abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63480474

Wie loopt waar stage:
Yesse -> Duaal studente bij reclame bureau, management assistente / manusje van alles
Leinonlein -> Afstudeerstage in Barcelona bij online verhuurbedrijf van vakantie appartementen Barcelona, afstudeerproject website usability en zoekmachine marketing.
Goover --> Afstudeerstage bij een technisch bedrijf in Leiden en studeert HBO Elektrotechniek
Californium --> Afstudeerstage op Universiteit van Edinburgh van 1 september 2008 tot eind juni 2009
Makkie88 --> Afstudeerstage Loopt stage bij het systeembeheer op een school voor voortgezet onderwijs
MvdZ --> Meewerkstage Loopt stage bij NN Netherlands (produceren rollen/lagers voor o.a. auto's) Opdr: flexibilisering van de kwaliteitsrapportage.
Litso --> Loopt stage bij BliXem in Nijmegen als webdesigner/developer voor de opleiding Communicatie Multimedia Design in Arnhem.
PieterBas -> Afstudeerstage bij een multinational om de hoek
Vencodark -> Loopt stage bij Arduin in Yerseke voor de opleiding HBO Social Work in Vlissingen. Van 1 september 2008 tot 1 juni 2009.
Battlefan --> Loopt stage bij Lantech in Amersfoort, verveeld zich op de servicedesk aldaar voor de opleiding MBO ICT
Intrepidity --> Loopt stage bij Pink Web Applications in Amersfoort, en ontwikkelt daar een browserplugin. Opleiding HBO Informatica (Zwolle).
jslavenburg --> Loopt stage bij de IT Brug te Rotterdam, opleiding ICT-Beheerder
Mr.G --> Onderzoeksstage bij de VNG in Den haag naar de aansluiting van ROC's op de arbeidsmarkt.
Puala --> Loopt stage bij Bever Automatisering, opleiding ICT-Beheerder
PteV --> Loopt stage bij een multinational op het gebied van chemicaliėn, van sept. 2008 t/m januari 2009
SMutzskii --> Loopt stage bij Inther in Venray voor de opleiding Informatica.

Wie loopt geen stage, maar komt toch iedere keer weer langs:
mash_ --> stage afgelopen maar vind het wel gezellig hier.
Bravebart -> Verveelde zich en vond z'n hoop in de SC;
KaheemSaid -> Het breekt zijn vrije tijd zo mooi;
Bootje84 --> Deed een afstudeerstage, Werkt nu bij Exact Software als Internal Customer Support Professional; (studie loopt wat vertraging op);
HostiMeister -> Liep stage op de RU, komt af en toen weer eens binnenvallen;
Luctor.et.Emergo -> Werkt nu full-time aan den overkant;
ReMcOrE -> Werkt nu full-time op een accountantskantoor;
Jipje -> Vind het hier gewoon te gezellig om weg te blijven... ;
NicoMart -> Heeft op zijn werk ook niets beters te doen.
G.Fawkes --> Afgestudeerd en aan het werk bij grote ICT dienstverlener, onderzoek naar verbetering dienstverleningstrajecten
Piles --> Liep stage op de financiele afdeling van een woningcooperatie tot eind juni. En was daarna niet meer weg te slaan hier...
Milou__ --> Liep stage bij een regio dagblad op de commercie afdeling en komt af en toe langs
Cuegirllie --> Stage net afgerond en werkt nu vooral bij Defensie

Handige linkjes
Historie Stage SC-topics (met dank aan Piles...)
Uitleg over cupmaten (met dank aan Yesse...)
Beste Stage SC topic ever (met dank aan Bootje...)
Vrij om aan te vullen

Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!
De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63480524
Nou mijn werkende laptop heb ik nog geen plezier van gehad, want ik zou vanmiddag werken op de zaak.. dus ik moest als een gek daar heen .

Geen idee waarom ik precies vrolijk ben eigenlijk
pi_63480591
Whehehe, moet kunnen toch
pi_63480627
Denk het wel

Vanavond hutspot eten
pi_63480669
vrolijk zijn zonder reden is goed!
pi_63480683
Geen idee wat ik vanavond ga eten eigenlijk, dadelijk nog ff gaan hosselen, wel awesome middag gegeten dat dan weer wel
pi_63480794
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef HostiMeister het volgende:
Geen idee wat ik vanavond ga eten eigenlijk, dadelijk nog ff gaan hosselen, wel awesome middag gegeten dat dan weer wel
Bij ons ligt het al dagen lang vast Weet nu ook al wat ik morgen en overmorgen eet
pi_63480878
Volgens mij weet mijn moeder dat ook echt al dagen van te voren. Maar ik vraag er nooit naar. Dat houdt het spannend

Spannender wordt het waarschijnlijk als ik voor mijn eigen eten moet gaan zorgen
pi_63480911
Tsja bij ons thuis ben ik de kok, dus vandaar dat het allemaal al vast ligt.

En hoezo is het spannender als je zelf voor je eten moet gaan zorgen? Wordt het dan minder gezond?
pi_63480993
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:13 schreef Puala het volgende:
Tsja bij ons thuis ben ik de kok, dus vandaar dat het allemaal al vast ligt.

En hoezo is het spannender als je zelf voor je eten moet gaan zorgen? Wordt het dan minder gezond?
grote kans
Maar misschien wordt het juist wel beter. Mijn moeder is meer van het traditionele hollandse eten. Hoewel dat ook lekker is, komt er weinig nieuws op tafel. Dus dan kan ik zelf wat gaan experimenteren enzo
pi_63480998
Het schiet niet op vandaag
pi_63481022
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:15 schreef nicomart het volgende:

[..]

grote kans
Maar misschien wordt het juist wel beter. Mijn moeder is meer van het traditionele hollandse eten. Hoewel dat ook lekker is, komt er weinig nieuws op tafel. Dus dan kan ik zelf wat gaan experimenteren enzo
Oeh, ik hou ook van Nederlands eten hoor .

Maar ja misschien wordt het voor jou dan idd wel beter. Als je liever van die andere keukens houd kan ik me dat wel voorstellen.
pi_63481134
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:16 schreef Maisnon het volgende:
Het schiet niet op vandaag
Dat maak ik zelf wel uit of ik op vandaag ga schieten!

quote:
Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Oeh, ik hou ook van Nederlands eten hoor .

Maar ja misschien wordt het voor jou dan idd wel beter. Als je liever van die andere keukens houd kan ik me dat wel voorstellen.
Nou, ik hou ook wel van de Hollandse keuken.. boerenkool kan je me voor wakker maken hoor! Maar een beetje afwisseling ofzo.. pastasalade hier en daar, rijstschoteltje enzo..
pi_63481174
Bij een goede vriend thuis eten ze altijd Nederlands, en die moeder bakt er ook altijd eien bij enzo
pi_63481207
Hebben jullie nog iets leuks in de sneeuw gedaan?
pi_63481237
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:23 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks in de sneeuw gedaan?
voetbal gekeken, maar dat was niet leuk in die kou
  maandag 24 november 2008 @ 16:25:05 #17
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63481238
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:33 schreef nicomart het volgende:

[..]

heb ik laatst ook geprobeerd, maar ik kom er niet lekker doorheen..
..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63481311
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef nicomart het volgende:
[..]

Nou, ik hou ook wel van de Hollandse keuken.. boerenkool kan je me voor wakker maken hoor! Maar een beetje afwisseling ofzo.. pastasalade hier en daar, rijstschoteltje enzo..
Nee wakker maken kun je mij daar niet voor. Doe mij dan maar snijbonenstampot. Vele malen lekkerder
pi_63481313
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

..
zoals ik zeg.. heb een aantal aflevering gezien, maar ik kan me er niet toe zetten om de rest ook te gaan kijken. Daar vind ik het toch niet leuk genoeg voor
pi_63481332
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee wakker maken kun je mij daar niet voor. Doe mij dan maar snijbonenstampot. Vele malen lekkerder
Daar hoef je mij dan weer niet wakker voor te maken
pi_63481340
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef nicomart het volgende:

[..]

voetbal gekeken, maar dat was niet leuk in die kou
Ja maar dat kan ook zonder sneeuw! Ik heb meteen een dikke sneeuwpop gebouwd natuurlijk, je weet namelijk nooit wanneer de laatste sneeuw ooit in Nederland valt
pi_63481409
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:28 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja maar dat kan ook zonder sneeuw! Ik heb meteen een dikke sneeuwpop gebouwd natuurlijk, je weet namelijk nooit wanneer de laatste sneeuw ooit in Nederland valt
Oh ja das waar.. Ik heb wel in mijn eigen straat op de parkeerplaats geparkeerd met de handrem. Dat glijdt lekker met die sneeuw
pi_63481510
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:

[..]

Daar hoef je mij dan weer niet wakker voor te maken
Volgens mij maakt iedereen het op ander recept, dus wie weet wil je wel wakker gemaakt worden voor mijn stamppot
pi_63481567
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Volgens mij maakt iedereen het op ander recept, dus wie weet wil je wel wakker gemaakt worden voor mijn stamppot
Dat zou zomaar kunnen. Nou ben ik niet zo'n fan van snijbonen. Maar als jij mij 's nachts komt wakker maken wil ik het wel proberen
pi_63481636
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:35 schreef nicomart het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Nou ben ik niet zo'n fan van snijbonen. Maar als jij mij 's nachts komt wakker maken wil ik het wel proberen
Waar woon je ook al weer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')