Groupies.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef erkel het volgende:
Iedereen die naar deze film gaat is of vrouw of gay.
Whehehe. Failquote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Maisnon het volgende:
"Action" Marco Borsato wilde wel dat er geen enkel van z'n eigen covers nummers gebruikt werden in de film zodat alle associaties met Marco de zanger weg waren.
Ben wieder zu hause, was maar voor twee producties dus vrijdag heen, maandag terug. Vet veel sneeuw, suuuupermooi, al is vliegen met die sneeuw wel scary...quote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Hoe is het in Zweden, ben je niet helemaal ingesneeuwd nu
quote:"Action" Marco Borsato wilde wel dat er geen enkel van z'n eigen covers nummers gebruikt werden in de film zodat alle associaties met Marco de zanger weg waren.
Nooitquote:
Nou ik moet zeggen, gebaseerd op die trailer... Dat ie dat niet kan.quote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef Jajong het volgende:
Misschien kan hij wel heel goed acteren, weet jij veel. (rhetorische vraag, ik weet dat je niet zoveel weet. )
nog beter dan zingenquote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef Jajong het volgende:
Misschien kan hij wel heel goed acteren, weet jij veel. (rhetorische vraag, ik weet dat je niet zoveel weet. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |