Dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn...quote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Simpele-oplossingen-eerst modus:
Is er nog wel ruimte genoeg op je schijf..
quote:Finally, µTorrent comes to the Mac
Now the lightweight power and performance of µTorrent available for your Mac.
Get it at: http://mac.utorrent.com/beta/
This is beta software, and may contain serious bugs. We think it's stable enough to share and hope your feedback will help us improve it.
Geprobeerd en misluktquote:Op donderdag 27 november 2008 12:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb em gisteren gewoon met 800 kb/s binnen kunnen halen, Image bestand van 1,6GB groot. Probeer het anders eens met een netwerkkabel ofzo.. misschien dat het weer afvallige Airport drivers zijn, van pas...
Daar had ik uiteraard al naar gekeken, heb nog 18GB vrij, dus dat moet gewoon passen.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Simpele-oplossingen-eerst modus:
Is er nog wel ruimte genoeg op je schijf, ik meen dat die sdk dingen tegen de 2 gb aan kunnen zitten..
Niks van gemerkt, die van mij doet het al 3.5 jaar perfect.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:54 schreef JoMo0 het volgende:
Zo'n express gaat toch altijd precies na een jaar stuk ..
Office 2007 is net zo ruk als 2008 voor Mac. 2003 moet je installeren.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Damn hey, ik probeerde net Office 2007 op XP onder VmWare te installeren op m'n Mac, omdat ik eigenlijk een beetje frusti werd van dat 2008 met Spaces, vervolgens begin je de installatie, vraagt ie al om 875 MB aan ruimte Enkel voor f*Cking Word 2007, dus ik nog voor de zekerheid kijken of ik niet overbodige custom opties aan heb laten staan, maar nee dus..vervolgens maar met wat tegenzin geïnstalleerd, gaat ie mekkeren dat er een SP1 uit is en nog even een paar 100 MB download en installeert...
Vervolgens moet ik ook spontaan gaan huilen als ik de nieuwe interface zie die ze gebruiken, ik kan gewoon geen ruk meer terug vinden..
Waar zijn ze mee bezig, het is een lelijk opgepimpte tekstverwerker, geen Call of Duty 4...
Dat is weer extra ruimte die ik liever spendeer aan liedjes, dan aan zo'n product..
Overigens nog wel goed nieuws..
[..]
Is het de G of de N versie?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Jarno het volgende:
Hier nog iemand interesse in een Aiport Express?
Die interface is echt vreselijk, inderdaad!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vervolgens moet ik ook spontaan gaan huilen als ik de nieuwe interface zie die ze gebruiken, ik kan gewoon geen ruk meer terug vinden..
Caches en die part files al weggegooid?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef portier het volgende:
Misschien dat de Safari foutmelding wat duidelijkheid verschaft?
[ afbeelding ]
ja hoor. wat moet ie nog opleveren, hoe oud issie? nog garantie? waar op te halen of via postquote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Jarno het volgende:
Hier nog iemand interesse in een Aiport Express?
Ik heb wel OWA, maar als ik die url ingeef doettie niks. Ja.... via safariquote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef Zeiksnor het volgende:
Ik heb een 2.2 gesynchroniseerd met exchange via outlookweb en dat gaat perfect.
Wel instellen op fetch i.v.m. leegloop batterij.
Ik heb als server de weblink ingevuld zonder https:// en dan de normale login.
Als je geen outlookweb ter beschikking hebt...........nevermind this posting
Maar zet je voor die url https:// want dat moet schijnbaar niet op de iphone.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb wel OWA, maar als ik die url ingeef doettie niks. Ja.... via safariDaarnaast weet ik zeker dat desbetreffend persoon mail, afspraken en contactpersonen wil syncen.
Maar god wat een gezeik zeg. Voor blackberry installeer je enterprise server, handshaked een keer en plop... pushmail.
Ik kan nu wel via wifi keurig met de exchange server connecten.Dan laat hij ook keurig binnen mail de berichten zien en de contactpersoon. Maar zodra de verbinding weg is, is ook de mail weg. Hij synct dus niet, laat alleen de berichten zien als er verbinding is.
Over 3G moet die VPN tunnel dus blijkbaar continue open blijven om je mail te zien. Maar dan heb je er bv in het vliegtuig al geen ruk aan.
nee, zowel ssl als normaal werkt niet. Dus http ook nietquote:Op donderdag 27 november 2008 21:56 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Maar zet je voor die url https:// want dat moet schijnbaar niet op de iphone.
Toen ik alleen de link intikte werkte het wel.
Bereik niet, dekking wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:33 schreef Geqxon het volgende:
Swets,
Denk je dat een 802.11n router in een netwerk met enkel 802.11g apparaten winst in bereik op gaat leveren?
Je kunt wel Interface Builder gebruiken, alleen doet het weinig zonder code.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:51 schreef portier het volgende:
Mên, ik dacht niet dat een iPhone app maken makkelijk zou zijn, maar een simpele Hello world app gebruikt al 1,5 A4 aan (ondefinieerbare) code. Ik had wel een iets meer WYSIWYG achtige vorm verwacht zoals HTML+PHP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |