Met dank aan Poemojn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef poemojn het volgende:
waar mag je nu eigenlijk nog reageren op MarMar? ik heb het topic nu pas gezien, en wilde dit linkje ergens posten nog http://health.dailynewscentral.com/content/view/1453/63
Nou, noem dan maar man en paard zou ik zeggen. Niet van dat geniepige vrouwelijke, gooi het er maar uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Met dank aan Poemojn.
Een aantal mensen mag zich de ogen uit hun kop gaan schamen.
Ik sloot het topic, dus maakte ik een nieuw topic aan. Ik kan me voorstellen dat je mijn verhalen ongeloofwaardig vond. Ik zou dat van een ander ook vindenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil graag mijn centje bij leggen. Niet om het een of ander Troel, maar jouw verhalen van de laatste tijd vond ik ook ongeloofwaardig. Vandaar dat ik nergens steun heb betuigd. Ik zeg als ik niet zeker ben of ergens niets mee kan liever niets ipv huichelachtig te posten dat ik meelij heb terwijl dat niet zo is.
En dan ongevraagd een topic openen... Ik ga zelf soms heel ver qua reacties maar jij wint. Ik zou me rot schamen.
Als jij de schoen past trek hem aan Swets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, noem dan maar man en paard zou ik zeggen. Niet van dat geniepige vrouwelijke, gooi het er maar uit.
Tja, dat jouw dat niet stoort, mag het een ander niet storen? Ik zal je uitleggen wat mijn probleem er mee is. Het betekent dat steeds minder mensen zo meeleven. Want uiteindelijk weet je niet meer of het echt is, of dat er iemand een boek wil schrijven of dat het een schreeuw om aandacht is.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Met dank aan Poemojn.
Ja dat is makkelijk. Lekker stoken en vervolgens geen verantwoordelijkheid hoeven nemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als jij de schoen past trek hem aan Swets.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Met dank aan Poemojn.
Ja, dat hoort toch ook bij Fok!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is makkelijk. Lekker stoken en vervolgens geen verantwoordelijkheid hoeven nemen.
Dat hoop ik dus van harte niet Swets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat jouw dat niet stoort, mag het een ander niet storen? Ik zal je uitleggen wat mijn probleem er mee is. Het betekent dat steeds minder mensen zo meeleven. Want uiteindelijk weet je niet meer of het echt is, of dat er iemand een boek wil schrijven of dat het een schreeuw om aandacht is.
Is dat overtrokken? Ik denk het niet, FOK! is de laatste 5 jaar al van een forum met diepgang afgegleden naar een puberaal zeer oppervlakkig forum, op een paar subfora na waarvan OUD er 1 van is.
Denk je dat ik lichtzinnig dit soort twijfels uit zou spreken?
Heb je de hele voorgeschiedenis gevolgd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef dutchie het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus van harte niet Swets.
Je loopt toch te roepen dat mensen hun ogen uit hun kop moeten schamen? Dat is toch een waardeoordeel? Maar je weigert uit te spreken over wie je oordeelt. Ja... in mijn woordenboek is dat gewoon geniepig stoken. Spreek gewoon uit met wie je welk probleem heb en ga er niet als een drol in de pispot omheen lopen draaien. DAN hebben we tenminste een discussie met open vizier.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Moonah het volgende:
Stoken?
Leef ik op een andere planeet ofzo?
Misschien niet fris maar wel getuigen van eerlijkheid en respect.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou zeg, dit vind ik nou ook niet bepaald een frisse post.
Zeg japy, heb jij de voorgeschiedenis gevolgd? Dan zou je misschien weten dat ik mijn oordeel niet alleen baseer op het 'een uur in leven' verhaal. Bespaar me je aanmatigende toontje als je de helft maar gevolgd heb.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:06 schreef JapyDooge het volgende:
Zeg swets, anders check je gewoon het linkje ipv lekker offtopic te gaan. Je wilt OUD toch zo puur laten?
typerend.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:07 schreef Moonah het volgende:
Ik ben geen drol en ik laat me niet verleiden tot het noemen van namen.
Dutchie?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je de hele voorgeschiedenis gevolgd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |