quote:The Last Remnant krijgt DLC in december
Gideon loopt de afgelopen dagen met zweet op de redactie rond en brabbelt onverstaanbaar over een Xbox 360 RPG. Enkel de woorden 'Last Remnant' zijn nog enigzins te verstaan, en dat is net genoeg om het volgende nieuwtje aan op te hangen.
Het spel krijgt in december verschillende soorten content, zowel gratis als betaald. Hieronder een overzicht van de content:
quote:Fallout 3 stelt DLC voor
Met Fallout 3 wekte Bethesda Softworks de Fallout franchise opnieuw tot leven op de PC, de PS3 en de Xbox 360. In de game leef je in een post-apocalyptische Verenigde Staten waarin de speler zijn vader moet zoeken.
Sinds de launch ontwikkelt Bethesda enkele nieuwigheden voor de titel. In de eerste plaats krijgt de PC versie een Garden of Eden Creation Kit waarmee iedereen modificaties kan ontwikkelen voor Fallout 3.
Je kunt landschappen, gebouwen en steden maken waarna je ook dialoog, karakters en vijanden kunt aanmaken. Bethesda ontwikkelt tevens drie downloadpakketten voor de PC en de Xbox 360 die tussen januari en maart verschijnen.
quote:Halo Wars verschijnt pas in februari, maar de game is praktisch volledig afgewerkt. Lead Designer Graeme Devine verklapt dat zelfs de downloadbare content (DLC) bijna volledig afgewerkt is. Microsoft plande reeds sinds de start van de ontwikkeling downloadbare content, men werkt ook sindsdien aan die DLC. Uit marketingoverwegingen heeft men echter besloten de DLC pas na de release uit te brengen en niet op de disc te plaatsen. Op deze manier blijft de interesse in de game bewaard. We moeten echter niet wanhopen, volgens Devine is de Halo Wars ervaring zelfs zonder DLC uitgebreid genoeg.
quote:Grootse DLC voor Prince of Persia gepland
Hoewel Prince of Persia pas begin volgende maand in de schappen ligt praat Ubisoft nu al over de toekomst van dezelfde game, en wel in de vorm van downloadable content.
Producer Ben Mattes laat weten dat er DLC komt die een significante meerwaarde hebben voor de game. Het gaat dan niet om een extra wapen of een extra outfit, maar om levels die zo groot zijn dat we het kunnen zien als een prequel of sequel van de game.
quote:DLC Far Cry 2 krijgt een prijs
Eind deze maand zet Ubisoft een pakketje online voor alle Far Cry 2 bezitters.
Fortune's Pack, zoals de DLC heet, bevat drie nieuwe wapens (Silenced Shotgun, Sawed-Off Shotgun en een Crossbow), twee nieuwe voertuigen (Unimog en Quad) en vier nieuwe multiplayermaps. De content zal voor Xbox 360 bezitters 800 points gaan kosten, gelijk aan 9,60 euro. Op het PlayStation Network zal de prijs van het Fortune's Pack eveneens 10 euro bedragen.
Morgen Tomb Raider binnen dus kan kloppen.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen nog en dan ben je er weer klaar mee??
DLCquote:
Zal wel weer gaan tegenvallen, denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 demo volgende week![]()
http://uk.xbox360.ign.com/articles/933/933962p1.html
LOL, dat was best een toffe game. zat geloof ik ook een co-op al in!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
waneer komt hier nu eens een vervolg van
Hoe bedoel je weer tegenvallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan tegenvallen, denk ik.
Hoezo? Er is niks mis met DLC, het betalen ervoor is het probleem. Maar met DLC is niks mis. Kijk maar naar Burnout Paradise. Aardig wat gratis spul aangekondigd en afgeleverdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DLC![]()
De zwarte bladzijde van deze generatie console's
jepquote:Op woensdag 26 november 2008 23:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL, dat was best een toffe game. zat geloof ik ook een co-op al in!
132 stuks, vorig jaar 117.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef koen_pijl het volgende:
EIgenlijk nog best weinig spellen.
Ok, dat zijn er meer dan het op het eerste oog lijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
132 stuks, vorig jaar 117.
Heel veel hoor
tales of vesperia staat er niet bij dus dit zijn alleen de europeese releasesquote:Op donderdag 27 november 2008 00:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
132 stuks, vorig jaar 117.
Heel veel hoor
Thx voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
Het is wel budget tijd bij www.cd-wow.nl
Ik noem een Mortal Kombat voor 35 euro,
Bedoel je dat M.Bison Vega heet ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:57 schreef Wouter2006 het volgende:
Lekker buggie al, zoek de fout:
[ afbeelding ]
no shit??quote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bedoel je dat M.Bison Vega heet ?
Dat is geen bug, want zo heet ie in Japan nml.
Niet iedereen heet anders daar nee, maar sommige chars wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
no shit??
en Ryu heet zeker Dhalsim en Zangief heet Blanka?![]()
n00bquote:Op donderdag 27 november 2008 09:57 schreef Wouter2006 het volgende:
Lekker buggie al, zoek de fout:
[ afbeelding ]
ja dat vind iedereen,quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef Devz het volgende:
Nou geweldig, de grootste teleurstelling van vorig jaar krijgt een vervolg..
ik vond het echt een goes spel , ja het is wat herhaaldelijk maar de opdrachten waren wel leuk en het verhaal was best boeiend .quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef Devz het volgende:
Nou geweldig, de grootste teleurstelling van vorig jaar krijgt een vervolg..
Totally agree, het was gewoon leuk. Alleen te herhalend.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja dat vind iedereen,
ik vond het best een vet spel, ok, je moest vaak hetzelfde doen maar alleen de graphics vond ik al kickuh.
Deel 2 ga ik dan ook zeker aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |