1. Amnesys - Worldwide Crisisquote:Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef Sassie het volgende:
[..]
Al mensen bezig met nadenken over hun top-10 tracks van dit jaar?
Zie http://partyflock.nl/topi(...)ve_Top_100_2008.html
ga ik ook wel is doen maar niet nu ik nog 17 ben en nog niet zoveel feestjes heb gehadquote:Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kga al meer dan een jaar ganz alleine naar feesjes
Ja maar het is wel chill als je iemand hebt om op terug te vallen. ook in de rijen enzoquote:Op woensdag 17 december 2008 21:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat je het nog niet 'durft' omdat je 17 bent, kan ik me voorstelle.
Maar boeie dat je nog niet zoveel feesjes hebt gehad. Tzuigt om van anderen afhankelijk te moeten zijn en das dus het grote voordeel van alleen gaan
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:02 schreef julian6 het volgende:
Ja maar het is wel chill als je iemand hebt om op terug te vallen. ook in de rijen enzo
zelfs al vervoer/slaapplaats geregeld via gasten die ik op feesten heb ontmoetquote:Op woensdag 17 december 2008 22:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
en rippertje kent genoeg mensaen om nooti alleen te eindigen
Dione is ook echt een heldquote:
En dat in combinatie met Darkcontroller en Negative A als het DNA DJ Teamquote:
Het is 100x zo commercieel. Doen ze voor het dagjespubliek. Het kan mij echt geen moer schelen wat ze d'r hebben opgehangen, als er maar goed word gedraaid.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat die hardstyle feesten meestal veel meer decoratie bevatten en de zaal waarin zo'n feest gehouden wordt lijkt ook veel groter...
Hoe kan dit? Volgens mij is de hardcore scene in Nederland toch een stukje groter.
Ik praat over feesten als Qlimax
helemaal mee eens. winst maken is het motto. Bij Thunderdome of MOH net zo goed als bij Qlimax. Geeft dat ? nee.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:35 schreef fathank het volgende:
Ieder feest dat georganiseerd wordt waar 10.000+ mensen op afkomen is zo commercieel als de pest, hou toch eens een keer op met dat geneuzel over commercieel dit, commercieel dat.
Angerfist ft. Crucifier - Sensational Garglequote:Angerfist ft. Crucifier - Sensational Garde
Eens. En dan vooral Dione... Zijn album Energy Overload zal die volgens mij niet meer overtreffen..quote:Op donderdag 18 december 2008 21:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind zowel Dione en E-Noid al tijden niet meer wat ze geweest zijn..
Tuurlijk is een georganiseerd feest commercieel (misschien een uitzonderaar voor feesten mbt een goed doel).quote:Op donderdag 18 december 2008 20:35 schreef fathank het volgende:
Ieder feest dat georganiseerd wordt waar 10.000+ mensen op afkomen is zo commercieel als de pest, hou toch eens een keer op met dat geneuzel over commercieel dit, commercieel dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |