abonnement Unibet Coolblue
pi_63649075
Er komt deze week weer een shitload sneeuw aan!
  zondag 30 november 2008 @ 20:15:07 #177
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63650790
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:54 schreef Flaccid het volgende:
Er komt deze week weer een shitload sneeuw aan!
In Nederland of in de Alpen of beide?

Ah ik zie het al... maar alleen de Zuidalpen en in Zwitserland ook de Inneralpen krijgen erg veel sneeuw.
Noordalpen wil je nu niet zijn, extreme föhnwind. Misschien dat de Noordalpen volgende week weer sneeuw krijgen als er weer zo'n Noordelijke stroming op gang komt... wie weet.

[ Bericht 25% gewijzigd door FlowDesign op 30-11-2008 20:24:01 ]
Age of fruity enlightenment!
pi_63651414
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:15 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

In Nederland of in de Alpen of beide?

Ah ik zie het al... maar alleen de Zuidalpen en in Zwitserland ook de Inneralpen krijgen erg veel sneeuw.
Noordalpen wil je nu niet zijn, extreme föhnwind. Misschien dat de Noordalpen volgende week weer sneeuw krijgen als er weer zo'n Noordelijke stroming op gang komt... wie weet.
Föhnwind in de noordelijke alpen? Merk er niets van in mijn voorspellingssites.
  zondag 30 november 2008 @ 21:17:16 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63652577
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:54 schreef Flaccid het volgende:
Er komt deze week weer een shitload sneeuw aan!
Morgen sneeuwt het al in de Zillertaler alpen.
Aan het einde van de week komt er nieuwe neerslag aan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63652708
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Morgen sneeuwt het al in de Zillertaler alpen.
Aan het einde van de week komt er nieuwe neerslag aan
Zeker tof.

heb btw picca van mn jas gevonden:


Doen jullie goggles op indoor?
  zondag 30 november 2008 @ 22:07:53 #181
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63654335
indoor doe je sowieso geen bril op toch?
Age of fruity enlightenment!
  zondag 30 november 2008 @ 22:13:02 #182
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63654540
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Föhnwind in de noordelijke alpen? Merk er niets van in mijn voorspellingssites.
quote:
Versesneeuw.nl 30 november 13.34 uur: HET boek, zeer sneeuwrijk weekje en...... het 4e poederalert

Jazeker, het 4e poederalert. Het moet niet veel gekker worden. We zitten nog midden in het 3e poederalert en op mijn aangeven wordt er op dit moment lekker gescoord aan de zuidkant van de Alpen (oa de Engadin. Aan de noordkant van de Alpen daarentegen zijn de effecten van de fohnstorm te merken. Veel verwaaide sneeuw (voor de kenner; triebschnee) en daardoor tricky omstandigheden.
in combinatie met deze kaart:


zegt mij genoeg
Laag druk gebied onder Genua zorgt voor warme vochtige wind die vanuit het zuiden op de Alpen botst: wat resulteerd in sneeuw in de Zuidalpen en warme föhnwind in de Noordalpen. Maar dat kan de komende week wel veranderen natuurlijk. (Wat ik ook al aangaf).
Age of fruity enlightenment!
  zondag 30 november 2008 @ 22:14:22 #183
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63654584
edit: foutje

[ Bericht 98% gewijzigd door FlowDesign op 01-12-2008 13:18:00 ]
Age of fruity enlightenment!
  maandag 1 december 2008 @ 11:19:50 #184
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_63663439
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
indoor doe je sowieso geen bril op toch?
Indoor altijd een goggle! als jij op een schans af knalt wil je geen traan oogjes.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 1 december 2008 @ 11:21:34 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63663481
donderdag bottdrop en waarschijnlijk volgende weekend winterberg
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 1 december 2008 @ 11:32:05 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63663745
quote:
Op zondag 30 november 2008 21:21 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Zeker tof.

heb btw picca van mn jas gevonden:
[ afbeelding ]

Doen jullie goggles op indoor?
Mooie jas wel.
Wel een beetje standaard, maar ziet er goed uit hoor

Ik doe geen goggle op. Ik ga nooit hard genoeg om er voordeel van te hebben en om te zeggen dat je last hebt van de zon.....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 11:36:19 #187
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63663823
ik ben benieuwd naar de sneeuw.
Op het moment sneeuwt het weer in Gerlos dus dat is positief

Deze webcam is trouwens aardig dichtgesneeuwd
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 11:42:54 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63663974
btw, nog 5 daagjes en dan zit ik alweer in Oostenrijk.
We hebben besloten om vrijdag in de namiddag weg te rijden. Uurtje of 4/5. Dan rijden we gewoon tot we er zijn. Ik denk dat als we er dan om een uur of 3 s'nachts zijn hebben we het prima gedaan. Je hebt immers met de spits te maken.
Kunnen we mooi nog ff uitslapen zaterdag. Ff dagje rustig aan doen. Lekker in het dorp rond kijken, liftpas halen. Ff kijken waar we terecht komen enzo.
Zondag ff een morgen boarden en s'middags naar Schladming om concert van Kid Rock bij te wonen.
Vanaf maandag hebben we nog niets bedacht. Dan zal het wel een paar dagen vol gas worden. Ff warm worden voor het komende seizoen. Moet toch een beetje een voorsprong hebben op de anderen. Kun je ze er gelijk vanaf het begin eruit rijden.
Dat is bijna altijd zo. De afgelopen jaren was ik er altijd als 1 van de eerste leraren aanwezig. Gelijk een paar dagen knallen. Dan ga je met wat andere leraren rijden en die moeten dan gelijk flink door trappen om je bij te houden. Weten ze gelijk hun plaats
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 12:06:00 #189
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_63664564
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
donderdag bottdrop en waarschijnlijk volgende weekend winterberg
Donderdag juist weer ff winterberg,het sneeuwt er dinsdag tot en met vrijdag. beetje butteren oefenen en fakie rijden.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 1 december 2008 @ 12:07:33 #190
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63664609
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:42 schreef Komakie het volgende:
btw, nog 5 daagjes en dan zit ik alweer in Oostenrijk.
We hebben besloten om vrijdag in de namiddag weg te rijden. Uurtje of 4/5. Dan rijden we gewoon tot we er zijn. Ik denk dat als we er dan om een uur of 3 s'nachts zijn hebben we het prima gedaan. Je hebt immers met de spits te maken.
Kunnen we mooi nog ff uitslapen zaterdag. Ff dagje rustig aan doen. Lekker in het dorp rond kijken, liftpas halen. Ff kijken waar we terecht komen enzo.
Zondag ff een morgen boarden en s'middags naar Schladming om concert van Kid Rock bij te wonen.
Vanaf maandag hebben we nog niets bedacht. Dan zal het wel een paar dagen vol gas worden. Ff warm worden voor het komende seizoen. Moet toch een beetje een voorsprong hebben op de anderen. Kun je ze er gelijk vanaf het begin eruit rijden.
Dat is bijna altijd zo. De afgelopen jaren was ik er altijd als 1 van de eerste leraren aanwezig. Gelijk een paar dagen knallen. Dan ga je met wat andere leraren rijden en die moeten dan gelijk flink door trappen om je bij te houden. Weten ze gelijk hun plaats
komaki is een keiharde winnaar!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 1 december 2008 @ 12:08:53 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63664647
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:06 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Donderdag juist weer ff winterberg,het sneeuwt er dinsdag tot en met vrijdag. beetje butteren oefenen en fakie rijden.
eigenlijk wou ik ook naar winterberg.. allen hebben afgesproken met vrienden die niet goed kunnen boarden en geen eigen spul hebben.. dus bottdrop is makkelijker.
ga het weekend daarna dus ook winterberg als er nog genoeg sneeuw ligt
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63664794
quote:
Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef FlowDesign het volgende:

[..]


[..]

in combinatie met deze kaart:
[ afbeelding ]

zegt mij genoeg
Laag druk gebied onder Genua zorgt voor warme vochtige wind die vanuit het zuiden op de Alpen botst: wat resulteerd in sneeuw in de Zuidalpen en warme föhnwind in de Noordalpen. Maar dat kan de komende week wel veranderen natuurlijk. (Wat ik ook al aangaf).
Ook in de franse noordelijke alpen ?
  maandag 1 december 2008 @ 12:45:38 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63665500
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

komaki is een keiharde winnaar!
Ach Het is ook een beetje dollen. Meestal als ze horen dat je landes leraar bent (dus net iets hoger opgeleid) gaan ze toch een beetje extra op je letten. Vaak omdat je op de opleiding leert dat een landes leraar tussen de baas en de andere leraren staat. Dus eigenlijk iets hoger in rang zou zijn. Dan moet je gewoon ff laten ze dat je wel een beetje kunt boarden Soms zie je ze echt zo kijken "shit, dit gaat wel erg hard." Vooral als ze net hun anwarter hebben.
Het is trouwens totale onzin, want ik ben net zo goed een normale leraar als de anderen. Ik heb alleen een opleiding dat ik wat gevorderde boarders mag les geven. Verder slaat het helemaal nergens op. ik geef net zo goed wel eens beginners les en heb verder ook geen zak te zeggen

Ik keek vroeger ook altijd op tegen die gasten die landes hadden en mij eruit knalden. Dan vind ik dat ik daar nu best een beetje misbruik van mag maken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 14:27:03 #194
13640 BrakkeAap
Tragically Unhip
pi_63668014
Hela!

ff snel vraagje: m'n board is hard toe aan een grote slijp en wax beurt. Ik heb het al eens een keertje in purmerend laten doen (aangezien ik daar woon), maar dat was me niet zo heel erg bevallen. Was veel te zacht enzo.

Heeft een van jullie toevallig ervaring met de wax-service van the old man (aangezien dat vlak bij m'n werk is )?

Ohw, enneh, ik ben te lui om het zelf te doen, dus da's geen optie
  maandag 1 december 2008 @ 14:49:17 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63668489
quote:
Op maandag 1 december 2008 14:27 schreef BrakkeAap het volgende:
Hela!

ff snel vraagje: m'n board is hard toe aan een grote slijp en wax beurt. Ik heb het al eens een keertje in purmerend laten doen (aangezien ik daar woon), maar dat was me niet zo heel erg bevallen. Was veel te zacht enzo.

Heeft een van jullie toevallig ervaring met de wax-service van the old man (aangezien dat vlak bij m'n werk is )?

Ohw, enneh, ik ben te lui om het zelf te doen, dus da's geen optie
Te zacht? Dat snap ik ff niet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 16:02:00 #196
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63670650
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ook in de franse noordelijke alpen ?
Zo te lezen vanaf woensdag op donderdag nacht en de nacht daarop veel sneeuw in de Westelijke Alpen, dus dat zijn voornamelijk de Franse Alpen (Savoie enzo).
Actueel sneeuwbericht en tevens een leerzaam stukje: http://www.versesneeuw.com/?p=326
Age of fruity enlightenment!
  maandag 1 december 2008 @ 16:11:07 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63670928
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:02 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Zo te lezen vanaf woensdag op donderdag nacht en de nacht daarop veel sneeuw in de Westelijke Alpen, dus dat zijn voornamelijk de Franse Alpen (Savoie enzo).
Actueel sneeuwbericht en tevens een leerzaam stukje: http://www.versesneeuw.com/?p=326
psst... heb jij dat boek al besteld?
ik heb hem al binnen. Wel vet gedaan, maar ik heb er nog niet veel tijd in kunnen steken. Wel veel algemene info over gebieden die niet veel met het onderwerp te maken hebben...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 16:34:18 #198
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63671603
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

psst... heb jij dat boek al besteld?
ik heb hem al binnen. Wel vet gedaan, maar ik heb er nog niet veel tijd in kunnen steken. Wel veel algemene info over gebieden die niet veel met het onderwerp te maken hebben...
Ik dacht dat ie goedkoper zou worden... toen ik zag dat ie 40 euro moest kosten heb ik besloten om er nog over na te denken. Op het moment ga ik toch niet regelmatig een (lang) weekend naar de Alpen om poeder te scoren dus dan heb ik ook weinig aan het boek. Mocht ik wel een weekendje willen gaan dan kijk ik wel op de website waar er poeder te vinden is
Age of fruity enlightenment!
  maandag 1 december 2008 @ 16:36:36 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63671678
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:34 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie goedkoper zou worden... toen ik zag dat ie 40 euro moest kosten heb ik besloten om er nog over na te denken. Op het moment ga ik toch niet regelmatig een (lang) weekend naar de Alpen om poeder te scoren dus dan heb ik ook weinig aan het boek. Mocht ik wel een weekendje willen gaan dan kijk ik wel op de website waar er poeder te vinden is
hehe dat is wel zo.
Aan de andere kant staat er ook een heleboel andere info in die je in het algemeen goed kunt gebruiken.
Maar hij is inderdaad wel redelijk aan de prijs...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 1 december 2008 @ 16:37:23 #200
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63671710
Afgelopen zaterdag trouwens goede zaken gedaan bij Gunneman in Eindhoven...
M'n vriendin had Witte Burton Emeralds besteld die binnen waren, vind ze erg gaaf Daarbij heeft ze nog een mooie broek van TheNorthFace gekocht en ik heb de Roadie jacket en pants van O'neill genomen.
Alles bij elkaar was het 715 euro (dure hobby!!!) maar had er 90 euro af geluld



met flits is de kleur van de broek verre van natuurgetrouw
Age of fruity enlightenment!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')