Wat ik me nog afvroeg trouwens... hoe doe jij dat eigenlijk met je werk? Je werkt bij Prorail voor een bepaalde tijd en dan ga je 4 maanden naar Gerlos en dan? Ga je dan daarna weer bij Prorail verder met hetzelfde werk? Of heb je telkens tijdelijke baantjes?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:28 schreef Komakie het volgende:
Alles is al ingepakt (behalve de computer natuurlijk) dus ready 2 go
Moet gewoon nog een dag wachten. Me vriendin en ik worden helemaal gek. Irritant als je weg kunt maar het gaat eigenlijk nog net niet omdat je nog 1 afspraakje hebt staan
Ik ben vorig jaar niet het hele seizoen geweest. Voornamelijk omdat ik tennisleraaropleiding ging doen. Toen kon ik daar een baan krijgen voor vast. Paar keer contractverlenging gehad en toen ik in juni een vast contract kon krijgen heb ik de keuze gemaakt om dit weer te gaan doenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvroeg trouwens... hoe doe jij dat eigenlijk met je werk? Je werkt bij Prorail voor een bepaalde tijd en dan ga je 4 maanden naar Gerlos en dan? Ga je dan daarna weer bij Prorail verder met hetzelfde werk? Of heb je telkens tijdelijke baantjes?
ergste is dat het in een bepaalde zin nog waar is ookquote:Op donderdag 4 december 2008 14:41 schreef KneusTeun het volgende:
bij pro rail doen ze toch nix... dat merk je wel als je vaak met de trein gaat hahaha
Zal zorgen dat de koffie klaar staat.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:44 schreef GenesiZ het volgende:
Golfplaten? Geen probleem hoor.
Ik drink mijn koffie zwart, mijn vriendin houdt wel van een bakkie Rooijbos theemaar je hoeft geen moeite te doen hoor. We gaan niet gelijk naar huis toe, we rijden eerst nog even Alkmaar in om even een rondje te lopen en wat foto's te maken. We maken er gelijk een dagje van
Rollin is inderdaad een erg relaxte zaak voor skateboarden en snowboarden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef GenesiZ het volgende:
Rollin is een zaak in Alkmaar? Nice. Daar gaan we dan maar even buurten. Het hoeft niet perse Rooibos te zijn hoor, mag ook wat anders zijn
Dan kun je net zo goed doorrijden naar Winterberg of Willingen. Zoveel verder is het uiteindelijk niet en als er momenteel toch sneeuw ligt....quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
vette shit ff downloaden![]()
gister wezen boarden in bottdrop...
ze kunnen het beter inplaats van indoor ski, indoor schaats noemen want t was 1 grote ijsplaat
combineer dat met een peloton soldaten met het motto niet denken maar doen....
was een groot feest
klopt maar we hadden met een groep afgesproken en die waren bang dat winterberg te eng isquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed doorrijden naar Winterberg of Willingen. Zoveel verder is het uiteindelijk niet en als er momenteel toch sneeuw ligt....
Hmm ok...quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klopt maar we hadden met een groep afgesproken en die waren bang dat winterberg te eng is
quote:
Aangezien je de Wiimote via Bluetooth aan Windows kunt koppelen, kan het met een BalanceBoard misschien ook welquote:
Daarom bestaat Winterberg juist, want als er iets gemakkelijke afdalingen heeft is het winterberg wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
ach ja... ierdereen zn eerste keer is moeilijk
Ik denk nie dat ik hem op me acer one kan draaien helaasquote:
Je had wel begrepen dat je op de Wii de A en B button erbij kunt pakken en ook nog met 1 voet op je tenen en met de andere op je hak tegelijk kunt gaan staan enzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:35 schreef Komakie het volgende:
2 seconde gespeeld en niet veel wijzer geworden. Je hebt alleen in die 2 sec al meer opties dan op de Wii in het hele spel volgens mij
Alleen minder dat de resolutie niet zo bizar hoog kan. 1610 bij zoveel is het maximale geloof ik(monitor heeft native 1920*1200)
Jaja. Maar ik bedoelde meer in het menu. Je kunt ook je hele uitrusting bepalen enzo. Echt van boards tot aan handschoenen. Het is wel gaaf want het zijn allemaal jassen die echt bestaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:12 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je had wel begrepen dat je op de Wii de A en B button erbij kunt pakken en ook nog met 1 voet op je tenen en met de andere op je hak tegelijk kunt gaan staan enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |