vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
quote:Op maandag 24 november 2008 20:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan hou ik wel een sneeuwbalgevecht met mezelf![]()
Gewoon de sneeuwballen omhoog gooien en koppen
ik zie het voor mijquote:Op maandag 24 november 2008 20:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan hou ik wel een sneeuwbalgevecht met mezelf![]()
Gewoon de sneeuwballen omhoog gooien en koppen
Ik niet, maar ik krijg wel steeds meer zin in een gevechtquote:
Hij wil mij ook geen pleziertje doenquote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat je mr. T/Teun/Harry niet even een pleziertje wilt doen
Of één tegen een raam plakken en dan koppenquote:Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan zo'n hele grote, zo groot als een voetbal. Poef!!
loeter!quote:
preciesquote:Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan zo'n hele grote, zo groot als een voetbal. Poef!!
Ja, en toen zei ik, kom maar op. Maar toen moest ik opeens die kant opquote:Op maandag 24 november 2008 20:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij wilt een sneeuwbalgevecht? Nou, dat kun je krijgen
Wil je me dood hebben?quote:Op maandag 24 november 2008 20:28 schreef Bob-B het volgende:
Of één tegen een raam plakken en dan koppen [ afbeelding ]
Dat klopt! Je moet er wel wat voor over hebben hèquote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ik, kom maar op. Maar toen moest ik opeens die kant op
Oe, een massale sneeuwballenvechtpartijquote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
moet nathalie ook werken?
ga je met haar sneeuwballengevecht doen
quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat klopt! Je moet er wel wat voor over hebben hè
In Goor. Als jij hier naar toe galoppeert dan kom ik naar buiten met een grote sneeuwbalquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef Samzz het volgende:ja ik was al in de pyjama en ik weet niet eens waar je woont
gaan we dat als FOK!meet doenquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oe, een massale sneeuwballenvechtpartij
Ik ga niet naar Goor galopperen, mijn paard breekt dr benen nog op die gladde straatquote:Op maandag 24 november 2008 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Goor. Als jij hier naar toe galoppeert dan kom ik naar buiten met een grote sneeuwbal
Dan moet die meet wel snelquote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we dat als FOK!meet doen
Puik plan. Als we zo'n 10 mensen bij elkaar hebben dan kunnen we er zo'n chaotische sneeuwballengevecht van makenquote:
Jij mag ook galopperen hoorquote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet naar Goor galopperen, mijn paard breekt dr benen nog op die gladde straat
quote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Samzz het volgende:
Puik... dat is best een kut woord eigenlijk
Dan kruip je maarquote:
en dan aan het bier, of jagermeister of wat andersquote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Puik plan. Als we zo'n 10 mensen bij elkaar hebben dan kunnen we er zo'n chaotische sneeuwballengevecht van maken
Glühweinquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan aan het bier, of jagermeister of wat anders
wanneer is de sneeuw weg dan?quote:
Goorquote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik stem voor Martini. Gluhwein is goor...
Peterquote:
Pak een uzi, ga Rambo spelenquote:Op maandag 24 november 2008 21:25 schreef ACT-F het volgende:
OMG, het inbraakalarm gaat hier tegenover af. Wat nu
davidquote:
ow katsquote:
pak je cameraquote:Op maandag 24 november 2008 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik dát weer niet heb![]()
Ik hoor nu ook een hond blaffen. Oh noes!!
Je houdt niet meer van me.quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow kats
sorry![]()
ik was veelste druk met tribalwars
jawel hoorquote:
En dan? Schieten? Zou dat helpen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
pak je camera
Ik ken mensen die je daarbij kunnen helpen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
![]()
ik ben alleen verslaafd
bij mijn liefde voor jou of mijn verslaving?quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken mensen die je daarbij kunnen helpen.
foto's makenquote:
en dan je huis niet meer in kunnenquote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Je moet uit het raam springen, da's leuk!
Je verslaving.quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij mijn liefde voor jou of mijn verslaving?
ow, en wie kan mij daar bij helpen dan?quote:
misschien dat er meer actie wasquote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er valt nu niets anders te zien dan een knipperend lampje. Om daar nu een foto van te maken
Mijn zus werkt in een kliniek voor verslaafden.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, en wie kan mij daar bij helpen dan?
is jou zus net zo leuk als jij?quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in een kliniek voor verslaafden.
Er komen net van die security lui. Ik ben niet echt van plan om hun pontificaal op de foto te zettenquote:
Leuker.quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is jou zus net zo leuk als jij?
vinden ze ook vast niet grappigquote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er komen net van die security lui. Ik ben niet echt van plan om hun pontificaal op de foto te zetten
nog leuker dan jou?quote:
34.quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog leuker dan jou?dat kan toch niet
hoe oud is je zus dan?
en jij was 27, toch?quote:
28quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij was 27, toch?
zit wel een aantal jaar tussen.
Ze zijn alweer weg. Weer niks gebeurdquote:Op maandag 24 november 2008 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
vinden ze ook vast niet grappig
bliksems.quote:Op maandag 24 november 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
En er komt nog een broertje achteraan.
das wel jammerquote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg. Weer niks gebeurd![]()
Zoals gewoonlijk
ik denk dat ik morgen maar met de bus ga. hoef ik ook niet te krabbenquote:Op maandag 24 november 2008 22:29 schreef Rikketik het volgende:
Zo, het is echt spekglad buiten.Het sneeuwt ook weer, lekker dikke vlokken. En aangezien de grond bevroren is, ben ik benieuwd hoe de buurt er morgen uit zal zien.
dat is denk k nog net zo makkelijkquote:Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet morgenochtend werken en meestal ga ik met de fiets. Als het nou echt helemaal ondergesneeuwd is buiten ga ik denk ik maar een kwartiertje eerder weg en gewoon lopend.
ik ook. eerst even een aanval op tribalwars versturen en dan pitten.quote:
truste Bartquote:Op maandag 24 november 2008 22:52 schreef Rikketik het volgende:
Ik ook, morgen er weer vroeg uit. Heb ondertussen wel bij de bedrijfsleiders aangegeven dat ik het liefst niet meer 's ochtends werk, maar omdat er iemand van de ochtendploeg ontslag heeft genomen zit ik hier nog wel een aantal weekjes aan vast ben ik bang.
Truste iedereen.
ga je skippy achterna?quote:Op maandag 24 november 2008 22:54 schreef ACT-F het volgende:
En ik ga proberen niet onderuit te gaan als ik zo meteen naar de kroeg fiets
Op maandag? Feestbeest.quote:Op maandag 24 november 2008 22:54 schreef ACT-F het volgende:
En ik ga proberen niet onderuit te gaan als ik zo meteen naar de kroeg fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
halloquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga zo denk ik ook naar bed. Ik heb het goede voornemen ommorgen weg te brengen zodat ik de auto heb maar ik moet nog ziet wat daar van terecht komt om half 7.
![]()
Slaap lekker Bart, Bob en Wouter.
slaap lekker lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Super!!!quote:Op maandag 24 november 2008 23:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh. Fucking koud. Fucking glad.
quote:Op maandag 24 november 2008 23:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Super!!!
We hebben net met de hele kartbaancrew gekart op een spekgladde baan!!![]()
Was echt supervet!! Half in het donker, en maar gaan!!
quote:
Ha skatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
tjah vind het ook niet zo gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
riekt naar kittengate, maar niet genoeg
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Neem jij het topic serieus dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh mijn god. Ga je dat serieus doen?
jij hebt ook een praaltje van een reactiequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nergens op slaan, om heel eerlijk te zijn.
Maargoed.
Lieve schat, het topic is nep. Hara is een van de, zo niet de grootste, dierenliefhebbers op fok en ze zou haar dieren nooit zo wegdoen. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nergens op slaan, om heel eerlijk te zijn.
Maargoed.
tjah, Nath is dus zo iemand die je hard nodig hebt bij zo'n relquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef Rikketik het volgende:
Bij reltopics is het van groot belang dat je er met de juiste mindset aan mee gaat doen.
Waarom denk je dat er voor puppy's gekozen is, en dan nog wel Golden Retrievers. Zo ongeveer het knuffeligste ras honden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve schat, het topic is nep. Hara is een van de, zo niet de grootste, dierenliefhebbers op fok en ze zou haar dieren nooit zo wegdoen. Ik ook niet.
Het is gewoon leuk hoe mensen happen.
Echt, alles is lief en poezelig enzo. Gewoon meedoen, niet verpesten en niet meer zo happen.
ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk als mensen zo over dieren praten, of het nou serieus is of niet.
stimmtquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve schat, het topic is nep. Hara is een van de, zo niet de grootste, dierenliefhebbers op fok en ze zou haar dieren nooit zo wegdoen. Ik ook niet.
quote:Het is gewoon leuk hoe mensen happen.
Echt, alles is lief en poezelig enzo. Gewoon meedoen, niet verpesten en niet meer zo happen.
Dat zijn wel echt haar pups btw. En dat van dat slopen zal ook wel kloppen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er voor puppy's gekozen is, en dan nog wel Golden Retrievers. Zo ongeveer het knuffeligste ras honden.
Dat is dan toeval.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn hond trekt dr lippen op voor chocolade, en loopt weg. Die eet dat echt niet, en heeft het ook nooit gehad.
Komt niet omdat het slecht voor hem is, maar waarschijnlijk omdat hij het niet lekker vindt. Mijn hond lust bijvoorbeeld absoluut geen ui, terwijl ze zelfs stront van de straten vreet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn hond trekt dr lippen op voor chocolade, en loopt weg. Die eet dat echt niet, en heeft het ook nooit gehad.
maar niet elke hond doet datquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Komt niet omdat het slecht voor hem is, maar waarschijnlijk omdat hij het niet lekker vindt. Mijn hond lust bijvoorbeeld absoluut geen ui, terwijl ze zelfs stront van de straten vreet.
Van zout ook. Teveel aan zout is levensgevaarlijk voor een hond. Daarom word Frolic ook vaak afgeraden als voer, omdat daar ontzettend veel zout inzit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt haar pups btw. En dat van dat slopen zal ook wel kloppen.![]()
Trouwens Nath: dat honden zouden ruiken of iets goed of slecht voor ze is, is écht een fabel. Dat moet je zelf als baas in de gaten houden en als ze iets eten wat slecht voor ze is (zoals chocolade) dan is het inderdaad verstandig om ze zout te geven zodat ze gaan kotsen want daar kunnen ze doodziek van worden.
Mijn geliefde dode hond die nu vast in de hondenhemel is heeft een keer een gehele bak met chocola opgegeten, die op de eettafel stond. Allemaal vieze estse chocola.. Gelukkig had die er toen niets aan over gehouden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van zout ook. Teveel aan zout is levensgevaarlijk voor een hond. Daarom word Frolic ook vaak afgeraden als voer, omdat daar ontzettend veel zout inzit.
Ben het met je eens over chocolade, ze eten het gewoon en honden weten inderdaad niet wat wel of niet goed voor ze is. Die kwaliteit hebben ze al jaaaaaaren geleden verloren.
Gelukkig is het niet slecht voor mensen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Samzz het volgende:
Tja, het had slechter af kunnen lopen. Doorgaans is chocolade enorm slecht.
Zout in het voer is ook een heel ander verhaal! Als je een hond zout geeft nadat hij iets slechts heeft gegeten doe je dat om een reflex op te wekken. Dat beest gaat van al dat zout in zijn keel namelijk kosten. Het eerste wat er dan weer uit komt is dat zout en daarna ook datgene wat hij gegeten heeft. Het komt dus helemaal niet in zijn maag, darmen en nieren waar het schade aan zou kunnen richten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van zout ook. Teveel aan zout is levensgevaarlijk voor een hond. Daarom word Frolic ook vaak afgeraden als voer, omdat daar ontzettend veel zout inzit.
Ben het met je eens over chocolade, ze eten het gewoon en honden weten inderdaad niet wat wel of niet goed voor ze is. Die kwaliteit hebben ze al jaaaaaaren geleden verloren.
Dat is heel fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn hond eet dat gras met liefde als hij iets verkeerds gegeten heeft. En hij neemt er 4 a 5 happen van en dan geeft ie over.
Klopt, k las het inderdaad. Ken die methode niet. Maar goed, ik zorgde ook altijd dat mijn honden niet bij de chocolade konden. Wat niet zo moeilijk was met twee teckelsquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zout in het voer is ook een heel ander verhaal! Als je een hond zout geeft nadat hij iets slechts heeft gegeten doe je dat om een reflex op te wekken. Dat beest gaat van al dat zout in zijn keel namelijk kosten. Het eerste wat er dan weer uit komt is dat zout en daarna ook datgene wat hij gegeten heeft. Het komt dus helemaal niet in zijn maag, darmen en nieren waar het schade aan zou kunnen richten.
Het is inderdaad iets wat je niet te vaak moet doen maar met gras krijg je zo'n beest echt niet aan het kotsen als hij een bak chocolade heeft gegeten hoor. Sterker nog, dat gras krijg je er niet eens in.
Is nog niet voorgekomen, dus niet nodig om over te speculeren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is heel fijn.![]()
Maar wat nu als hij wel een keer een bak chocolade eet en geen zin in gras heeft?
Mijne werken samen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt, k las het inderdaad. Ken die methode niet. Maar goed, ik zorgde ook altijd dat mijn honden niet bij de chocolade konden. Wat niet zo moeilijk was met twee teckels
Maar wel handig om over na te denken. Beter dat je weet wat je in zo'n geval moet doen (2-3 eetlepels zout achterin die strot gooien dus) dan dat je hond doodgaat omdat je niet voorbereid bent.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is nog niet voorgekomen, dus niet nodig om over te speculeren.
Partners in crimequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijne werken samen.![]()
Ik heb laatst eindelijk gezien hoe ze de vuilniszak jatten uit de vuilnisbak. De een gaat op het pedaal staan en de ander pakt dan de zak en trekt die er uit. En dan sleuren ze fijn samen de inhoud door de woonkamer en delen ze het lekkers.![]()
En Hara heeft dan ook nog een meewerkende kat.
Ik geloof best dat je dan zout kan doen, maar mijn hond kotst al na 4 happen gras, dat vind ik dan toch wat veiliger.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar wel handig om over na te denken. Beter dat je weet wat je in zo'n geval moet doen (2-3 eetlepels zout achterin die strot gooien dus) dan dat je hond doodgaat omdat je niet voorbereid bent.
Dit valt gewoon onder EHBO voor honden.
Honden hebben een minder goed kotsreflex. Ik heb het wel eens gedaan maar voor er enig effect was zat ik al zo ver met mijn hand in die strot dat ik het net zo goed uit zijn maag had kunnen pakken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef Bob-B het volgende:
Stop gewoon een vinger in de keel, dat werkt bij mij ook!
Dat is het ook, als hij het wil eten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je dan zout kan doen, maar mijn hond kotst al na 4 happen gras, dat vind ik dan toch wat veiliger.
Dat doet ie so far so good dus wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is het ook, als hij het wil eten.
Ik ken het. Gewoon laten komen, beter dan opkroppen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo in bad. Even mijn hoofd helemaal leeg maken... Bah.
Ik ben bij vlagen nog helemaal ziek van verdriet omdat het uit is. Vind ik zo zwak van mezelf...
aahquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo in bad. Even mijn hoofd helemaal leeg maken... Bah.
Ik ben bij vlagen nog helemaal ziek van verdriet omdat het uit is. Vind ik zo zwak van mezelf...
dus geen poedersuiker voor jou op je oliebol?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb net de dokter eens gebeld over m'n bloedonderzoek. Ik heb zo goed als zeker diabetes.
Gewoon. Vooral omdat ik niet weet hoe hij zich voelt. En dat vind ik helemaal erg. Dat ik gek ben van verdriet en hij het zo aan de kant kan schuiven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah
hoezo is het zwak? daar kun je niets aan doen. een mens hoort gevoelens te hebbenZelfs ik heb gevoelens
Je mag practisch niks meer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag me af hoe dat dan zit; mag ik nog drinken en alles?
Of moet ik bij alles oppassen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is?
Je hebt vaker tests gehad, maar er is nooit wat uitgekomen? Apart, suikerziekte is volgens mij juist heel duidelijk aan bepaalde bloedwaarden te herkennen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben al een hele tijd moe, en heb al vaker tests gehad of ik niet "toevallig" suikerziekte heb. Als ik terugdenk, heb ik al wel langer dat ik snel moe ben, dat ik soms dringend behoefte heb aan iets zoets, maar ik heb er nooit uit kunnen halen dat ik diabetes zou hebben.
Naja, als je net hebt gegeten voor zo'n test, dan is de uitslag al onbetrouwbaar enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt vaker tests gehad, maar er is nooit wat uitgekomen? Apart, suikerziekte is volgens mij juist heel duidelijk aan bepaalde bloedwaarden te herkennen.
Wel kut voor je in ieder geval als je het blijkt te hebben.
Da's een snelle visquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:41 schreef Samzz het volgende:
En dan is ook nog m'n vis te pletter gezwommen tegen de lavasteen
ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:41 schreef Samzz het volgende:
24 dagen alquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens ook nog goed nieuws; ik heb vandaag 24 dagen een vriendinnetje?
wie heeft het uit dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:38 schreef ACT-F het volgende:
Wat een hoop slecht nieuws lees ik allemaal. De één heeft het uit en de ander mogelijk diabetes![]()
Beide sterkte
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:41 schreef Samzz het volgende:
toe maar, tijd gaat snel hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens ook nog goed nieuws; ik heb vandaag 24 dagen een vriendinnetje?
dan win je toch gewoon?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef Fems het volgende:
Bob en ik zijn aan het mijnenvegeren, ik wil winnen!
dat is al een tijd uitquote:
Een guppiequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's een snelle visWat voor een vis was het?
Da's al eeeuwen uit, maar ik heb het nog met vlagen zwaarquote:
Ben je soms even oud als Bob?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's al eeeuwen uit, maar ik heb het nog met vlagen zwaar
Nee. Gelukkig niet. Vrouwen worden, in tegenstelling tot mannen, vaak niet mooi oud.quote:
je zou toch denken dat hij wel aan de grindbak gewend is, hij zwemt er zo'n beetje z'n hele bestaan al bovenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, een racegup. Geëindigd als Ayrton Senna
Ik ben in de rauw hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, een racegup. Geëindigd als Ayrton Senna
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
je zou toch denken dat hij wel aan de grindbak gewend is, hij zwemt er zo'n beetje z'n hele bestaan al boven
In de rauw nog wel. Moet je even met je kont in kokend water gaan zitten dan is dat zo weer over.quote:
ja ik zag m al. Geen zin om aan te passen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de rauw nog wel. Moet je even met je kont in kokend water gaan zitten dan is dat zo weer over.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de rauw nog wel. Moet je even met je kont in kokend water gaan zitten dan is dat zo weer over.
Shit man.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb net de dokter eens gebeld over m'n bloedonderzoek. Ik heb zo goed als zeker diabetes.
Dat lijkt me handiger dan dat je afhankelijk bent van een ander. En een prik doet echt geen auwquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Fems het volgende:
Moet je dan trouwens ook zelf prikken?
Maar als je er eerder op bent getest, dan weet je toch dat je voor zo'n test nuchter moet zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, als je net hebt gegeten voor zo'n test, dan is de uitslag al onbetrouwbaar enzo.
Oh mijn god, hoe ga je het overleven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef Bob-B het volgende:
Mijn fokvriendinnetje![]()
is er morgen heel de dag niet
Oh slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dooie boel hier zeg.
Ik ga slapen. Doei
quote:
Ik ben echt benieuwd wat voor werk jij hebt. Altijd als ik hier ben ga jij naar je paarden kijken of wat anders doen waar ik alleen maar jaloers op kan zijn omdat ik van 7:00 tot 19:00 bezig ben met stage.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:08 schreef Samzz het volgende:
Lekkere binnenkomer ja
Ik ga zo douchen en naar de stad, lekker shoppen
Ik werk bij de Etosquote:Op woensdag 26 november 2008 11:14 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat voor werk jij hebt. Altijd als ik hier ben ga jij naar je paarden kijken of wat anders doen waar ik alleen maar jaloers op kan zijn omdat ik van 7:00 tot 19:00 bezig ben met stage.
Stage van 06:00 tot 22:00?quote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk bij de EtosIk werk vrijdag de hele dag en deze week zaterdag de hele dag. Volgende week Woensdag en Vrijdag de hele dag.
En ik heb er al 10 weken stage opzitten... En dat was van 06:00 tot 22:00
De Etos in de stad? Dan kom ik je eens opzoeken namelijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werk bij de EtosIk werk vrijdag de hele dag en deze week zaterdag de hele dag. Volgende week Woensdag en Vrijdag de hele dag.
En ik heb er al 10 weken stage opzitten... En dat was van 06:00 tot 22:00
*eensch*quote:Op woensdag 26 november 2008 12:27 schreef Bob-B het volgende:
Een winterslaap zou nu geen slecht idee zijn...
Succes.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga die kant maar eens op. Tot straks!
Neequote:Op woensdag 26 november 2008 13:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De Etos in de stad? Dan kom ik je eens opzoeken namelijk.
Ik heb één keer mee moeten werken bij die nieuwe AH daar, misschien moet ik nog wel een keer. Dan kom ik wel langs.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeOp de Eschmarke! Daar komt niemand. Tenminste, geen mensen die ik ken.
Je weet toch niet wanneer ik moet werkeeen, nanaquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb één keer mee moeten werken bij die nieuwe AH daar, misschien moet ik nog wel een keer. Dan kom ik wel langs.
Daar gaat m'n masterplan.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet toch niet wanneer ik moet werkeeen, nana
Ik kan er wel komen?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeOp de Eschmarke! Daar komt niemand. Tenminste, geen mensen die ik ken.
Dat kun je doen jaquote:
Mijn suikerspiegel was de vorige keer ruim te hoog; maar hij wil het nog een keer zien voor hij de diagnose "diabetes" stelt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kun je doen ja
Waarom opnieuw prikken?
Opzich wel verstandig!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn suikerspiegel was de vorige keer ruim te hoog; maar hij wil het nog een keer zien voor hij de diagnose "diabetes" stelt.
Picsquote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opzich wel verstandig!
BAH! DIe nare bouwvakkers maken een tering herrie!
En had ik al gezegt dat ik een enorm schattig jurkje heb
Liefst zonder jurkje.quote:
hmmquote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn suikerspiegel was de vorige keer ruim te hoog; maar hij wil het nog een keer zien voor hij de diagnose "diabetes" stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |