ik vind dat nr Muil Houwe zo slecht he. En het heeft hardcore ook nog is een hele slechte naam gegevenquote:

Hier nog een TD ganger!quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef julian6 het volgende:
Rustig hierWie gaat er nou allemaal naar TD?

Ach, dat nummertje is toch gewoon gemaakt voor de lolquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:21 schreef julian6 het volgende:
ik vind dat nr Muil Houwe zo slecht he. En het heeft hardcore ook nog is een hele slechte naam gegeven

tsja zei maken het voor de lol maar ondertussen hebben ze het vooroordeel dat hardcore met racisme/agressie te maken heeft wel heel erg versterkt. Dat was 1 van de eerste HC nummers die ik hoorde, was toen 11 ofzo en dat waren mijn gedachten toen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ach, dat nummertje is toch gewoon gemaakt voor de lol

Vandaar dat ik er niet per definitie negatief tegenaan kijk en het wel geinig vind om het nummer ook weer eens te horen op een (groot) feest.
 Vandaar dat ik er niet per definitie negatief tegenaan kijk en het wel geinig vind om het nummer ook weer eens te horen op een (groot) feest. 

Tha Playah - Fuck The Titties (Tommyknocker & The Viper Mash-Up)quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Owja, hoe heet dat nummer ook alweer wat je aan het einde van die opgenomen clip van Sassie hoort

Achterliggende gedachte is er niet in het nummer. Maar als leken ernaar luisteren horen zij wel een achterliggende gedachte, nl. dat hardcoreluisteraars racistisch/agressief zijn. Ik kan best snappen dat een willekeurige jan-boudewijn dat nummer hoort en denkt dat de tekst tegen negers gericht is ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik snap dit gedoe om dit nummer niet.
Misschien is er een achterliggende gedachte, maar ik zie hem niet.
Wat ik hoor is dat er mensen zijn die hardcore niet waarderen:
"Noemen jullie dit muziek? Hardcore is toch dood"
Met vervolgens een stem die zegt dat hij z'n muil moet houden en dat de hardcore scene gewoon de hardcore scene moet blijven.
Waar je je maar druk om maakt...
Owja, hoe heet dat nummer ook alweer wat je aan het einde van die opgenomen clip van Sassie hoort

Het racistische zie ik er niet van in...quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Achterliggende gedachte is er niet in het nummer. Maar als leken ernaar luisteren horen zij wel een achterliggende gedachte, nl. dat hardcoreluisteraars racistisch/agressief zijn. Ik kan best snappen dat een willekeurige jan-boudewijn dat nummer hoort en denkt dat de tekst tegen negers gericht is ofzo.

Ik ook niet. Kom op het is geen Kale Vandalen nummer ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het racistische zie ik er niet van in...
Daarbij kan je van bijna elke zin met wat fantasie iets racistisch maken.
Ik het het een lekkere beukplaat waar ik vaak op los ga als Neophyte hem draait
Niks racistisch aan. Misschien agressief, maar kom op.. is dat niet bijna elk hardcore nummer?

Inderdaad en vaak worden vooroordelen bevestigd in bijv items in de media (door journalisten die zich niet in de scene verdiept hebben), die ook alleen de sensatiekant belichten (de zgn lonsdale-jongeren, drugsgebruik). Vooroordelen dat gabbers pillenslikkende racisten zijn is net zoiets als dat skaters stoners zijn, hiphoppers gangsta's, gothics suicidaal en metalheads satanistisch. Gewoon onzin dus en idd kortzichtig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:51 schreef fathank het volgende:
Het probleem is dat een stel clowns een racistisch nummer onder de naam Neophyte op KaZaa hebben gegooid een aantal jaren geleden. En voor de rest is die onzin over racisme ook al weer lang overgewaaid gelukkig. Maarja kortzichtige buitenstaanders heb je altijd. Lekker mensen veroordelen op wat voor soort kleren ze dragen. Heb vaak genoeg met gasten op party's staan lullen waarvan menigeen zou zeggen dat het racisten zijn terwijl dat niet zo is.
Mensen hebben al gauw een oordeel klaar over dingen waar ze geen verstand van hebben.
 Daarnaast draait het op een feest toch om het feesten en niet om politiek, voetbal, etc.
 Daarnaast draait het op een feest toch om het feesten en niet om politiek, voetbal, etc. 

is dat vet?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:10 schreef julian6 het volgende:
Strakjes weer Thunderdome Radio luisteren

Ja ik luister elke weekquote:
 Hoop slap gelul en goeie hardcore, en je kan allemaal dingetjes winnen (TD kaartjes vanavond)
  Hoop slap gelul en goeie hardcore, en je kan allemaal dingetjes winnen (TD kaartjes vanavond)

Oeh vetquote:Op woensdag 17 december 2008 20:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja ik luister elke weekHoop slap gelul en goeie hardcore, en je kan allemaal dingetjes winnen (TD kaartjes vanavond)

ik hoorde hetquote:Op woensdag 17 december 2008 20:21 schreef julian6 het volgende:
Toch geen TD kaartjes te winnen vanavond

Vanavond je kaartje kopen!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
nou dan ga ik desnoods in me eentje

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |