dat is inderdaad best lachenquote:Op maandag 24 november 2008 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker. Ik krijg de neiging om een afgelegen parkeerplaats op te zoeken om daar lekker te slippen![]()
Een aantal jaar geleden heb ik dat wel eens achter het Arke stadion gedaan. Lachen! Even een spin maken van 360 graden en dan weer verder rijden
quote:
Alles goed hier??quote:
Aah sneeuwliefhebbersquote:
Wat is deze kant?quote:Op maandag 24 november 2008 19:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kom maar deze kant op, als je durft
nee, is nu te koud buitenquote:
quote:
quote:
quote:
waarom neigt dit nou 300% naar wat ik zelf ook heb gedaan en vertel aan mensen als het gaat sneeuwen??quote:Op maandag 24 november 2008 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker. Ik krijg de neiging om een afgelegen parkeerplaats op te zoeken om daar lekker te slippen![]()
Een aantal jaar geleden heb ik dat wel eens achter het Arke stadion gedaan. Lachen! Even een spin maken van 360 graden en dan weer verder rijden
Nou, dan kom je toch te paard in je pyjama naar Goorquote:Op maandag 24 november 2008 19:47 schreef Samzz het volgende:
Wat is deze kant?
En ik ben al in de pyjama
Omdat je graag mag auto rijden natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom neigt dit nou 300% naar wat ik zelf ook heb gedaan en vertel aan mensen als het gaat sneeuwen??
quote:So many destination faces going to so many places
Where the weather is much better
And the food is so much cheaper.
Well I help her with her baggage for her baggage is so heavy
I hear the plane is ready by the gateway to take my love away.
And I can't believe that she really wants to leave me and it's getting me so,
It's getting me so.
Mijn ex heeft in Goor gewoondquote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, dan kom je toch te paard in je pyjama naar Goor
Wil je me dood hebben?quote:Op maandag 24 november 2008 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, dan kom je toch te paard in je pyjama naar Goor
precies, mooi beetje slipp'nquote:Op maandag 24 november 2008 19:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat je graag mag auto rijden natuurlijk
quote:
Hmm, als het in jouw leeftijdscategorie is dan niet nee.quote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef Bob-B het volgende:
Denk niet dat je der kent, maar Eline
met mij is het goedquote:
Femkequote:
Ja, hij wordt oud he!quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmm, als het in jouw leeftijdscategorie is dan niet nee.
Waarom moet ik eigenlijk naar jou komen?quote:
Ze is nu 20.quote:Op maandag 24 november 2008 20:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmm, als het in jouw leeftijdscategorie is dan niet nee.
Omdat ik te lui ben om die kant op te gaanquote:Op maandag 24 november 2008 20:10 schreef Samzz het volgende:
Waarom moet ik eigenlijk naar jou komen?
Da's nogal een leeftijdsverschil. Jij 2008 en zij 20quote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef Bob-B het volgende:
Ze is nu 20.
Tja, ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 24 november 2008 20:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maar goed dat je op oude mannen valt
[ ] geschikt [X] ongeschiktquote:Op maandag 24 november 2008 20:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat ik te lui ben om die kant op te gaan
quote:Op maandag 24 november 2008 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's nogal een leeftijdsverschil. Jij 2008 en zij 20
quote:Op maandag 24 november 2008 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Hopelijk vinden Femke der ouders het wel OK dat we 1990 jaar verschillen
quote:Op maandag 24 november 2008 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Jij bent goed in rekenen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |