SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door scanman01 op 26-11-2008 19:55:03 ]My soul is painted like the wings of butterflies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me niet, dat iedereen dat gaat kijken. En het is niet op TV uitgezonden maar gewoon een bonus feature op een DVD, denk dat dit gewoon tussen spoilers moet blijven. Of er moet echt niemand zijn hier die het niet kijktquote:Op woensdag 26 november 2008 19:48 schreef scanman01 het volgende:
We mogen er nu toch vanuit gaan dat ook iedereen de 17 minuten preview heeft gezien?
Dan hoeven we nu toch ook niet in spoilers te blijven schrijven over een bepaald iemand die opduikt in aflevering 1???
Dus we gaan hier nu 6 weken van die grote witte vlakken krijgen op iedere pagina?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:51 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dat iedereen dat gaat kijken. En het is niet op TV uitgezonden maar gewoon een bonus feature op een DVD, denk dat dit gewoon tussen spoilers moet blijven. Of er moet echt niemand zijn hier die het niet kijkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ik zie wel overal de extended versie van Redemption? Houdt dat in dat deze preciew erbij in zit?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:24 schreef Tim86 het volgende:
24 S07 Preview DVDRip XviD-REMAX is te downloaden voor de liefhebbers.
Nee. De extended version is gewoon de film met een extra 10 minuten ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik zie wel overal de extended versie van Redemption? Houdt dat in dat deze preciew erbij in zit?
Hm ok extended ook nog even downloaden dusquote:Op woensdag 26 november 2008 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. De extended version is gewoon de film met een extra 10 minuten ofzo.
De preview is de eeste 17 minuten van seizoen 7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ze zegt ook dat het "right down the block" isquote:Op donderdag 27 november 2008 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Die 17 minuten zijn wel echt goed gedaan vind ik. Je zit meteen middenin het verhaal zonder dat er allemaal onduidelijkheden zijn. Erg pakkend. Jack was wel donders snel van de rechtzaak in het gebouw van de FBI trouwens (binnen een paar minuten), maar die zullen dan wel naast elkaar staan
[ Bericht 7% gewijzigd door -Strawberry- op 28-11-2008 07:20:53 ]
Idd. En wat zullen we 1 december te zien krijgen in die tweede, nu nog encrypted file?quote:Op donderdag 27 november 2008 19:48 schreef CloudStrife het volgende:
Geinig:
http://www.fox.com/24/dossier/flash/24Dossier.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |