quote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Neo-Mullen het volgende:[..]
Het racistische zie ik er niet van in...
Daarbij kan je van bijna elke zin met wat fantasie iets racistisch maken.
Ik het het een lekkere beukplaat waar ik vaak op los ga als Neophyte hem draait

Niks racistisch aan. Misschien agressief, maar kom op.. is dat niet bijna elk hardcore nummer?
Ik ook niet. Kom op het is geen Kale Vandalen nummer ofzo.

Enige wat er inzit is een dis naar de mensen die vroeger (in de jaren 90) gabber waren en nu niet meer.
en voor de rest is het tja recalcitrant gebral met grove teksten.
http://www.lololyrics.com/lyrics/1406.htmlquote:
Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef fathank het volgende:Het probleem is dat een stel clowns een racistisch nummer onder de naam Neophyte op KaZaa hebben gegooid een aantal jaren geleden. En voor de rest is die onzin over racisme ook al weer lang overgewaaid gelukkig. Maarja kortzichtige buitenstaanders heb je altijd. Lekker mensen veroordelen op wat voor soort kleren ze dragen. Heb vaak genoeg met gasten op party's staan lullen waarvan menigeen zou zeggen dat het racisten zijn terwijl dat niet zo is.
Mensen hebben al gauw een oordeel klaar over dingen waar ze geen verstand van hebben.
Inderdaad en vaak worden vooroordelen bevestigd in bijv items in de media (door journalisten die zich niet in de scene verdiept hebben), die ook alleen de sensatiekant belichten (de zgn lonsdale-jongeren, drugsgebruik). Vooroordelen dat gabbers pillenslikkende racisten zijn is net zoiets als dat skaters stoners zijn, hiphoppers gangsta's, gothics suicidaal en metalheads satanistisch. Gewoon onzin dus en idd kortzichtig.
En wbt racisme, lonsdale-jongeren zijn allang geen hoofditem meer in de racisme monitor (ja diezelfde waarin de pvv besproken wordt). Ik heb ook niet het idee dat ik tussen racisten sta op een feest. Sterker nog: het is ook wel beetje krom in een scene waar onder de bekende/populaire dj's/producers en mc's ook genoeg mensen met een kleurtje zitten.

Daarnaast draait het op een feest toch om het feesten en niet om politiek, voetbal, etc.
Dat t-shirt allochtoon holland is trouwens juist een tegenreactie met een knipoog naar die lonsdale 'hype'. Ik heb het wel eens een indo zien dragen en Jörgen Raymann heeft het aangehad in een van z'n shows.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sassie op 17-12-2008 19:36:53 ]