Ja, je blijft er naar kijken he?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat doet Fok raar, het ene moment is de foto bij jou post weg , en even later staat die er weer
Ohw!quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
GrappigHet doet verdomme erg pijn en als je moet pissen moet je opschieten .. Als je al moet pissen.
Maar ik moest naar de huisarts (daar zat ik al te knijpen) en toen nog naar de apotheek en toen naar huis en toen naar de wc![]()
De assistente zei " oh op 5 nov. ook al een blaasontsteking" bleek verleden jaar te zijn. Dus ik zet november in mijn agenda . Pismaand !!!
Wtf. Ik heb al veel foto´s van haar maar die had ik nog niet. Graziequote:Op dinsdag 25 november 2008 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, je blijft er naar kijken he?!![]()
Maar misschien moet je even wachten, soms duurt het even voor een foto is geladen, dan is de pagina er al lang!
Gewoon google afbeeldingen hoor!quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wtf. Ik heb al veel foto´s van haar maar die had ik nog niet. Grazie
Nee ik ben ook erg pissigquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw!![]()
Sorry! Ik weet dus echt niet hoe het is! Stomme opmerking van me, het was dus niet om een garpje.
Lelijkerdquote:
Wmwaaahhh was wel duidelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe eens QUOTEN Heidi, maakt een en ander misschien iets duidelijker
ff geen zin om de translator te starten, your welcomequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Doe eens QUOTEN Heidi, maakt een en ander misschien iets duidelijker
Whehehehehehehehehequote:
Ik mis mijn smiliesquote:
Wat is er mis met mijn vlaffelvulcoquote:
Ter voorkoming van misverstanden. Ik reageerde opzettelijk op een quote die niet voor mij bestemd was.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis mijn smilies
Zo dan maar *kus*
Oh, ik dacht dat je jezelf aangesproken voeldequote:Op dinsdag 25 november 2008 01:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ter voorkoming van misverstanden. Ik reageerde opzettelijk op een quote die niet voor mij bestemd was.
Wasda?quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn vlaffelvulco
Die dus.. ik vergeet ze steedsquote:
Was gisternacht niet helemaal duidelijk welke idioot om half 3 in de nacht in de sneeuw aan het schrijven was en er foto's van ging makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |