nu nog beschikbaar komen in NLquote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Community Games:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=320077
Er zitten blijkbaar al veel titels in de lijst, maar je schijnt ook gewoon de trials te kunnen proberen en het is mogelijk om ze te sorteren op populariteitPotentieel goedkope topgames!
ik wil hem ook nog steeds wel spelen , maar hij staat nu wat lager op het lijstje omdat ik al zoveel spellen heb die ik wil spelen , en ook nog 3 spellen heb liggen waar ik nog niet aan ben begonnenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef torn_Machina het volgende:
Is er nou niemand positief over The Last Remnant?
Behalve de framerate drops en texture pop in is er verder weinig mis met het spel.
Als je het spel installeert op de harddisk zijn die 2 problemen ook zo goed als verholpen.
Zelf merk ik al wel dat het spel een hogere moeilijkheidsgraad heeft dan de gemiddelde J-RPG.
Voor de fans van het genre is het nog steeds een must have.
Hey, die is best vet! (Naar wat ik van demo weet en van wat anderen die hem wel hebben, hebben gezegd.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik microsoft points gekocht gaat me vriendin een lame game kpoen via marketplace![]()
A Kingdom for Keflings![]()
Als je van een soort Sims houd is ie misschien leuk, ik ben er geen voorstander vanquote:Op donderdag 27 november 2008 17:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hey, die is best vet! (Naar wat ik van demo weet en van wat anderen die hem wel hebben, hebben gezegd.
alleen als je een goede dure beamer hebt , en een goed projectie doek in een absoluut donkere kamer .quote:Op donderdag 27 november 2008 18:11 schreef THEFXR het volgende:
Zijn hier mensen die met hun xbox op een beamer spelen?
is dit beter dan een HD tv?
Best tof spel nog opzich maja dat is al weer 2 jaar geleden ofzo dat ik die speeldequote:Op donderdag 27 november 2008 13:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb trouwens N3 gekocht voor 5 euro incl op ebay
geen idee wat ik er van moet verwachten , maar voor 5 euro kan je niet mis gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Best tof spel nog opzich maja dat is al weer 2 jaar geleden ofzo dat ik die speelde
Dynasty Warriors op de PS2! daar is het mee te vergelijken!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee wat ik er van moet verwachten , maar voor 5 euro kan je niet mis gaan
Klopt het dat het een aantal uur duurt voordat je eindelijk wat leuke dingen kan doen in het spel??quote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef torn_Machina het volgende:
Is er nou niemand positief over The Last Remnant?
Behalve de framerate drops en texture pop in is er verder weinig mis met het spel.
Als je het spel installeert op de harddisk zijn die 2 problemen ook zo goed als verholpen.
Zelf merk ik al wel dat het spel een hogere moeilijkheidsgraad heeft dan de gemiddelde J-RPG.
Voor de fans van het genre is het nog steeds een must have.
het is toch geen sims? Het is toch meer een soort RTS gamequote:Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je van een soort Sims houd is ie misschien leuk, ik ben er geen voorstander van
Deze he: http://marketplace.xbox.c(...)5-d802584108db/?of=7quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef kepler het volgende:
[..]
het is toch geen sims? Het is toch meer een soort RTS game![]()
ja ik weet wat het isquote:Op donderdag 27 november 2008 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze he: http://marketplace.xbox.c(...)5-d802584108db/?of=7
Weet niet wat RTS is, maar ik zie me vriendin hele tijd huizen bouwen enzo, en mannetjes aan het werk zetten om dingen te bouwen waar je huizen mee in elkaar kan zetten enzo...
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ik weet wat het is
Het is inderdaad huizen bouwen, maar niet zoals de sims. Die mannetjes moet je namelijk besturen om grondstoffen te zoeken. Lees anders deze review eens
Ik heb mij vanaf het begin al goed vermaakt. Natuurlijk kost het even wat speeltijd voordat je meerdere unions met meerdere units kan recruiten. Maar als je eenmaal een aantal dungeons bent doorgelopen, dan heb je toch al wel een aardig aantal art technieken. En kun je ook units een wat specifiekere rol geven in de union.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Klopt het dat het een aantal uur duurt voordat je eindelijk wat leuke dingen kan doen in het spel??
En gemiddeld 65% rating van 14 reviews..
"What's more, the game will sometimes thrust you into a series of boss battles without giving you the option to save in between. Play through two and lose on the third and you'll have to start from scratch. Some of the extended battles that keep adding new enemies as you kill others (one featured nearly 100 foes) can last an hour and you can't save or run from the fight midway. Lose at the end of that one and you'll likely give up instead of replaying the sequence a second or third time."
hmmm en zoals ik de reviews lees zijn er wel meer dingen..
Ze hebben de game gewoon te haastig afgeraffeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |