai, pak je even een kopje dan kan ik thee inschenken?quote:
En nou komen we ook niet te weten wie Fok kapot heeft gemaaktquote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme is Ludo chagrijnig ofzo
Al mijn reacties heeft hij wel wat op aan te merken, of hij verwijdert ze zelfs
Koelvloeistof van de servers is bevroren door de kou waardoor de servers uitvielen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En nou komen we ook niet te weten wie Fok kapot heeft gemaakt
Alle ingrediėnten om dit tot een legendarische SC te maken, waarbij men over een aantal jaar zou zeggen: "goh dat was nog eens een SC' zijn aanwezig, ja.quote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef Opperkwal het volgende:
Ludo, je weet dat dit een geweldig SC word.
Alle? Je verneukt een topic met je hakenkruis en een ONZ SC zit er gewoon niet in. Niets met chagrijnig te maken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme is Ludo chagrijnig ofzo
Al mijn reacties heeft hij wel wat op aan te merken, of hij verwijdert ze zelfs
ik zeg het je, dit word een onz sc, ik zeg het jequote:Op maandag 24 november 2008 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alle? Je verneukt een topic met je hakenkruis en een ONZ SC zit er gewoon niet in. Niets met chagrijnig te maken.
Is je theezakje gescheurd, pessimist?quote:
Ben d'r lieve schat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
cerror, ik spotte jou net elders op het vorum.
Net als allochtonen en teveel toelaten leidt het tot aanslag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
Vindt jij thee ook zo'n wanstaltig goedje?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Net als allochtonen en teveel toelaten leidt het tot aanslag.
Braun? Of mevrouw de Groot van om de hoek.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, oké, ik weet wat leuks! Ik doe iemand na en jij moet raden wie ik na doe. Let op, hier komtie!
"Ik eet nu een frikandel"
Fout! Wanneer het BrauN geweest was had ik "moeder, ik lust een frikandel" geplaatst. Het is veul recenter!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Braun? Of mevrouw de Groot van om de hoek.
Potverdrie! HET GAAT OM MIJ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fout! Wanneer het BrauN geweest was had ik "moeder, ik lust een frikandel" geplaatst. Het is veul recenter!
Neejoh, gekkie! Ik zal het maar zeggen want je gaat het niet raden hč!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neejoh, gekkie! Ik zal het maar zeggen want je gaat het niet raden hč!Ohja! Met z'n topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is nog steeds open toch?Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Op welk topic zit jij precies te doelen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohja! Met z'n topic.
Die is nog steeds open toch?
Z'n het is tijd voor topic.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op welk topic zit jij precies te doelen?
Net als de KLB SC.quote:
Geen idee, maar jij verneukte het.quote:
Haterquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij verneukte het.
Verneuker.quote:
Allereerst ben ik niet jouw "jong".quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:14 schreef Olep het volgende:
[..]
Doe godverdomme eens normaal mien jong!
KIJK EENS IN JE ONDERTITEL!quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Allereerst ben ik niet jouw "jong".
Ten tweede: Normaal doen? Ik?
Potvervier, jij hebt meer hulp nodig met normaal dan moi.
En ten derde: Godverdomme? Moet hij er persé bij?
Hij meent het.quote:
Was 't maar zo.quote:
Van mijn part ben je paars. Je blijft een lul. Athans tenzij je het tegengestelde bewijst.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Van mijn part ben je paars. Je blijft een lul. Athans tenzij je het tegengestelde bewijst.
Jeugdzondes zullen we ze maar noemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vervelend he, dat je ooit in topics als deze hebt gepost?
zoals net?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar het was wel een periode waarin ik zo heel soms nog wel eens een glimlach op mijn gezicht kreeg in ONZ.
Nee. Ik keek net in de AT van ONZ, het was dat hier gepost was anders was ONZ als 12 minuten doodstil geweest.quote:
Dus dit topic is het enige dat je nog trekt naar ONZ? En daarmee zeg je dus ook dat je van RacerDKB en mij houd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Ik keek net in de AT van ONZ, het was dat hier gepost was anders was ONZ als 12 minuten doodstil geweest.
Are you mad?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dus dit topic is het enige dat je nog trekt naar ONZ? En daarmee zeg je dus ook dat je van RacerDKB en mij houd?
Met honingquote:
Daar is het nu nog een beetje te vroeg voorquote:
Maar je bent een vrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is het nu nog een beetje te vroeg voor
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Maar je bent een vrouw.Die drinken sowieso geen bier, ga rosé drinken.
Denk je dat je mij kan bijhouden dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zullen we dan een keertje een biertje gaan drinken?
Geen idee, wil je het proberen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat je mij kan bijhouden dan?
Ja dan moet je wel een goede doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:06 schreef Opperkwal het volgende:
Bedankt voor deze topicwending.
[ afbeelding ]
Fill me up.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een kopje lucht iemand?
Suiker en melk?quote:
Jij bent niet uitgenodigd.quote:
Het is Racer en mijn's topic. Met mijn melk doelde ik ook niet op melk voor in de koffie, maar ga eens weg uit ons topic jij vieze op geld uitgaande prostitué.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij bent niet uitgenodigd.
Er is hier maar één TS, en dat ben jij niet, kutkwal. Optyfen of ik schop je van het strand. Onbeleefde hakenkruisknutselaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:04 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is Racer en mijn's topic. Met mijn melk doelde ik ook niet op melk voor in de koffie, maar ga eens weg uit ons topic jij vieze op geld uitgaande prostitué.
Misschienquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Geen idee, wil je het proberen dan?
Kransjes zijn voor homoseksuelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef Kjelleke het volgende:
Mag ik alleen het kransje, van thee wordt ik zo gezapig
Ik heb denkbeeldige suiker, dat gaat goed samen met luchtquote:
kanker jij bent laat opquote:
MGMT, dōh.quote:
PSYCHO KILLER QU EST CE QUE FAFA FA FA FA FA BETTER RUN RUN RUN RUN RUN AWAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef Quir het volgende:
[..]
MGMT, dōh.
Inmiddels overgeschakeld naar Talking Heads, dat wel.
Exactly.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
PSYCHO KILLER QU EST CE QUE FAFA FA FA FA FA BETTER RUN RUN RUN RUN RUN AWAAAAAAAAAAAAAAAY
Aangeschoten, hoogstens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
let niet op racerdkb , hij is dronken
Daar kan ik wel mee leven hoor. Brengt in ieder geval wat leven in de brouwerij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
let niet op racerdkb , hij is dronken
Pics or it didn'th appenquote:
Ik neem geen pics manquote:
Precies :"e:Op vrijdag 22 mei 2009 02:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven hoor. Brengt in ieder geval wat leven in de brouwerij.
Tsja, dat kan ze niet denk ik, UnderTheWingsOfLove is namelijk dronkenquote:
ik doe het alleen anaal onveiligquote:
Homo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ik doe het alleen anaal onveilig
http://forum.fok.nl/user/history/203944quote:
Jawel, Quir is tof.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/203944
je komt niet in aanmerking volgens onze GESTAPO regels
BEFEHL IST BEFEHLquote:
whehequote:
heb ik van jou geleerd vieze facistquote:
zeg dat maar tegen je leraresquote:
Oh, we kunnen anfängen DKB.quote:
gangbangquote:
omdat ik denkquote:
het werkt als GHB.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hahahaha, jij hebt opgelet in de klas!
Ik mag eerst tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
het werkt als GHB.
kom jongens , sla jullie slag nu ze zwak is!
het is jouw chickie dus jaquote:
Is dat goed of fout?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als een vork in een ballon!
Dan is DKB een chick?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
maar ik had iets gehoord over dat ze op meisjes valt ofzo dus die GHB komt goed uit
He can be whatever you want him to be.quote:
Zie je me boeie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
He can be whatever you want him to be.
Maar als je toch al half lam op bed / keukentafel ligt dan merk je er toch niks van.
Behalve als hij het in je poepertje doet, dan kun je hoogstens 3 dagen niet goed lopen.
TC is toch een soort van hippiequote:
Lul nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
TC is toch een soort van hippie
Speculaties... speculatiesquote:
De enige hippie hier is ben jijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:00 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
TC is toch een soort van hippie
MAAR STEL DAT ZE WEL EEN HIPPIE IS SNAP JEquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De enige hippie hier is ben jijmet je linkse ideeen.
Neigend naar links, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:02 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ik ben deels rechts , deels links
dude zonder links was jij nou een straatsoldaat geweest in haarlem zuidquote:
Dat was een fasequote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
OHJA EN IN JE FOTOBOEK STAAT DAT JE GRAAG RISE AGAINST LUISTERT EN DIE ZIJN LINKSER DAN LINKS
OKE DOEIquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat was een faseDie luister ik nu niet meer.
Ik ga het per direct weghalen en er een extreem rechtse band neerzetten.
quote:
Deze?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:14 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
VAN WIE IS DEZE KLOON HIHIHIHI
Nog altijd even zwakzinnig, hm?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:17 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
HOE KANE R NOU OEPENS RACERKPD STAAN HET IS TOCH RACERDKB![]()
![]()
je moeder ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:20 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Nog altijd even zwakzinnig, hm?.
je moeder ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:20 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Nog altijd even zwakzinnig, hm?.
Haha zulks grappen en grollenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:24 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
En net zo ad rem als een leeg a4'tje.
Te laat met je ninja edit. En geen PI's gebruiken als het originele account dat ook niet doet.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:25 schreef UnderTheWingsOfLove. het volgende:
[..]
Haha zulks grappen en grollen
Ikweetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:25 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Te laat met je ninja edit. En geen PI's gebruiken als het originele account dat ook niet doet.
Ksst, jij bent ook een newbie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
IkweetMaarja, non-PI-gebruikers zijn newbs
Zelfs nog na 3 jaar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:30 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Ksst, jij bent ook een newbie..
.
Jij bent een oude newbie. Net zoals je de oude oude en de oude nieuwe layout hebt, heb je ook de oude newbies en de nieuwe newbies.quote:
lekkerrrrquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:44 schreef Serendipity. het volgende:
Twenty year old titties. Community titties,.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:44 schreef Serendipity. het volgende:
Twenty year old titties. Community titties,.
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, het is een aangenaam uitzicht zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die zijn wel duidelijk mooier als ze ingepakt blijven.
Zolang je niet verraad dat ik jouw kloon ben zijn we veilig.quote:
Van 183373quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:32 schreef Opperkwal het volgende:
Maar van wie is RacerDKB dan een kloon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |