Ik ben dus blij met mijn N73 (behalve dat hij dus soms kuurtjes vertoont dat de persoon aan de andere kant vd lijn me niet hoort
 Ik ben dus blij met mijn N73 (behalve dat hij dus soms kuurtjes vertoont dat de persoon aan de andere kant vd lijn me niet hoort   ). Ik wil ook geen telefoon met allemaal functies die ik toch niet ga gebruiken (wil het houden bij bellen/smsen, leuke foto's maken en beetje muziek luisteren, vind ik fijn aan de n73 dat hij van die speakers heeft). Hij is ongeveer een maandje oud, maar ik heb hem werkelijk niet meer dan 2 dagen gebruikt. Zit dus geen enkel krasje op en is dus eigenlijk splinternieuw. Foto's kan ik eventueel opsturen, boekjes/doos, alles heb ik nog in mijn bezit.
 ). Ik wil ook geen telefoon met allemaal functies die ik toch niet ga gebruiken (wil het houden bij bellen/smsen, leuke foto's maken en beetje muziek luisteren, vind ik fijn aan de n73 dat hij van die speakers heeft). Hij is ongeveer een maandje oud, maar ik heb hem werkelijk niet meer dan 2 dagen gebruikt. Zit dus geen enkel krasje op en is dus eigenlijk splinternieuw. Foto's kan ik eventueel opsturen, boekjes/doos, alles heb ik nog in mijn bezit. 

Hoi, bedankt voor je aanbod, maar ik ga toch liever voor een Nokia.quote:Op maandag 24 november 2008 20:15 schreef Gunsmoke het volgende:
Ruilen tegen een HTC-S730 met bijbetaing dan van mijn kant.
Speciaal ontwikkeld voor lieve meisjes oren

, maar de N95 vind ik te groot, N73 heb ik al en tytn2 heb ik geen interesse in. Maar bedankt voor het aanbod.
 , maar de N95 vind ik te groot, N73 heb ik al en tytn2 heb ik geen interesse in. Maar bedankt voor het aanbod.  

Ik heb ook een nieuwe 6233quote:Op woensdag 26 november 2008 08:58 schreef zaara het volgende:
Hoi, wil niet gemeen doen hoor, maar de N95 vind ik te groot, N73 heb ik al en tytn2 heb ik geen interesse in. Maar bedankt voor het aanbod.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |