Barbiepoppen, My Little Pony's, playmobilquote:
En waarom ook niet inderdaad.quote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het soms gewoon leuk om gek te doen wanneer ik daar zin in heb. Als dat inhoudt dat ik Duffy sta mee te zingen in de supermarkt met een fles ketchup als microfoon, dan doe ik dat.
Het was dan ook niet zo serieus bedoeld.quote:Op maandag 24 november 2008 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Barbiepoppen, My Little Pony's, playmobil![]()
En ik ben volgens mij de enige moeder van school die af en toe een koprol maakt op het klimrek
@ Bengel: Volgens mij legde Ripley die grens bij 35
Kinderachtig is dan ook iets heel anders dan kinderlijkquote:Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen die kinderachtig doen.
De meeste wel, maar niet allemaal...quote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was dan ook niet zo serieus bedoeld.![]()
Zijn de andere moeders ouder??
Wat jij onder kinderachtig verstaat, kan bij een ander als "normaal" gezien worden.quote:Op maandag 24 november 2008 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik haat mensen die kinderachtig doen.
Precies. Het maakt me ook echt geen bal uit wat andere mensen denken dan.quote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En waarom ook niet inderdaad.
Sowieso is het soms best leuk om mensen te shockeren op zo’n manier.
Valt mij ook altijd op ja..quote:Op maandag 24 november 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Het maakt me ook echt geen bal uit wat andere mensen denken dan.
Hoeveel mensen je wel niet tegenkomt in de trein/supermarkt/whatever die echt zo'n uitdrukking hebben van: My life sucks.
Saaiheid.
Precies. Mensen vinden het leuk als er eens iemand vrolijk op ze afkomt, dat merk ik gewoon. Soms heb ik er ook geen zin in, en straal ik dat ook uit, maar vrolijkheid ftw!quote:Op maandag 24 november 2008 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Valt mij ook altijd op ja..
Als je een beetje vrolijk bent en dat uitstraalt, krijg je ook veel positievere reakties.
Dan willen ze gewoon weten waar ze drugs kunnen kopenquote:Op maandag 24 november 2008 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik merk dat altijd op feestjes, loop dan zelf altijd met een brede grijns op mijn gezicht, en dan word je inderdaad veel sneller aangesproken.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan willen ze gewoon weten waar ze drugs kunnen kopen
Zeker in de toestand waarin ik op een feestje rondloop, spreken mensen me continu aan. Mijn pupillen zo groot dat ik een sort of manga-oogjes heb, en een smile die met geen mogelijkheid van mijn gezicht te krijgen is.quote:Op maandag 24 november 2008 11:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Ook daar zit een kern van waarheid in ja, dat heb ik al meerdere malen meegemaakt.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 24 november 2008 11:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zeker in de toestand waarin ik op een feestje rondloop, spreken mensen me continu aan. Mijn pupillen zo groot dat ik een sort of manga-oogjes heb, en een smile die met geen mogelijkheid van mijn gezicht te krijgen is.
Het staat wel schattig.
Dat soort foto's zullen nooit, maar dan ook nooit, op het wereldwijde web verschijnen.quote:
Dan moeten we samen maar eens naar een feestje danquote:Op maandag 24 november 2008 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort foto's zullen nooit, maar dan ook nooit, op het wereldwijde web verschijnen.
Ik denk niet dat jij van het soort feestjes houdt waar ik heen ga.quote:Op maandag 24 november 2008 11:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan moeten we samen maar eens naar een feestje dan
Geen idee, naast brute blackmetal concerten, grimmige geuniformeerde neo-folk Sammlungen en ingetogen singer/songwriter optredens ga ik af en toen nog wel eens naar een Hed Kandi feest, Wasteland en heb ook nog wel eens een Awakenings festival bezocht. Conclusie, allemaal even tofquote:Op maandag 24 november 2008 12:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij van het soort feestjes houdt waar ik heen ga.
Ik ben voor grotere feesten toch meer van het hardere werk eigenlijk. Kleinere feestjes vind ik techno ed ook wel leuk, maar dan doe ik geen consumptieve feestartikelen.quote:Op maandag 24 november 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geen idee, naast brute blackmetal concerten, grimmige geuniformeerde neo-folk Sammlungen en ingetogen singer/songwriter optredens ga ik af en toen nog wel eens naar een Hed Kandi feest, Wasteland en heb ook nog wel eens een Awakenings festival bezocht. Conclusie, allemaal even tof
Nooit geweest eigenlijk. Grootste waar ik eens ben geweest is een Innercity, ergens begin 2000. Thema was iig Brazilië. Maar da's niet hard, uiteraardquote:Op maandag 24 november 2008 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben voor grotere feesten toch meer van het hardere werk eigenlijk. Kleinere feestjes vind ik techno ed ook wel leuk, maar dan doe ik geen consumptieve feestartikelen.
Ik had ook mijn dresscode neer moeten zetten.quote:
I second thatquote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had ook mijn dresscode neer moeten zetten.
Voor vrouwen geldt inderdaad zo min mogelijk.
Wrijf het er nog effe in ook joh !quote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef Miss_S het volgende:
Zat net het oude Singles topic door te lezen van een jaar geleden
Begon toen net te daten met mijn vriend
Inderdaadquote:Op maandag 24 november 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog effe in ook joh !
Maar wat had je aan?quote:Op maandag 24 november 2008 12:53 schreef Kreator het volgende:
Ik ben ooit wel eens op een HedKandi loungeparty in a'dam geweest. Kan me er weinig van herinneren, behalve dan dat ik er met 3 homo's en een paar hete chicks was..
Sorryquote:Op maandag 24 november 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wrijf het er nog effe in ook joh !
Da's grappig vorig jaar rond deze tijd had ik nog een vriend. Tot volgend jaar he?quote:Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef Miss_S het volgende:
Zat net het oude Singles topic door te lezen van een jaar geleden
Begon toen net te daten met mijn vriend
Idd. Alles kan kapot.quote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's grappig vorig jaar rond deze tijd had ik nog een vriend. Tot volgend jaar he?
En de jaren ernaquote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's grappig vorig jaar rond deze tijd had ik nog een vriend. Tot volgend jaar he?
Oja.quote:Op maandag 24 november 2008 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw hele dag is toch 1 groot feest vandaag ?
Evisu is al jaren not done meer manquote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ieg geen Dirk-approved Evisu spijkerbroek.
Dat het ooit geweest dan?quote:Op maandag 24 november 2008 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Evisu is al jaren not done meer man
Kom maar een keer shoppen in Amsterdam
Hallo,quote:Op maandag 24 november 2008 13:01 schreef Ripley het volgende:
Kom maar een keer shoppen in Amsterdam
Het hele leven is één groot feest, en je lichaam is geen tempel maar een pretparkquote:Op maandag 24 november 2008 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw hele dag is toch 1 groot feest vandaag ?
Ligt aan de truiquote:Op maandag 24 november 2008 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Ik hoorde dat je single bent. Wanneer kom ik langs?
Groetjes,
Krea.
p.s. Ik moet nieuwe kleding hebben. Maar ik zou zelf een blauwe trui kopen.
Maar natuurlijk, was te verwachtenquote:Op maandag 24 november 2008 13:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hallo,
Ik hoorde dat je single bent. Wanneer kom ik langs?
Groetjes,
Krea.
p.s. Ik moet nieuwe kleding hebben. Maar ik zou zelf een blauwe trui kopen.
Ik heb een hoog amusementsgehalte ja.quote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het hele leven is één groot feest, en je lichaam is geen tempel maar een pretpark
Je gaat toch niet op voorhand exclusiviteit eisen hè?quote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Ripley het volgende:
Zodat ze andere vrouwen kunnen gaan versieren
Fok!stylistequote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt aan de trui
En ik mag wel meer single mannen aankleden. Zodat ze andere vrouwen kunnen gaan versieren
Goede, die gaan we onthoudenquote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het hele leven is één groot feest, en je lichaam is geen tempel maar een pretpark
Dat zou anders bij veel Fok!kers geen kwaad kunnen.quote:
Weer eens niks te doen schat?quote:Op maandag 24 november 2008 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Optiefen newbie. Ik ken RIp al vd tijd dat ze nog een stoma had.
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op voorhand exclusiviteit eisen hè?
Net zulke glooingen als een achbaan, net zo spannend als het spookhuis, net zo chaotisch als de spin, net zo aandoenlijk als de droomvlucht, net zo zoet als een suikerspin en net zo spannend als touwtje trekkenquote:Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb een hoog amusementsgehalte ja.
Ik ben wel wat spannender dan touwtje trekken hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 13:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Net zulke glooingen als een achbaan, net zo spannend als het spookhuis, net zo chaotisch als de spin, net zo aandoenlijk als de droomvlucht, net zo zoet als een suikerspin en net zo spannend als touwtje trekken
Niks mis met mijn gasmaskerquote:Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou anders bij veel Fok!kers geen kwaad kunnen.
Geen idee, maar als jij het zegtquote:Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik las het niet eensquote:Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weer eens niks te doen schat?
quote:Op maandag 24 november 2008 13:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Net zulke glooingen als een achbaan, net zo spannend als het spookhuis, net zo chaotisch als de spin, net zo aandoenlijk als de droomvlucht, net zo zoet als een suikerspin en net zo spannend als touwtje trekken
Zeker als je dat éne laatste touwtje lostrektquote:Op maandag 24 november 2008 13:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben wel wat spannender dan touwtje trekken hoor.
Jij noemt je vriendin ook caramelpuddinkje enzo hè....quote:Op maandag 24 november 2008 13:12 schreef Elegy het volgende:
Ik mag van UIO af en toe mee winkelen om zijn chick magnet outfits uit te kiezenquote:Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
En je obsessie met touw komt weer naar vorenquote:Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zeker als je dat éne laatste touwtje lostrekt
en met touwtje trekken weet je ook nooit wat je krijgt
Beter dan Sletquote:Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij noemt je vriendin ook caramelpuddinkje enzo hè....
quote:Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef Ripley het volgende:
Ik mag van UIO af en toe mee winkelen om zijn chick magnet outfits uit te kiezen
Ik word liever Slettebak genoemd door een vriendje dan caramelpuddinkje eerlijk gezegdquote:
Wat moet ik hier nou weer op reageren?quote:Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zeker als je dat éne laatste touwtje lostrekt
en met touwtje trekken weet je ook nooit wat je krijgt
Ssssstquote:Op maandag 24 november 2008 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word liever Slettebak genoemd door een vriendje dan caramelpuddinkje eerlijk gezegd
Marty26 noemde mij altijd rataplan, naar die onhandige hond van Lucky Luke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik heb je toch teruggePMD, ongeduldig stuk vretenquote:
Mijn ex noemde me in het begin wel eens engel.quote:Op maandag 24 november 2008 13:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik word liever Slettebak genoemd door een vriendje dan caramelpuddinkje eerlijk gezegd
Marty26 noemde mij altijd rataplan, naar die onhandige hond van Lucky Luke
Ik heb geen vriendin, maar als ik er één zou hebben zou ze blanke vla zijnquote:Op maandag 24 november 2008 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij noemt je vriendin ook caramelpuddinkje enzo hè....
Ach, da's altijd een boeiend onderwerpquote:Op maandag 24 november 2008 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En je obsessie met touw komt weer naar voren
Deze reactie was primaquote:Op maandag 24 november 2008 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou weer op reageren?
* Elegy schrijft weer wat bij op zijn notitieblokjequote:Op maandag 24 november 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ex noemde me in het begin wel eens engel.
Dat vond ik echt verschrikkelijk.
Word idd warmer van een term als geil wijf dan iets in de trant van caramelpuddinkje.
Of droplulquote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef Kluts het volgende:
Elegy is zelf meer het type dat caramelpuddinkje genoemd wordt.
En waar dient dat notitieblokje precies voor?quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
* Elegy schrijft weer wat bij op zijn notitieblokje
Straks een heel boekwerk, Codename: K.quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
* Elegy schrijft weer wat bij op zijn notitieblokje
Da's mijn "Zwartboek"quote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
En waar dient dat notitieblokje precies voor?
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig.quote:
Film komt over een paar jaar uit.quote:
Het is óók heel erg privéquote:
Daarom juist.quote:
Weet niet hoor. Kijk, jij zal vast je mond wel houden, maar lang niet alle fokkers zijn zoquote:Op maandag 24 november 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom juist.
Ik beloof je dat ik het aan niemand zal vertellen.
En dit is ook echt het enige medium waarmee je mij ervan op de hoogte kan stellen ja.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Kijk, jij zal vast je mond wel houden, maar lang niet alle fokkers zijn zo
Nee Ripley, want ze blijven voor altijd bij elkaar en ze hebben elkaar gevonden en zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Shoppenquote:Op maandag 24 november 2008 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt aan de trui
En ik mag wel meer single mannen aankleden. Zodat ze andere vrouwen kunnen gaan versieren
Dat zou ik niet andersom doen.quote:Op maandag 24 november 2008 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oja.
*gooit een hand confetti in de lucht, en neemt een hap taart.*
quote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn eerste ex noemde me Spook
Geen idee meer waar dat vandaan kwam
Foodfight!quote:Op maandag 24 november 2008 13:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zou ik niet andersom doen.
* ziet Kluts een hap confetti nemen en een hand taart de lucht in gooien.
Nog nooit gedaan, lijkt we wel leuk maar dan niet hoeven opruimen naderhand.quote:
Jaquote:Op maandag 24 november 2008 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dit is ook echt het enige medium waarmee je mij ervan op de hoogte kan stellen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |