quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
Voor Coos Raad het plaatje![]()
[ afbeelding ]
Ik mag jou ook welquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Thanks R. Ik meen het uit de grond van mijn hart. Als je een meid was kreeg je een. Maar dat zit er dus niet in
![]()
Mijn baas verwacht mij morgen, de nacht is kort. Buona notte a tutti (kan het niet laten, sorry)
![]()
Mooi dan gaat de fik erinquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Echt Soury!
Zonder blaasontsteking...Pies ik bijjna in mijn broek hier!
Zwak hoor, zo koud is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er ligt nog sneeuw genoeg, maar ik sla ff een beurt over. Ik zit al in mijn badjas en ga me niet weer een keer omkleden.
maar ik wel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
1 van mijn favo youtubjes dan maar?
(sorry Hidi, ik weet dat jij hem niet kan horen!)
Die kou zal aan mijn bibs oxideren. Heb gewoon geen zin om er nu uit te gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zwak hoor, zo koud is het nou ook weer niet
Geeft niet hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
1 van mijn favo youtubjes dan maar?
(sorry Hidi, ik weet dat jij hem niet kan horen!)
Hij lijkt ook wel zwart/wit. Maar dat kan ook komen omdat ik naar een z/w scherm kijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kou zal aan mijn bibs oxideren. Heb gewoon geen zin om er nu uit te gaan.
Zal je net zien dat bij het uploaden de batterijen leeg zijn. Dus die heb ik net ff in de lader gedaan.
En ik heb al met blote voeten in de sneeuw gestaan.
Net als de snert.... op deze foto lijkt het wel of ik "hoogtezonvoeten" heb. Zijn gewoon spierwit.
Dus toch ff de instelling van mijn camera nakijken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel zwart/wit. Maar dat kan ook komen omdat ik naar een z/w scherm kijk
lol, daar moest ik idd wel even goed maar kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zoveel mis je niet, hij heeft geen rood gelakte nagels in elk geval![]()
hoi
Dat is de weerkaatsing van het flitslicht.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi
Ja ik moest ook even goed kijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de weerkaatsing van het flitslicht.
Ik zat al te wachten tot er iemand daar een opmerking over zou maken
Ze zijn zo rood hoor...quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de weerkaatsing van het flitslicht.
Ik zat al te wachten tot er iemand daar een opmerking over zou maken
Wat zat jij nou weer intiem met Ian?quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja ik moest ook even goed kijken
Doet Liesje wel, even, die paint graagquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zijn zo rood hoor...
Er zijn altijd wel mensen die handig zijn met photoshop
Hoi!quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
hoi
Anders fan welquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Doet Liesje wel, even, die paint graag
Ooit gehoord van die rode ogen op een foto?quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zijn zo rood hoor...
Er zijn altijd wel mensen die handig zijn met photoshop
Even bijkletsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat zat jij nou weer intiem met Ian?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |