JJH koopt altijd zakken M&M's en vist dan alle rooie er uit, terwijl hij de rest weg gooitquote:Op maandag 24 november 2008 14:38 schreef JJH het volgende:
SuperwormJim loopt 's nachts graag stiekum in string over de grachten omdat hij daarmee niet alleen zichzelf maar vooral ook anderen een plezier denkt te doen.
hey dat is waar ja!quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef xalo het volgende:
BarraCupraCuda hoopt ooit de knipoog van zijn avatar na te kunnen doen, waarna hij voor het eerst in zijn leven een meisje in real life kan versieren.
Verander de naam dan gewoon, is veel slimmerquote:Op maandag 24 november 2008 15:41 schreef sweetlady-o het volgende:
barracupracuda heeft eigenlijk nog nooit een meisje naakt gezien.
fuck weer te laat![]()
L.Denninger is een kutuser [/gefundeerde modus]quote:Op maandag 24 november 2008 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
sweetlady-o CaptainCookie heeft niet door dat ze d'r post gewoon kan editten als ze te laat is en alleen even de naam hoeft te veranderen.
quote:Op maandag 24 november 2008 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
sweetlady-o xalo CaptainCookie heeft niet door dat ze d'r post gewoon kan editten als ze te laat is en alleen even de naam hoeft te veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L.Denninger heeft eigenlijk wel een vlieger
EDIT: Wel godver![]()
Dworkin heeft met zijn reactie een 4 minuten fail gemaaktquote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef Rio het volgende:
Dworkin kan sinds zijn onfortuinlijke aankoop van een slecht functionerende Indiase donornier maar moeilijk de neiging onderdrukken om grapjes in de trant van 'mijn moeder is een zionistische doemdenker' te maken in gezelschap van zijn mede-gerontofielen.
Fail, nu kan ik lekker iets zeggen over de persoon boven me zonder dat de persoon onder me iets over mij zegt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:35 schreef SiestaGuru het volgende:
Jikpunth ejaculeert op klaarlichte dag in de brievenbussen van alom geliefde personen (sinterklaas, jan smit, enz.)
quote:Fail, nu kan ik lekker iets zeggen over de persoon boven me zonder dat de persoon onder me iets over mij zegt!
Wie niet?quote:
MLI is liefquote:
ik ben een meisjequote:
Sweetlady-o is het chicke van Joran van der S7loot.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:00 schreef sweetlady-o het volgende:
mirved moeder vertelde mijn moeder ooit dat hij altijd flessen in zin anus stopt.
Brulbuffel werd altijd brulkikker genoemd om de rare zwellingen die hij altijd op zijn wangen had gecombineerd met de vreemde gewoonte om op de wc het oosterijkse volkslied uit te brullen. Maar hij vond die naam brulbuffel toch wat stoerder klinken, en besloot deze te gebruiken voor zijn online conversaties.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Pyama wijf dat elke avond met een kop thee en haar poes de wereld draait door kijkt.
SiestaGuru gaat stiekem elke dag te laat naar bedquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Brulbuffel werd altijd brulkikker genoemd om de rare zwellingen die hij altijd op zijn wangen had gecombineerd met de vreemde gewoonte om op de wc het oosterijkse volkslied uit te brullen. Maar hij vond die naam brulbuffel toch wat stoerder klinken, en besloot deze te gebruiken voor zijn online conversaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:06 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Maurari had sex met een curryworst maar nu zit er een stuk vast in dr vaginaIk weet het, net zo'n geniaal topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:56 schreef Karrs het volgende:
A-Dswag heeft een vreemde fascinatie voor kraanvogels en is ooit gespot met een opgezette variant in zijn rectum.
L. Denninger's moeder draagt kisten.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:33 schreef L.Denninger het volgende:
BarraCupraCuda is die eenzame man die altijd een beetje aan zijn broek zit te friemelen terwijl hij rondhangt in de dameskleding-afdeling van de Bijenkorf.
L. Denninger is in werkelijkheid de verdwenen zoon van Bonnie St. Claire, die ze kreeg van Prins Bernard vlak na een optreden in Amsterdam. Hij is indertijd (terecht) direct het kanaal in gesodemieterd, waar hij door een byzonder toeval op een vrachtboot naar India terechtkwam en werd opgevoerd door de aan boord zijnde ratten en kakkerlakken. In India werd hij mede daarom een tijd als heilige vereerd, voornamelijk door zijn poepboetseerkunst die de Indiërs erg tot de verbeelding sprak, tot hij in New Delhi de plaatselijke Mahratta-sultan onderscheet en prompt werd verbannen naar een stoffig, smerig hokje met een computer en een internetaansluiting, waar hij nog steeds zit.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:42 schreef L.Denninger het volgende:
Karrs hoopt dat niemand door heeft dat ie stiekem de creme eet die hij van de dokter voorgeschreven krijgt voor het eczeem tussen zijn teentjes dat hij heeft opgelopen tijdens z'n bezoek aan de open avond van de vereniging "Naakte Mannen In De Sauna Okee Olé Olé"
Ik had gehoopt op iets meer creativiteit over het algemeen in dit topic...![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:18 schreef Sattyagraha het volgende:
Intrepidity is geboren zonder hoofd en geslachtsorganen.
Kali mist niet alleen 1, ook de rest van zijn wiskundeknobbel is onderontwikkeld.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sattyagraha betekent kots in zuid-oost timboektoe!
Intrepidity is een online kinderlokker, hij probeert kinderen in zijn habbo hotel kamertje te lokken en doet ze dan onzedelijke voorstellen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kali mist niet alleen 1, ook de rest van zijn wiskundeknobbel is onderontwikkeld.
sweetlady-o kan van brood poep maken.quote:
Trashcanman gaf gister zo'n feestje.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
Mirved is jaren geleden uit het circus ontsnapt. Hij werd daar gedwongen zijn act met macaroni op te voeren. Op zijn commando haalden de elleboogjes de meest wilde capriolen uit voordat ze in de pan belandden.
Af en toe wil hij zijn act nog wel op feestjes opvoeren.
A-Dswag is de BFF van baas.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:02 schreef A-Dswag het volgende:
Trashcanman is een op straat levende fokker die al het geld dat hij bij elkaar krijgt van bedelen en pijpen van mannen uitgeeft aan een internet cafe om te fokken en om zijn heroine te kopen... de junk!
Bart uit Ermelo geilt zó op PHP-software, dat hij s'nachts vaak mastubeert terwijl hij programmeertaal uitschreeuwt.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:04 schreef Intrepidity het volgende:
renedis slaapt s'nachts graag ondersteboven hangend. ook heeft hij een merkwaardige haat jegens knoflook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
And I love it! (zo af en toe dan)quote:Op donderdag 27 november 2008 17:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JJH knuffelt zn mamma
Yozzz kocht laatst een beeldje op de markt voor 50 cent, waarna hij er op is gaan springen, roepende "ja ik heb het toch gekocht lollereinz!1!!1!1"quote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef Yozzz het volgende:
mirved is wereldkampioen air-guitarspelen en vindt het geluid van zijn air-Stratocaster wat ruiger dan dat van zijn Air-Les-Paul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
JJH denkt dat 1/2 en 1/2 hetzelfde is als 1/2 X 1/2Dat straal je uit blijkbaar!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Janies is in tgenstelling tot wat we hier denken wel degelijk een hardstikke vrouwelijk vrouw!![]()
Da's geen bizarre claim, dat klopt.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
JJH gaat regelmatig naar de macDonalds waar hij de burger van de broodjes haalt, de saus eraf likt en de broodjes bij de bedrijfleider in zijn gezicht duwtWel een beetje veer-in-de-reet-stekerig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DevilsWhore verzamelt tomatenpureeblikjes
0ttie heeft ooit een poging gedaan een dergelijke Russische vrouw aan zich te binden. Hij raakte hierdoor echter in een conflict met hoerenbazen Murat M. en Hans de B. die de werkwijze van 0ttie wisten te achterhalen. In Londen pakken ze zulke mensen aan met een zogenaamde Chelsea Grin. Murat M. en Hans de B. hebben echter een andere werkwijze. Toen ze 0ttie na enkele pogingen om dames aan zich te binden in de gaten kregen, hebben ze een lelijke tribal tattoo aangebracht op zijn wang.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:27 schreef 0ttie het volgende:
Yozzz is directe afstammeling van een Ierse dwerg. Op straat probeert hij hier enkele euro's mee te verdienen voor het slaaphuis maar eindigt in een internetcafé op zoek naar Russische mail-order-bruiden die nooit kunnen worden bezorgd vanwege het feit dat Yozzz dak- en thuisloos is. De stad stikt nu wel van de dakloze russische vrouwen die steeds vaker de prostitutie in verdwijnen. De politie heeft een onderzoek gestart naar de reden van de plotselinge toestroom vanl Russische vrouwen, maar Yozz weet zich op slinkse wijze nog steeds te onttrekken aan de autoriteiten.
Dat is geen bizarre claim hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |