Dat zegt niets. Ik heb me ook wel eens klem gezopen met heineken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 21:46 schreef Daantke het volgende:
Daar heb ik me nog een keer klem mee gezopen
Best te drinken dus.
en je bent de dag daarna niet doodgegaan van de koppijn samengaand met continue kotsreflexen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Ik heb me ook wel eens klem gezopen met heineken..
Brabo toevallig?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef moonmovies het volgende:
[..]
en je bent de dag daarna niet doodgegaan van de koppijn samengaand met continue kotsreflexen?
Dat je dat spul zoiezo door je strot heen kunt krijgen
Jawel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 22:22 schreef moonmovies het volgende:
[..]
en je bent de dag daarna niet doodgegaan van de koppijn samengaand met continue kotsreflexen?
Dat je dat spul zoiezo door je strot heen kunt krijgen
Vies he, echt bierquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef freddygonzales het volgende:
Nee voor mij alleen Heineken.
Export vies, Oettinger lekker.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:55 schreef Topspin het volgende:
Wat is overigens het verschil tussen export en normale oettinger? Qua smaak bedoel ik dan.
Precies, wat zei ik? Oettinger is tof bier, en zeer goed te drinken! Net een nieuwe Lidl-biertje gehaald, is ook prima. Een kartonnen doos, met 24 flesjes van een kwart liter blond bier. Goed te drinken, doos was slechts vier euro!quote:Op zondag 7 december 2008 21:18 schreef theKiD het volgende:
Goedgekeurd!Lekker biertje. Voortaan de helft minder Grolsch denk ik. En voor gewone doordrinkavondjes, Oettinger
![]()
Voor die prijs hoef je hem idd niet te laten staan en valt het alles behalve tegen!
deel dat maar door 2quote:
Heb jij dan gewogen van de krat? Weegt een krat dus ook 8 pakken suiker of 16 pakken suiker?quote:
24 flesjes x 0,33 = volgens mij 8 kg. Dan is dat wel heel zwaar plasticquote:Op woensdag 17 december 2008 19:15 schreef Topspin het volgende:
[..]
Heb jij dan gewogen van de krat? Weegt een krat dus ook 8 pakken suiker of 16 pakken suiker?
Ter vergelijk: een volle krat bier (2 4 flesjes met
inhoud) weegt 14.5 kg ([/b]
20 halve liters kan dus best richting 18 kilo gaan
http://www.damcursus.nl/downloads/versus.pdf
8 KG is net niets, maar goed, ik heb geen zin in de discussie of het 16 KG of 8 weegt, weet wel dat 8 kg een stuk lichter is dan 16 KG. En tevens dat een krat bier behoorlijk zwaar kan wegen relatief gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
24 flesjes x 0,33 = volgens mij 8 kg. Dan is dat wel heel zwaar plastic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |