Inderdaad, nerds praten nooit met elkaar op LAN-parties.quote:Op maandag 24 november 2008 04:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Een LAN-party met 15 vrienden in 1 crib is heel iets anders dan een meeting van 30 anonieme kneusjes die in één of ander café proberen hun fictieve internetbatmanpersoonlijkheid hoog te houden.
Vind je?quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 04:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vind je?
Kan hoor, ik verwacht van jou ook niets anders dan zo'n mindset.
Ik ben daarentegen toch meer van het kaliber 18+, zoals de chicks op de foto
Nee beste Emi, zarGon heeft je gedisst.quote:Op maandag 24 november 2008 04:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, laat ik het zo stellen, ik hoop voor hem dat hij een goed spamfilter heeft.
Gelukkig zit er bij mij geen groot ego in de weg waardoor ik me gekrenkt zou moeten voelen door de mening van een uiterst vriendelijke Nederlander van Turkse afkomst.quote:Op maandag 24 november 2008 04:14 schreef zarGon het volgende:
Ja, precies, het doet mij ook weinig dat jij jezelf een laffe laat noemen..
Oh ok, om maar eens een groot denker te quoten: 'whatever floats your boat'quote:Op maandag 24 november 2008 04:18 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Nee beste Emi, zarGon heeft je gedisst.
Doet het nou zoveel pijn dat je weer persoonlijk moet worden?quote:Op maandag 24 november 2008 04:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Gelukkig zit er bij mij geen groot ego in de weg waardoor ik me gekrenkt zou moeten voelen door de mening van een uiterst vriendelijke Nederlander van Turkse afkomst.
Zozo, ik poep al bijna in m'n broek. Wat dacht je van een volgepiste wijnfles op je smoel?quote:Op maandag 24 november 2008 04:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, laat ik het zo stellen, ik hoop voor hem dat hij een goed spamfilter heeft.
Hmm, nee. Turken zijn gewoon inherent inferieur. NoFI, no homo, no verkapt homo, no shit.quote:Op maandag 24 november 2008 04:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doet het nou zoveel pijn dat je weer persoonlijk moet worden?.
Zozo, ik poep al bijna in m'n broek. Wat dacht je van mijn besneden penis in je smoel?quote:Op maandag 24 november 2008 04:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zozo, ik poep al bijna in m'n broek. Wat dacht je van een volgepiste wijnfles op je smoel?
Ik ben teleurgesteld in jouw forumwezen. Jij komt schizofrenisch over. Een keer ben je heel lief, andere keer zo naar.quote:Op maandag 24 november 2008 04:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh ok, om maar eens een groot denker te quoten: 'whatever floats your boat'
Zucht, verloochen je afkomst niet, het is juist beledigend om te insinueren dat je 'persoonlijk' wordt op het moment dat je je zuiver aan de feiten houdt, alsof zulks een feit meteen een negatieve lading zou moeten hebben. Met andere woorden, alsof de benaming "Nederlander van Turkse afkomst" beledigend zou zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 04:20 schreef zarGon het volgende:
Doet het nou zoveel pijn dat je weer persoonlijk moet worden?.
Southern trees bear strange fruit.quote:Op maandag 24 november 2008 04:21 schreef Salvad0R het volgende:
Zozo, ik poep al bijna in m'n broek. Wat dacht je van een volgepiste wijnfles op je smoel?
Zozo, ik doe niet aan homofielen. Wat dacht je van een groots concentratiekamp waarin de mensen denken dat het daadwerkelijk een land is ?quote:Op maandag 24 november 2008 04:22 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Zozo, ik poep al bijna in m'n broek. Wat dacht je van mijn besneden penis in je smoel?
Dat je/jullie mijn afkomst erbij moet halen. Woorden schieten mij tekort.quote:Op maandag 24 november 2008 04:22 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Hmm, nee. Turken zijn gewoon inherent inferieur. NoFI, no homo, no verkapt homo, no shit.
Consequent inconsequent heet zoiets. FOK is gewoon ter leering ende vermaeck.quote:Op maandag 24 november 2008 04:23 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jouw forumwezen. Jij komt schizofrenisch over. Een keer ben je heel lief, andere keer zo naar.
Nare man.
Ik blijf ondanks mijn verschillende kloons hartelijk, tenzij er sprake is van onrechtvaardigheid.
Natuurlijk moet dat, jij komt toch ook steeds weer met dat Emimich geen foto's in z'n FoBo heeft?quote:Op maandag 24 november 2008 04:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je/jullie mijn afkomst erbij moet halen. Woorden schieten mij tekort..
Je in dit geval dus.quote:Op maandag 24 november 2008 04:25 schreef zarGon het volgende:
Jouw hoofd?quote:Op maandag 24 november 2008 04:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zozo, ik doe niet aan homofielen. Wat dacht je van een groots concentratiekamp waarin de mensen denken dat het daadwerkelijk een land is ?
quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef damsco het volgende:
Laten we gewoon een drankje pakken en chillen en genieten van het laatste moment van ons weekend. Zonde van onze tijd dit gediscussieer. Het moet wel leuk blijven.
quote:Op maandag 24 november 2008 04:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Southern trees bear strange fruit.
Houd je nou niet van de domme en leg geen woorden in mijn mond, Emimich. Alstjeblieft zeg, lager dan dom doen en zogenaamd niet weten met welke toon je iets overbrengt is er niet. Bespaar die discussie; niet waard.quote:Op maandag 24 november 2008 04:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zucht, verloochen je afkomst niet, het is juist beledigend om te insinueren dat je 'persoonlijk' wordt op het moment dat je je zuiver aan de feiten houdt, alsof zulks een feit meteen een negatieve lading zou moeten hebben. Met andere woorden, alsof de benaming "Nederlander van Turkse afkomst" beledigend zou zijn.![]()
Noch in dit topic, noch in dat andere topic heb ik iets in die strekking gezegd. Het is dom en lomp om met die bedoeling een discussie aan te gaan.quote:Daarnaast heb je me niet 'gedisst' maar al zou dat wel zo zijn, dan zou dat toch allemaal niet zo terzake doen.
Kijk, ik heb hier een citaat van ene joeypc1. Ik kan mij deels vinden in zijn gedachtengang.quote:Op maandag 24 november 2008 04:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Let wel: ik citeer enkel wat er staat. Een note geven mag wel though.quote:joeypc1 (1 month ago)
witte zijn better en mooier echt waar bruin zijn jullij door de stront heen gehaald? komt natuurlijk bij de geboorte hang de zwarte op en gooi ze terug naar waar ze horen
§§§§______§§§§§§§§§§§§§§
§§§§______§§§§§§§§§§§§§§
§§§§______§§§§__________
§§§§______§§§§__________
§§§§______§§§§__________
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
_________§§§§_______§§§§
_________§§§§_______§§§§
_________§§§§_______§§§§
§§§§§§§§§§§§§_______§§§§
§§§§§§§§§§§§§_______§§§§
Gast..quote:Op maandag 24 november 2008 04:30 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Kijk, ik heb hier een citaat van ene joeypc1. Ik kan mij deels vinden in zijn gedachtengang.
[..]
Let wel: ik citeer enkel wat er staat. Een note geven mag wel though.
Know a tree by it's fruits.quote:Op maandag 24 november 2008 04:24 schreef Emimich het volgende:
[..]
Southern trees bear strange fruit.
Ok, wat jij wilt, blijf dan maar in je bekrompen denkwereld leven en voel vooral de noodzaak niet om eens buiten de oogkleppen te kijken. Het was namelijk gewoon een bijzonder valide argument en ik vond je Pavlov-reactie op het woord nogal treurig. Alsof je zelf al veel negatieve associaties met het woord zelf legt wanneer een 'Nederlander' het uitspreekt, dat lijkt me niet bepaald een positieve ontwikkeling.quote:Op maandag 24 november 2008 04:29 schreef zarGon het volgende:
Houd je nou niet van de domme en leg geen woorden in mijn mond, Emimich. Alstjeblieft zeg, lager dan dom doen en zogenaamd niet weten met welke toon je iets overbrengt is er niet. Bespaar die discussie; niet waard.
Know a tree by it is fruits?quote:Op maandag 24 november 2008 04:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Know a tree by it's fruits.
And the fruits of yours and your associates are pathetic.
Juist niet.quote:Op maandag 24 november 2008 04:34 schreef kraaksandaal het volgende:
Gaan we persoonlijk doen?
quote:Op maandag 24 november 2008 04:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Know a tree by it is fruits?
Die tweede zin is ook niet al te best
quote:Op maandag 24 november 2008 04:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, wat jij wilt, blijf dan maar in je bekrompen denkwereld leven en voel vooral de noodzaak niet om eens buiten de oogkleppen te kijken. Het was namelijk gewoon een bijzonder valide argument en ik vond je Pavlov-reactie op het woord nogal treurig. Alsof je zelf al veel negatieve associaties met het woord zelf legt wanneer een 'Nederlander' het uitspreekt, dat lijkt me niet bepaald een positieve ontwikkeling.
quote:Op maandag 24 november 2008 04:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, die post meen ik dus echt!
Zo hee. Een overbodige apostrofquote:Op maandag 24 november 2008 04:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Know a tree by it is fruits?
Die tweede zin is ook niet al te best
Wie is Nicko? en ik ben Roma voor 1/4.quote:Op maandag 24 november 2008 04:45 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Nicko -> Jij bent toch ook een kankerallochtoon? Griek of zo.
Je snapt er gewoon geen reet van, werkelijk waar.quote:Op maandag 24 november 2008 04:45 schreef Salvad0R het volgende:
Zo hee. Een overbodige apostrofToch echt wel minstens een international felony.
En Emimich, de afkomst van iemand is totaal irrelevant. Gezien jij er over begint is het logisch dat zarGon reageert zoals hij deed.
Dat je er dan achteraf ook nog zo'n zwakzinnige analyse op los laat, alsof het wèl relevant is wat iemand zijn/haar afkomst is, is ronduit sneu.
Respect.quote:Op maandag 24 november 2008 04:47 schreef kraaksandaal het volgende:
Wie is Nicko? en ik ben Roma voor 1/4.
Wie snapt het nog wel tegenwoordig?quote:Op maandag 24 november 2008 04:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon geen reet van, werkelijk waar.
Ja, fijn, ik kom uit Bangladesh.quote:Op maandag 24 november 2008 04:47 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wie is Nicko? en ik ben Roma voor 1/4.
Ik.quote:Op maandag 24 november 2008 04:48 schreef kraaksandaal het volgende:
Wie snapt het nog wel tegenwoordig?
Mwoah, Cyprus zal niet zoveel uitmaken, denk eerder dat hij nog boos is over de Trojaanse oorlog.quote:Op maandag 24 november 2008 04:50 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Ja, fijn, ik kom uit Bangladesh.
Maar wellicht Turkije - Cyprus - Griekenland.
Vandaar zijn gehuil over zarGon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |