Doe het rustig aan RunX! De sfeer verneuk je niet zo heel makkelijk en je bent je verhaal even kwijt hequote:Op maandag 24 november 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
ik ga even tegen me collega's zeggen, sorry dat ik de sfeer verneukt heb maar, dan weten jullie tenminste wat gaande is als ik niet post en hoeft moozzie geen vermissing topic te maken
ja goed, beetje gaar vh weekend. vannacht tot 1 uur zitten gamen, en 5 uur ging de wekker weerquote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is je vergevenHoe is alles met WL?
Ja goed manquote:Op maandag 24 november 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goed, beetje gaar vh weekend. vannacht tot 1 uur zitten gamen, en 5 uur ging de wekker weer
maja, ik zit hier op mn werk om bij te komen natuurlijk
en hoest met u ?
maak van je hart geen moordkuil!quote:Op maandag 24 november 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
ik ga even tegen me collega's zeggen, sorry dat ik de sfeer verneukt heb maar, dan weten jullie tenminste wat gaande is als ik niet post en hoeft moozzie geen vermissing topic te maken
Eenschquote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maak van je hart geen moordkuil!
als je ergens mee zit gewoon zeggen hoor. de sfeer verpest je er niet mee!
Great minds think alikequote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nou Barra, ze heeft weer zin!quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef debbie_19 het volgende:
ik heb voor het eerst in 3 dagen weer trek
OMG er komt een bonk sneeuw hier van het dak afvallen die hond schrikt zich helemaal kapot
trek in gele sneeuw ?quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef debbie_19 het volgende:ik heb voor het eerst in 3 dagen weer trek
OMG er komt een bonk sneeuw hier van het dak afvallen die hond schrikt zich helemaal kapot
nou datquote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:
Vanmorgen toen ik me hond uitliet werd de sneeuw steeds gelerquote:
Werk ze dan maarquote:Op maandag 24 november 2008 10:31 schreef draculettetje het volgende:
ik ga maar eens aan het werk voordat mn kop uit elkaar knalt
Latorzquote:Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff een ontbijtje scoren
Tot later![]()
Eetsequote:Op maandag 24 november 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff een ontbijtje scoren
Tot later![]()
quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
ik heb besloten dat ik een ps3 voor sint of kerst ga halen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |