Zwaar minder Runxquote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
fak ik heb echt weer slecht nieuws gehoordgisteren is me oma opgenomen in het zieken huis in iran , omdat het erg slecht gaat , en ik bedoel echt slecht
ik ben nu echt fakking kapot me ma gaat morgen naar iran
ik wil mee maar kan niet met me school en stage
net telefoon gehad dat het echt slecht gaat en dat de ticket is geboekt
![]()
Klote Runx...maar daar moet toch wel wat voor te regelen zijn lijkt mij???? Dat is namelijk niet niks.quote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
fak ik heb echt weer slecht nieuws gehoordgisteren is me oma opgenomen in het zieken huis in iran , omdat het erg slecht gaat , en ik bedoel echt slecht
![]()
Sterktequote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
![]()
nee dan moet ik waarschijnlijk half jaar opnieuw doen ,.. me oma betekend echt veel voor mij net als de rest van me familie , ik heb geen vader gehad en zij stonden altijd klaar voor mijquote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's klote RunXKan je daar geen vrijstelling voor regelen?
maak je over mij maar geen zorgen.. ik heb wel werk alleen ergens andersquote:Op maandag 24 november 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
En wat is dat met mensen die straks geen werk meer hebben?
Fapstokhoogspringen zou misschien wel kunnen helpenquote:
sorry typo, tis maandag hehquote:
kut manquote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
![]()
Mja dan ben ik zelf dus zo'n mongool die als er iemand die zoveel voor me zou betekenen, zo slecht ligt, m'n werk en m'n school de hoogste boom in kunnen. (dit bedoel ik niet negatief naar jou toe hequote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef Runx het volgende:
[..]
nee dan moet ik waarschijnlijk half jaar opnieuw doen ,.. me oma betekend echt veel voor mij net als de rest van me familie , ik heb geen vader gehad en zij stonden altijd klaar voor mij
sterke man.quote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
![]()
Het is je vergevenquote:Op maandag 24 november 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry typo, tis maandag heh![]()
ja ik ga wel kijken ik maar ik laat eerst wel me moeder gaan , voor haar is dat belangrijker dan voor mij , en later zie ik wel hoe ik gaquote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klote Runx...maar daar moet toch wel wat voor te regelen zijn lijkt mij???? Dat is namelijk niet niks.
Als ik jou was zou ik eerst maar eens gaan vragen of er niet wat te regelen valt.
Je krijgt vast wel vrijstelling om het later in te halen.
Kan je hem dat niet leren danquote:Op maandag 24 november 2008 10:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fapstokhoogspringen zou misschien wel kunnen helpen
ja dank jequote:Op maandag 24 november 2008 10:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kut man
ik ga mee !!
houd me wel op de hoogte ouwe
quote:Op maandag 24 november 2008 10:09 schreef Runx het volgende:
![]()
Droxzzzzzz, ouwe melkboer!!!!quote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb het gewoon druk, te eng gewoon
i know i know , maar ik kan niet alles zo snel regelen ik ga wel bellen overal kijken wat ik kan doen .quote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja dan ben ik zelf dus zo'n mongool die als er iemand die zoveel voor me zou betekenen, zo slecht ligt, m'n werk en m'n school de hoogste boom in kunnen. (dit bedoel ik niet negatief naar jou toe he)
Sterkte in ieder geval jongen!
droxzquote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
Droxz!!quote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
sterktequote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef Runx het volgende:
[..]
i know i know , maar ik kan niet alles zo snel regelen ik ga wel bellen overal kijken wat ik kan doen .
in de 80 , ze zei nooit hoe oud ze wasquote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klote man...
als je zoiets hoort denk je ook hoezo contract niet verlengt ... boeien .. je bent gezond enzo.
hoe oud is je oma Runx?
ik weet ook nietquote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dank je![]()
ja zal ik doen ik weet nu echt niet wat ik moet doen
Doe het rustig aan RunX! De sfeer verneuk je niet zo heel makkelijk en je bent je verhaal even kwijt hequote:Op maandag 24 november 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
ik ga even tegen me collega's zeggen, sorry dat ik de sfeer verneukt heb maar, dan weten jullie tenminste wat gaande is als ik niet post en hoeft moozzie geen vermissing topic te maken
ja goed, beetje gaar vh weekend. vannacht tot 1 uur zitten gamen, en 5 uur ging de wekker weerquote:Op maandag 24 november 2008 10:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het is je vergevenHoe is alles met WL?
Ja goed manquote:Op maandag 24 november 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja goed, beetje gaar vh weekend. vannacht tot 1 uur zitten gamen, en 5 uur ging de wekker weer
maja, ik zit hier op mn werk om bij te komen natuurlijk
en hoest met u ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |