bron?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:41 schreef Pakspul het volgende:
Dit weekend trouwens 72 uur gratis gamen op live, iedereen zijn account wordt om gezet van silver naar gold
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Blijkbaar, maar aangezien jij zn vriend bent zal jij ook wel zo'n blije aap zijn.
Fifa 09 is zo'n 100 keer beter dan 08, dat vind ik ervan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van het verschil tussen Fifa08 en Fifa09 ?
Ik en een vriend van mij zijn behoorlijk fanatiek bezig geweest met FIFA08. Tuurlijk, FIFA09 is een verbetering. Maar hadden ze het niet beter bij het oude kunnen houden ? Het is het NET niet. We vinden het ook niet chill meer spelen.
Wat vinden jullie ervan.
Fifa 09 is zooooo veel verbeterd t.o.v. 08.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van het verschil tussen Fifa08 en Fifa09 ?
Ik en een vriend van mij zijn behoorlijk fanatiek bezig geweest met FIFA08. Tuurlijk, FIFA09 is een verbetering. Maar hadden ze het niet beter bij het oude kunnen houden ? Het is het NET niet. We vinden het ook niet chill meer spelen.
Wat vinden jullie ervan.
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa 09 is zo'n 100 keer beter dan 08, dat vind ik ervan.
Welke stappen precies ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fifa 09 is zooooo veel verbeterd t.o.v. 08.
Nu zijn ze echt stappen voor op de concurrent.
Mensen hechten een beetje teveel waarde aan die Falcon en Jasper dingen. Functioneel gezien merk je het niet eens dat het een andere revisie is. De kans dat ie kaduuk gaat is alleen iets kleiner. Nou snap ik ook wel dat je die kans zo klein mogelijk wilt, maar ik heb al 2 jaar plezier van mijn Xbox (uit 2006 dus, dus geen falcon of jasper) en nooit ergens last mee gehad, maar wel veel plezier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Xbox 360 revisie: Jasper in het wild gespot
De nieuwe Jaspers liggen eindelijk in de winkel! en ik heb net een week een Xbox in huisNatuurlijk een falcon, ruilen zal ook wel lastig zijn omdat ik hem al uit de doos heb en ik deze gekocht heb met 10% korting. (199 euro excl 40 euro cashback) Dus dan breng ik hem terug en betaal ik de volle prijs voor de Jasper (?)
Gevalletje jammer maar helaas denk ik
Spelers reageren veel sneller, dat is het grootste pluspunt tov 08.quote:
Grafisch is het echt een wereld van verschil, spelers reageren beter, het gaat allemaal veel soepeler, meer game modes. Waaronder 10 tegen 10 online.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom ?
[..]
Welke stappen precies ?
Wil een USB stick dan niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks.
De memorycard is inderdaad ook wel een goede optie.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik baal echt onwijs, koop je zo'n groot cadeau, werkt het niet goed
Ik heb m van een webwinkel, dus het is dan maar te hopen dat ze snel omruilen... Ik vraag me af of ik alleen het spel hoef te ruilen of de hele XBOX? We hebben ook wat demo's gespeeld en een spel wat bij de console zat, en dat liep allemaal niet vast... Dus misschien is er alleen wat met het spel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:42 schreef gijsje79 het volgende:
Zou er weer mee heen gaan.
Heb zelf nog geen last gehad met vastlopers in dit spel.
Mooie prijs nu ook voor zo'n console!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks.
De memorycard is inderdaad ook wel een goede optie.
Je had 'm daarom beter gewoon in de winkel kunnen kopen. Maar neem aan dat er gewoon winkelgarantie op zit, toch? En aan de game zal het waarschijnlijk niet liggen. Heb je geen andere game waar je mee kunt testen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb m van een webwinkel, dus het is dan maar te hopen dat ze snel omruilen... Ik vraag me af of ik alleen het spel hoef te ruilen of de hele XBOX? We hebben ook wat demo's gespeeld en een spel wat bij de console zat, en dat liep allemaal niet vast... Dus misschien is er alleen wat met het spel.
mensen die anderen een nerd noemen over het internetquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
ja echt om te lachen, he nerd
DRE's, hangers,.... misschien een RROD. We moeten er allemaal een keer aan geloven. Echter,.... zo'n nieuwe console als deze? Ik zou een nieuwe vragen. Terug naar de winkel. Weet de achtergrond niet, maar dit kan natuurlijk niet. Je aanschaf moet wel goed werken. Die DRE of hangers mogen volgend jaar pas verschijnen,.... ! Omruilen dat ding!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb m van een webwinkel, dus het is dan maar te hopen dat ze snel omruilen... Ik vraag me af of ik alleen het spel hoef te ruilen of de hele XBOX? We hebben ook wat demo's gespeeld en een spel wat bij de console zat, en dat liep allemaal niet vast... Dus misschien is er alleen wat met het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |