abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63490778
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Per definitie je bindingen duck zetten
Bijvoorbeeld op -15 / +15
Ik sta +15 / -9, ik ga zaterdag naar landgraaf en dan zal ik wel even gaan proberen wat het best gaat. Misschien achterste binding iets meer draaien.
Voor de rest zal het wel redelijk hetzelfde zijn denk? Alleen weer vanaf het begin beginnen?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_63491568
ga je zaterdagavond of 's middags?
Afgelopen zaterdag was ik 's avonds (4 uur voor 24,50 ofzo) en het was verrassend rustig, best relaxed
Alleen wel jammer dat het 's middags zo druk was geweest dat ik bovenaan de steile piste gewoon een heel stuk klinkers zag en bij het opstappen van de stoeltjeslift zag je ook de ondergrond een beetje... maar verder was het wel ok
Age of fruity enlightenment!
pi_63491748
's middags en 's avonds volgens mij, ik weet de details nog niet. Ben er nog nooit geweest maar hoor dat het stukken beter is dan snowplanet.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_63491766
Ik ga op de valreep tóch nog boarden en wel met kerst Ik zou voor het eerst na 3 jaar niet meer gaan, en begon het gevoel van op mn board te staan al te te missen. Dus ik blij.
En er lag al sneeuw zag ik dus ik heb er al weer helemaal zin in!

Eigen board is n beetje op zn einde aan het gaan dus ben me nu aan het orienteren op n nieuwe. Eens kijken of sinterklaas me n goede kan bezorgen
pi_63492213
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef MarcoD het volgende:
's middags en 's avonds volgens mij, ik weet de details nog niet. Ben er nog nooit geweest maar hoor dat het stukken beter is dan snowplanet.
Ik zou als er sneeuw ligt naar winterberg gaan, is ietsje verder en echte sneeuw en meer pistes, 23,50 voor hele dag ik dacht tot 2300!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_63492508
tvp
pi_63493086
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik trek 40fps als het moet
Ik heb de Casio EX-FH20 die er speciaal voor gemaakt is.

ennuh... Ik neem aan dat de Starlet ook voor internationale bezoeken wordt gebruikt? Als je met z'n 2en gaat kun je er makkelijk ook een paar boards in kwijt
Dat zou wel leuk zijn ja. We hebben ook nog een Aygo voor de deur staan, dus die kunnen we ook wel pakken maar die is van het vrouwtje . Een roadtrip met de starlet lijkt me ook wel vet
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:57 schreef Basje_B het volgende:

[..]

We mogen trouwens Genesiz feliciteren met een nieuwe aankoop heb ik uit betrouwbare bron.
Je speelt vals, jij bent zelf de bron . Maar inderdaad 5 december heb ik een rood kado met 4 wielen en 6 december een wit/zwart kado van 155 lang en triple base tech

En dan niet de gratis wintersport met oud&nieuw en de gratis wintersport naar ... (vul zelf in, ergens in Oostenrijk waarvan ik de plaats ben vergeten).

Wat een heerlijke winter wordt het dit jaar

PS: Waar is René gebleven?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 24 november 2008 @ 23:09:20 #58
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63493448
switch rijden oefen ik nu ook serieus sinds een jaar. Het lastigste is bij mij mijn lichaamsgewicht goed te krijgen. Maar zodra ik dat gevoel heb gaat het redelijk gemakkelijk.
Indoor is het wel relaxt oefenen, vrij losse sneeuw dus je board hapt wat minder snel
pi_63494043
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef G-SaS het volgende:
Ik ga op de valreep tóch nog boarden en wel met kerst Ik zou voor het eerst na 3 jaar niet meer gaan, en begon het gevoel van op mn board te staan al te te missen. Dus ik blij.
En er lag al sneeuw zag ik dus ik heb er al weer helemaal zin in!

Eigen board is n beetje op zn einde aan het gaan dus ben me nu aan het orienteren op n nieuwe. Eens kijken of sinterklaas me n goede kan bezorgen
Waar ga je heen denk je?
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:00:31 #60
72282 360sjors
King of the Hill
pi_63494787
quote:
Op maandag 24 november 2008 19:16 schreef NoComment het volgende:
Jee, alweer een nieuw deel

[ afbeelding ]
Lullo, ik ontving net een mailtje van de dudes van de andere groep waar ik 2 jaar terug mee ben weg geweest. Ze zijn nu aan het bekijken of week 11 ook voor hen schikt >> grote groep zou mooi zijn wat mij betreft. Mail me ff voor verdere besprekingen
pi_63495582
Niederau (wildschonau), in Oosterijk. Vlakbij Auffach en stukje rijden van mayrhofen.
Misschien niet het hoogste of spectaculairste, maar wel veel uitwijkmogelijkheden én we huren daar altijd het huisje van goede vrienden die daar wonen, wat nu dus onderhand 'ons eigen huisje' is geworden waar je weer thuiskomt

Op de webcam daar was iig al flink veel sneeuw gevallen, maar nog geen liften open.

Dit jaar voor het eerst s les nemen voor freeride denk ik, iemand ervaring in?
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:02:34 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63505950
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Ik sta +15 / -9, ik ga zaterdag naar landgraaf en dan zal ik wel even gaan proberen wat het best gaat. Misschien achterste binding iets meer draaien.
Voor de rest zal het wel redelijk hetzelfde zijn denk? Alleen weer vanaf het begin beginnen?
Ik heb dezelfde stance. Prima om mee switch te rijden

Het is inderdaad hetzelfde als "normaal" maar dan precies andersom. Je moet het even door hebben en alles dus precies andersom doen. Dan is het over het algemeen niet eens zo heel moeilijk en gewoon een kwestie van oefenen.
Enige nadeel is dat je niet je sterkste been kunt gebruiken om bij te sturen (je achterste been) maar als je de techniek aardig onder de knie hebt moet dat geen probleem zijn.
Alleen ook ff doorzetten. Niet 3 bochtjes maken en dan de rest van de afdaling weer regular naar beneden, maar gewoon lang switch blijven rijden. Oefening baart kunst
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:08:57 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63506112
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:33 schreef G-SaS het volgende:
Niederau (wildschonau), in Oosterijk. Vlakbij Auffach en stukje rijden van mayrhofen.
Misschien niet het hoogste of spectaculairste, maar wel veel uitwijkmogelijkheden én we huren daar altijd het huisje van goede vrienden die daar wonen, wat nu dus onderhand 'ons eigen huisje' is geworden waar je weer thuiskomt

Op de webcam daar was iig al flink veel sneeuw gevallen, maar nog geen liften open.

Dit jaar voor het eerst s les nemen voor freeride denk ik, iemand ervaring in?
Wat grappig. Een collega van mij gaat volgend jaar in Auffach wonen. Definitief dus. Emigreren enzo
Maar ehm... het is wel meer dan "een stukje" rijden van Mayrhofen. Je bent dan zeker anderhalf tot 2 uur onderweg denk ik. Het is een afslag eerder als je vanaf Kufstein rijdt. Dus dan moet je weer terug naar de snelweg (Niederau ligt daar nog best een stukje dan nog een stuk over de snelweg en dan weer helemaal het dal inrijden. Het is verder dan je denkt.

Liften gaan pas open begin december

Wat wil je weten over freeriden en lessen daarin? Ik kan je er alles over vertellen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_63510395
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:02 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde stance. Prima om mee switch te rijden

Het is inderdaad hetzelfde als "normaal" maar dan precies andersom. Je moet het even door hebben en alles dus precies andersom doen. Dan is het over het algemeen niet eens zo heel moeilijk en gewoon een kwestie van oefenen.
Enige nadeel is dat je niet je sterkste been kunt gebruiken om bij te sturen (je achterste been) maar als je de techniek aardig onder de knie hebt moet dat geen probleem zijn.
Alleen ook ff doorzetten. Niet 3 bochtjes maken en dan de rest van de afdaling weer regular naar beneden, maar gewoon lang switch blijven rijden. Oefening baart kunst
Ik ga die 2x in montana ook veel switch oefenen. Zijn er nog andere handige dingen die je op een simpel hellingkje kan oefenen?
pi_63514054
Uhhh... wat ik veel oefen is rondjes draaien, noserolls, tailpresses en ik moet ook echt eens meer werk gaan maken van het echte springen... 180's enzo
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:30:22 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63515856
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ik ga die 2x in montana ook veel switch oefenen. Zijn er nog andere handige dingen die je op een simpel hellingkje kan oefenen?
nosepresses, noserolls 180's op de piste enzo.
Doe maar invullen bij You Tube en je krijgt er genoeg leuke filmpjes van

Ik heb me board trouwens beplakt
Zijn er minder geworden dan vooraf bedacht. Alleen een paar Gnarly! stickers erop
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:06:24 #67
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63517101
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zijn er minder geworden dan vooraf bedacht. Alleen een paar Gnarly! stickers erop
FOTO'S!!!!!!!!!!!!

Felicteer ook Genisiz ff met ze nieuwe board he.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:06:06 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63518978
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Basje_B het volgende:

[..]

FOTO'S!!!!!!!!!!!!

Felicteer ook Genisiz ff met ze nieuwe board he.
GenesiZ, gefeliciteerd!

Foto's komen nog. Moest hem eerst afstickeren. Wilde eerst een foto van een onbestickerde plank erbij doen maar dat ging ff niet. Was vergeten om de foto te maken en had er toen al wat opgeplakt

Maar hij zit niet helemaal onder ofzo. Slechts een paar dingetjes
pi_63519407
Thanks .

Komakie, kun je ook een Gnarly sticker mijn kant op laten komen? Dan plak ik er 1 op mijn nieuwe ET

ps. check op je site bij goggles even de tekst bij de Dragon goggles DX Herringbone/Jet Ionized, daar staat Anti-fof lens bij ipv anti fog

[ Bericht 15% gewijzigd door GenesiZ op 25-11-2008 21:27:56 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:51:00 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63520613
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef GenesiZ het volgende:
Thanks .

Komakie, kun je ook een Gnarly sticker mijn kant op laten komen? Dan plak ik er 1 op mijn nieuwe ET

ps. check op je site bij goggles even de tekst bij de Dragon goggles DX Herringbone/Jet Ionized, daar staat Anti-fof lens bij ipv anti fog

hmmm das grappig. Foutje van de site van Dragon

Enne, stuur ff een PM met je adres...
pi_63522000
"whiee, koop een Oakley!!", "koop een Oakley, die zijn echt de beste man", " kost wat, maar dan krijg je ook wel wat!!"

Wat een hoerenzooi voor zoveel geld, trek ik net mijn teveel kostende Oakley Wisdom tevoorschijn van 2 jaar oud, flikkert zo de binnenvoering eraf

Tijd voor een nieuwe dus, maar dit keer geen Oakley meer. Ik ga wel even kijken naar een Dragon ofzo. Iemand nog tips icm een Red Hifi helm?

@ Komakie, je hebt een pm
pi_63522688
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

hmmm das grappig. Foutje van de site van Dragon

Enne, stuur ff een PM met je adres...
Hoe ziet een qnarly sticker er eigenlijk uit?
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:52:43 #73
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_63522845
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

XL heeft me laatst uitgelegd wat een noseroll precies is, maakt het wat makkelijker (lees: überhaupt mogelijk..) om te oefenen. Indoorbaan is er wel geschikt voor, paar keer gelukt Niet hoog nog, komt wel

Lekker gevoel wel als ie lukt
Life's like music, get the rhythm..
pi_63523409

Mn goggle!
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:15:13 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63523609
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef GenesiZ het volgende:
"whiee, koop een Oakley!!", "koop een Oakley, die zijn echt de beste man", " kost wat, maar dan krijg je ook wel wat!!"

Wat een hoerenzooi voor zoveel geld, trek ik net mijn teveel kostende Oakley Wisdom tevoorschijn van 2 jaar oud, flikkert zo de binnenvoering eraf

[ afbeelding ]

Tijd voor een nieuwe dus, maar dit keer geen Oakley meer. Ik ga wel even kijken naar een Dragon ofzo. Iemand nog tips icm een Red Hifi helm?

@ Komakie, je hebt een pm
Hmm dat probleem heb ik ook met die van mij gehad. Was maar een heel klein stukje toen, maar inderdaad een slechte zaak dat het kan gebeuren. Koop een Dragon, ben je nog goedkoper uit ook (Bij ons krijg je er ook nog mooie stickers bij )
Ik heb die Oakley inmiddels verkocht trouwens.
pi_63523856
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:09 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Mn goggle!
Ik zie een donker plaatje, maak hem eens wat lichten , dan zien we wat voor goggle je hebt!
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmm dat probleem heb ik ook met die van mij gehad. Was maar een heel klein stukje toen, maar inderdaad een slechte zaak dat het kan gebeuren. Koop een Dragon, ben je nog goedkoper uit ook (Bij ons krijg je er ook nog mooie stickers bij )
Ik heb die Oakley inmiddels verkocht trouwens.
Ik zit nu voor een Dragon te kijken bij jou inderdaad. Wacht nog maar even met die sticker toesturen, waarschijnlijk mag je er een bril bij doen

Edit: Kun jij deze leveren en tegen welke prijs? Mace Denim/Jet Ionized Edit2: laat maar, ik heb hem voor een mooie prijs op Ebay gevonden en moet ivm de nieuwe auto even op de kleintje letten Gooi die sticker maar op de bus!

[ Bericht 6% gewijzigd door GenesiZ op 25-11-2008 23:39:45 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:30:21 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63524053
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Hoe ziet een qnarly sticker er eigenlijk uit?
het is Gnarly... niet Qnarly....

Ehm het is een sticker met een smilie aan elke kant en de tekst "gnarly" in het midden in een grafiti-stijltje
pi_63524273
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

het is Gnarly... niet Qnarly....

Ehm het is een sticker met een smilie aan elke kant en de tekst "gnarly" in het midden in een grafiti-stijltje
Hoeveel kost die ?

en enlighten:

pi_63524354
Ziet er goed uit. Dat logo komt me bekend voor, maar kan even niet op het merk komen.

Heb ik btw wat gemist, wat is er met Rene gebeurd? Die was toch ook een dieharder hier in het topic?
pi_63524548
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef GenesiZ het volgende:
Ziet er goed uit. Dat logo komt me bekend voor, maar kan even niet op het merk komen.

Heb ik btw wat gemist, wat is er met Rene gebeurd? Die was toch ook een dieharder hier in het topic?
Oxbow!

Kan iemand mij adviesgeven over een riem die je door je snowboard broek haalt? Niet hoe, dat snap ik nog net wel, maar waar je op moet letten?
pi_63524722
uhh, hij moet om je buik heen gaan en hij moet niet zomaar losschieten. Ik heb er 2 waar ook gelijk een bieropener in zit. Dat is eigenlijk de belangrijkste tip!
  woensdag 26 november 2008 @ 00:00:45 #82
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_63524843
Ik gebruik er een van G-Star voor snowboarden, nee die heb ik er niet speciaal voor gekocht maar wel ideaal! Zoiets dus:

Geen gaatjes, dus simpel verstelbaar en goed stevig
Life's like music, get the rhythm..
  woensdag 26 november 2008 @ 00:04:41 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63524914
Ik zal nog ff een snel foto'tje van me board plaatsen.
Misschien beetje gare foto maar dat komt door het licht. Ik had hem in de gang liggen, maar het licht was slecht. Toen heb ik het licht uit gedaan en met flits genomen. Ook niet best maar beter dan dat andere
En ik wilde jullie die foto toch niet onthouden

Ik heb een heel rijtje Gnarly-stickers erop geplakt. Aan elke kant dus een smilie en daar tussen de tekst. Dat is een enkele sticker...
De stickers komen op deze foto wel heel erg duidelijk naar voren. Waarschijnlijk omdat het geel het meest oplicht vanuit de flits ofzo. Normaal gesproken zijn ze net een stukje minder schreeuwerig.

Btw GenesiZ wil je nu nog steeds die sticker? Als je hem lelijk vind hou ik hem namelijk

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 26-11-2008 00:16:23 ]
  woensdag 26 november 2008 @ 00:06:52 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63524972
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef GenesiZ het volgende:

Geen id. volgens mij mag hij niet meer van z'n vriendin ofzo (geen id of hij een vriendin heeft maar goed )
Laatste tijd ff druk I guess...
  woensdag 26 november 2008 @ 00:09:56 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63525039
zi
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:47 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Oxbow!

Kan iemand mij adviesgeven over een riem die je door je snowboard broek haalt? Niet hoe, dat snap ik nog net wel, maar waar je op moet letten?
Ik heb wel een fijne vind ik:

Blijft lekker soepel en springt niet open oid. Ook weer niet de meest spannende maar hij doet zijn werk en er kan ook weinig stuk aan gaan
  woensdag 26 november 2008 @ 00:14:41 #86
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63525145
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:55 schreef GenesiZ het volgende:
uhh, hij moet om je buik heen gaan en hij moet niet zomaar losschieten. Ik heb er 2 waar ook gelijk een bieropener in zit. Dat is eigenlijk de belangrijkste tip!
Dat hij niet moet losschieten of dat er een bieropener in moet zitten
pi_63525386
Die sticker wil ik nog wel, ik zal hem een mooie plek geven op de ET die ik volgende week bij Basje_b ga ophalen
pi_63525775
iemand zei trouwens dat op zijn Lib-Tech het banaantje ontbrak, op mijn SkateBanana staat wel een banaantje tussen de voeten Wilde ik nog ff zeggen
pi_63525782
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:04 schreef Komakie het volgende:
Ik zal nog ff een snel foto'tje van me board plaatsen.
Misschien beetje gare foto maar dat komt door het licht. Ik had hem in de gang liggen, maar het licht was slecht. Toen heb ik het licht uit gedaan en met flits genomen. Ook niet best maar beter dan dat andere
En ik wilde jullie die foto toch niet onthouden

[ afbeelding ]

Ik heb een heel rijtje Gnarly-stickers erop geplakt. Aan elke kant dus een smilie en daar tussen de tekst. Dat is een enkele sticker...
De stickers komen op deze foto wel heel erg duidelijk naar voren. Waarschijnlijk omdat het geel het meest oplicht vanuit de flits ofzo. Normaal gesproken zijn ze net een stukje minder schreeuwerig.

Btw GenesiZ wil je nu nog steeds die sticker? Als je hem lelijk vind hou ik hem namelijk
Gaaf boardje! We hebben al bijna onze eigen Lib-Tech crew hier!

edit:
Zie trouwens dat jij ook geen banaantje erop hebt zoals op dit plaatje wel staat:
http://www.lib-tech.com/snowboards/big/travisRiceBigBTX.html

De onderkant vind ik trouwens nog gaver dan de bovenkant
  woensdag 26 november 2008 @ 01:04:01 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63525912
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:50 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Gaaf boardje! We hebben al bijna onze eigen Lib-Tech crew hier!

edit:
Zie trouwens dat jij ook geen banaantje erop hebt zoals op dit plaatje wel staat:
http://www.lib-tech.com/snowboards/big/travisRiceBigBTX.html

De onderkant vind ik trouwens nog gaver dan de bovenkant
Nee staat idd geen banaantje op. Wel zo'n chiquita tekentje met het patent erop
Er zit trouwens ook een soort stickertje op met de lengte, maar die kun je er niet echt afhalen geloof ik. best irritant, want ik vind hem niet echt mooi

Verder is het wel een gaaf boardje ja. De opdruk bevalt me in ieder geval wel.
Je kunt trouwens ook op de foto goed zien dat hij "pointy" is (check de nose en de tail maar eens. Lopen een beetje in een puntje) en je kunt ook nog een beetje de magnetraction zien

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat rijden. Vooral aangezien hij pointy is. ik weet eigenlijk niet in hoeverre je dat gaat merken op de piste. In de poeder wel, maar op de piste met jibben enzo? Ik heb eigenlijk geen idee
pi_63525963
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef NoComment het volgende:
Ik gebruik er een van G-Star voor snowboarden, nee die heb ik er niet speciaal voor gekocht maar wel ideaal! Zoiets dus:
[ afbeelding ]

Geen gaatjes, dus simpel verstelbaar en goed stevig
Ik heb precies dezelfde riem, maar gebruik hem niet met boarden eigenlijk. Hiervoor had ik een 686 rocker riem, in principe niet speciaal, maar had wel tools in de riem zitten. Dus oa kruiskop voor je bindings. Die heb ik echter op het vliegveld laten liggen. Btje jammer
pi_63525988
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee staat idd geen banaantje op.

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat rijden. Vooral aangezien hij pointy is. ik weet eigenlijk niet in hoeverre je dat gaat merken op de piste. In de poeder wel, maar op de piste met jibben enzo? Ik heb eigenlijk geen idee
O en Komakie geleciiteerd met je board. Ziet er vet uit!
In principe is die blunt toch meer bedoeld voor jibben en parkachtige shit en die pointy voor powder?
  woensdag 26 november 2008 @ 01:44:38 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63526312
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:11 schreef Rafiki het volgende:

[..]

O en Komakie geleciiteerd met je board. Ziet er vet uit!
In principe is die blunt toch meer bedoeld voor jibben en parkachtige shit en die pointy voor powder?
In principe wel ja.
Maar ik kan moeilijk op een 157 gaan rijden

Ik ben alleen benieuwd hoe het gaat rijden. Het blijft dezelfde plank met een iets andere shape.
pi_63528107
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:09 schreef Komakie het volgende:
zi
[..]

Ik heb wel een fijne vind ik:
[ [url=http://www.hot-zone.tv/gateTools/scripts/binary.php?BinaryCodeID=3788&convert[-resize]=400x400]afbeelding[/url] ]
Blijft lekker soepel en springt niet open oid. Ook weer niet de meest spannende maar hij doet zijn werk en er kan ook weinig stuk aan gaan
Waar gekocht en hoe duur?
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:09 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Ik heb precies dezelfde riem, maar gebruik hem niet met boarden eigenlijk. Hiervoor had ik een 686 rocker riem, in principe niet speciaal, maar had wel tools in de riem zitten. Dus oa kruiskop voor je bindings. Die heb ik echter op het vliegveld laten liggen. Btje jammer
Vette shit. Maar meot je dan je riem uit doen wil je je bindingen aandraaien oid?
pi_63530817
quote:
Op woensdag 26 november 2008 01:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee staat idd geen banaantje op. Wel zo'n chiquita tekentje met het patent erop
Er zit trouwens ook een soort stickertje op met de lengte, maar die kun je er niet echt afhalen geloof ik. best irritant, want ik vind hem niet echt mooi

Verder is het wel een gaaf boardje ja. De opdruk bevalt me in ieder geval wel.
Je kunt trouwens ook op de foto goed zien dat hij "pointy" is (check de nose en de tail maar eens. Lopen een beetje in een puntje) en je kunt ook nog een beetje de magnetraction zien

Ik wilde dat stickertje er ook afhalen maar die zit idd muurvast en ook nog verzonken. Zelfs met een mesje kreeg ik 'm er niet af dus ik heb er gewoon een sticker overheen geplakt
  woensdag 26 november 2008 @ 11:53:35 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63532474
quote:
Op woensdag 26 november 2008 08:47 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Waar gekocht en hoe duur?
Vorige seizoen bij de Hot Zone.
Het is een burton riem. Moet je daar maar eens op zoeken
  woensdag 26 november 2008 @ 11:55:08 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63532522
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ik wilde dat stickertje er ook afhalen maar die zit idd muurvast en ook nog verzonken. Zelfs met een mesje kreeg ik 'm er niet af dus ik heb er gewoon een sticker overheen geplakt
Zo ver ben ik niet eens gegaan. ik heb hem maar gewoon laten zitten toen ik zag dat hij verzonken is. Geen sticker overheen geplakt. Het zit me net iets te dicht naast de rest van de tekst om dat te doen. Dan vind ik het niet mooi meer.

Ach ik stoor me er ook niet echt aan.
  woensdag 26 november 2008 @ 12:00:52 #98
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63532682
vette shit komakie!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_63533444
Woei, zojuist deze Dragon besteld . Nu nog een maand wachten voor ik op wintersport ga

pi_63534494
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zo ver ben ik niet eens gegaan. ik heb hem maar gewoon laten zitten toen ik zag dat hij verzonken is. Geen sticker overheen geplakt. Het zit me net iets te dicht naast de rest van de tekst om dat te doen. Dan vind ik het niet mooi meer.

Ach ik stoor me er ook niet echt aan.
Ik vind dat kleine stickertje net wel vet, staat wel goed op m'n Banana van vorig jaar. Maar het zal er wel aanliggen dat de T.Rice en de nieuwe banana wat hectischere graphics hebben dan de banana van vorig jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')