Ja en dat werkt echt voor geen kont, omdat 1, die sites vaak niet je maximale downloadsnelheid halen (behalve als je betaalt) en 2, moet je als veel download bij Rapidshare makkelijk 100 min. wachten.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dat werkt echt voor geen kont, omdat 1, die sites vaak niet je maximale downloadsnelheid halen (behalve als je betaalt) en 2, moet je als veel download bij Rapidshare makkelijk 100 min. wachten.
Dus onzin.
Jaaa, maar dan moet je betalenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb een rapidshare pay account
Dus alles mooi achter elkaar op 600kb/s
Waarom niet? Je kan dan achter elkaar full-speed downloadenquote:
Spam...quote:
Daar heb je toch je desktop voor?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:29 schreef Remake het volgende:
Alle programmas die ik installeer flikker ik gewoon in een mapje, overzichtelijk en snel bereikbaar.
[ afbeelding ]
that's it
Of je Start menu...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:16 schreef brushaway het volgende:
[..]
Daar heb je toch je desktop voor?
LoLquote:
daarom geef ik ook steeds megaupload als voorbeeld, en geen rapidshare.quote:Ja en dat werkt echt voor geen kont, omdat 1, die sites vaak niet je maximale downloadsnelheid halen (behalve als je betaalt) en 2, moet je als veel download bij Rapidshare makkelijk 100 min. wachten.
Dus onzin.
idd, alleen is dat eerste veeeel snellerquote:Gewoon een kut idee dus, wachten op een download die snel gaat of constant downloaden op een soms lagere snelheid.
Waarom de standaard wallpaper van de HP Artitst edition laptop?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
BSplayer![]()
De enige player waar ik fatsoenlijk ondertiteling voor diverse filmpjes en series gefixt krijg zonder encrypten en al die andere rotzooi![]()
VLC player kreeg ik niet eens goed.
Ook opent dit kreng gewoon alle mogelijke bestandtypes.
Omdat hij die mooi vind denk ik ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Waarom de standaard wallpaper van de HP Artitst edition laptop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |