Moeten die mensen maar met een computer om leren gaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef babybel het volgende:
[..]
Kijk, jij bent dus een typisch voorbeeld van iemand die het niet snapt.
Gelukkig heb ik nix beters te doen, dus zal ik het even GOED proberen uit te leggen.
MS weet wie haar klanten zijn.
Klanten die met word werken willen een bestand openen, opslaan, en geen gezeik.
De meesten weten niet eens WAAR ze het opslaan, laat staan dat ze het document in het goede formaat opslaan.
MS had daarop in moeten spelen door ervoor te zorgen dat het .doc formaat gewoon bleef bestaan, en het niet moeten veranderen in .docx.
Conclusie:
Ja, dit ligt dus aan MS en niet aan de klanten, daar MS een OS behoort te bouwen naar de wensen van gebruikers (en ook claimen dit te doen).
Een andere shell om IE is dat, en vol met spyware.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:26 schreef Skylark. het volgende:
Flashpeak Slimbrowser.
Mijn browser. Geweldig, is ooit een tip geweest van mijn systeembeheerder, en ik gebruik het nog steeds. Super ding, snel, handig, makkelijk, simpel, gratis. Rustig aan de ogen in plaats van die Internet Explorer en Firefox shit. Safari nooit geprobeerd.
Hier een screenshot van dit topic, om te laten zien hoe het eruit ziet:
[ afbeelding ]
Ik kan hem aan iedereen aanraden!
http://www.flashpeak.com/sbrowser/
emoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef larsie90 het volgende:
Amarok, imo de beste muziekspeler ooit
[ afbeelding ]
Verder is MusicBrainz Picard nog wel handig om je muziek automagies te laten organiseren
KMPlayer is beter 100% sure of it.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:51 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
BSplayer![]()
De enige player waar ik fatsoenlijk ondertiteling voor diverse filmpjes en series gefixt krijg zonder encrypten en al die andere rotzooi![]()
VLC player kreeg ik niet eens goed.
Ook opent dit kreng gewoon alle mogelijke bestandtypes.
Kan zeggen wat je wilt maar niks troeft KMPlayer af.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:09 schreef Koekz het volgende:
VLC Mediaplayer![]()
Films (ook dvd's) afspelen, apart ondertiteling er bij zetten. snelheid, grote en kleur van ondertiteling aanpassen.
Snap niet dat mensen er moeite mee hebbenIs nog simpeler dan "wekker" of met je muis van links naar rechts bewegen
[ afbeelding ]
Kan best, maar ik heb ook veel lopen kutten met diverse players aangezien mijn browsers allemaal niets aan streaming wouden openen op het internetquote:
Ieder zo zijn of haar eigen smaak denk ikquote:Op maandag 5 januari 2009 02:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wilt maar niks troeft KMPlayer af.
Oh, ik gebruik het alleen maar om documenten te verkleinen als ik ze verstuur.quote:Op zondag 14 december 2008 14:05 schreef Wunny het volgende:
WinRar, kan ik me gedownloade Warez uitpakken
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |