Nogal naïef om aan te nemen dat ik per definitie niet inhoudelijk reageer als ik geen antwoord geef op geponeerde vragen. Alsof er een morele verplichting in een discussie bestaat om op ieder belachelijke vraag maar antwoord te moeten geven!quote:Op maandag 24 november 2008 03:47 schreef Jajong het volgende:
Het is niet dat je het een keer hebt gedaan, je doet het wel vaker. Dan called iemand je op je bullshit en dan reageer je me zo'n verhaal. En als je dat verhaal dan leest, staan er leuke dingen in maar je gaat niet in op wat er eigenlijk gezegd wordt. Daar ligt de fout. Je reageert never nooit niet inhoudelijk. Het voorbeeld met zarGon in dit topic is een mooi voorbeeld daarvan. Je bent nu zelfs vervallen in hem compleet negeren, omdat je het spoor bijster bent.
Lo-ser.
Sowieso de veronderstelling die jij lijkt te hebben dat het er hier om gaat om een ander van je gelijk over een onderwerp te overtuigenquote:Op maandag 24 november 2008 03:47 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ik neem Fok! helemaal niet serieus, maar als ik dit soort gesprekken zie heb ik soms behoefte daar op te reageren..
Juist ja. En als hij dan een voorbeeld geeft wil je zeker beargumentatie voor dat voorbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 03:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah ok. En nu een concreet voorbeeld.
Hahaha, je was het verbaal zwakste wezen in deze discussie, dat kan eenieder die mee heeft gedaan wel beamen.quote:Op maandag 24 november 2008 03:48 schreef Salvad0R het volgende:
Het is heel natuurlijk mensengedrag. Competitief, jezelf meten aan derden. Is heel normaal gedrag voor jong-volwassen mannen.
Helaas voor Emobitch en Nickoclown zoeken zij die competitie in de verkeerde hoek. Namelijk in de hoek dat ze op hun plaats gewezen worden door mensen als ikzelf.
Shun the non-believer!quote:Op maandag 24 november 2008 03:51 schreef JanusAnus het volgende:
Sowieso de veronderstelling die jij lijkt te hebben dat het er hier om gaat om een ander van je gelijk over een onderwerp te overtuigen
haha dit is zo waarquote:Op maandag 24 november 2008 03:45 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Jongen dit hele gesprek gaat er praktisch over dat er van twee kanten naar een onderwerp wordt gekeken en dat beide kanten niet in staat zijn om het ook is van een andere kant te bekijken.. Het erge is dat jullie elkaar proberen te overtreffen met allemaal bullshit..
Ga nou niet praten over hypocrisie. Jij bent diegene die een grote bek heeft over foto's, maar zijn gezicht niet durf te laten zien.quote:Op maandag 24 november 2008 03:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik verdraaide de vraag niet, zulke gesloten vragen zijn gewoon tendentieus, hoe hypocriet dat in jouw ogen ook moge klinken. En ook al zou dat hypocriet zijn dan is dat irrelevant daar er niets mis is met hypocrisie an sich.
Je impliceert dat ik dit topic beoordeel als een moderator. Dat terwijl ik je al vele malen hebt gezegd dat ik een user ben. Je kunt dit vragen aan de KLB-mods of aan de FA's. Ik stel hier in KLB net zoveel voor als jij.quote:Verdwaalde mod hoeft toch niet te impliceren dat je daadwerkelijk ook mod in dit topic?![]()
Als het kleurtje irrelevant is, ben ik geen mod in jouw ogen in dit topic. Dan is er ook geen gezag dat samenhangt, wat het hele probleem doet verdwijnen.quote:Het kleurtje an sich is me irrelevant, het ging meer om het 'gezag' dat eraan samenhangt.
OMFG, die hele KLB-kliek wordt met de dag triester.quote:Op maandag 24 november 2008 03:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
twee vertegenwoordigers der hoogste kaste
Als er iets te beamen valt dan is het zarGon's stelling .quote:Op maandag 24 november 2008 03:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, je was het verbaal zwakste wezen in deze discussie, dat kan eenieder die mee heeft gedaan wel beamen.
quote:Op maandag 24 november 2008 03:58 schreef Salvad0R het volgende:
conclusie van afgelopen 3 topics:
Emimich & Nickolaus.Maximillian zijn een couple of pussywhipped bitchez
Wat zei ik ook alweer over hypocrisie?quote:Op maandag 24 november 2008 03:53 schreef zarGon het volgende:
Ga nou niet praten over hypocrisie. Jij bent diegene die een grote bek heeft over foto's, maar zijn gezicht niet durf te laten zien.
Verder durf je niet te ontkennen dat je een te grote laffe internetbek hebt. Ik insinueer dat jij laf bent en jij ontkent dat niet. Waarom? Ik heb je een paar keer uitgedaagd te ontkennen. Maar nee, jij wuift het weg. Wijf.
Dat impliceerde ik helemaal niet. Jij interpreteert ''verdwaalde moderator'' als een moderator in functie die verdwaald is terwijl ik juist erop doelde dat de moderator verdwaald was naar een ander subforum zonder specifieke verwijzing naar de extra mogelijkheden an sich. Blij dat dit misverstand uit de wereld is.quote:Op maandag 24 november 2008 03:53 schreef zarGon het volgende:
Je impliceert dat ik dit topic beoordeel als een moderator. Dat terwijl ik je al vele malen hebt gezegd dat ik een user ben. Je kunt dit vragen aan de KLB-mods of aan de FA's. Ik stel hier in KLB net zoveel voor als jij.
Los van de vraag of je het topic als mod beoordeelt wordt er op posts van personen in het blauw toch anders gereageerd dan op diegenen zonder. Dit verhoogde 'gezag' noopt mij nog steeds tot de verplichting van het beantwoorden van, in mijn ogen, ronduit suggestieve stellingen.quote:Op maandag 24 november 2008 03:53 schreef zarGon het volgende:
Als het kleurtje irrelevant is, ben ik geen mod in jouw ogen in dit topic. Dan is er ook geen gezag dat samenhangt, wat het hele probleem doet verdwijnen.
quote:Op maandag 24 november 2008 03:38 schreef Jajong het volgende:
Zie Emimich > Nickolaus. ( Dit in de veronderstelling dat het niet een en dezelfde persoon is hoor, waar ik nogal aan twijfel. )
Ah, heerlijk zulks een hoog diss-niveau!quote:Op maandag 24 november 2008 03:50 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Haha Emobitch en Nickoclown! Wacht, wacht. Hoor deze dan, JaJongentjesvindikwellekker en Salvadoraal!!!
Neen.quote:Op maandag 24 november 2008 04:03 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Oh lawd, is dat sum pussywhipped bitchez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |