It takes one to know one. Dat.quote:Op maandag 24 november 2008 04:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zei ik ook alweer over hypocrisie?![]()
Ik heb het een aantal keren gevraagd. Ga nou niet janken om het woord 'wijf'. Geef een antwoord.quote:Daarnaast, wat wil je in godsnaam dat ik op zo'n stelling antwoord als ik vantevoren, en nu zelfs weer erna, al verwijten als 'wijf' op me af gegooid krijg?
quote:[..]
Dat impliceerde ik helemaal niet. Jij interpreteert ''verdwaalde moderator'' als een moderator in functie die verdwaald is terwijl ik juist erop doelde dat de moderator verdwaald was naar een ander subforum zonder specifieke verwijzing naar de extra mogelijkheden an sich. Blij dat dit misverstand uit de wereld is.
Dan moet je niet bij mij wezen, maar de personen die het blijven doen. Net zoals jijzelf, die mij (nog steeds) als een moderator ziet in KLB. Je wordt nergens tot toe gedwongen, blijf het jezelf vooral wijsmaken.quote:[..]
Los van de vraag of je het topic als mod beoordeelt wordt er op posts van personen in het blauw toch anders gereageerd dan op diegenen zonder. Dit verhoogde 'gezag' noopt mij nog steeds tot de verplichting van het beantwoorden van, in mijn ogen, ronduit suggestieve stellingen.
Waarom een 'quote:Op maandag 24 november 2008 04:08 schreef Emimich het volgende:
Zijn e-mailadres staat ook gewoon in z'n profiel!
Ik vond die foto's die Dandelion post beterquote:Op maandag 24 november 2008 04:08 schreef Salvad0R het volgende:
Lekker dunken![]()
Ik ben stoer, zeg ik je.
[ afbeelding ]
Ok, voor alle duidelijkheid, het stukje waar jij die 3 miljoen smileys postte was gewoon serieus bedoelt. Echt.quote:Op maandag 24 november 2008 04:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
It takes one to know one. Dat.
[..]
Ik heb het een aantal keren gevraagd. Ga nou niet janken om het woord 'wijf'. Geef een antwoord.
[..]
.
,
,
.
[..]
Dan moet je niet bij mij wezen, maar de personen die het blijven doen. Net zoals jijzelf, die mij (nog steeds) als een moderator ziet in KLB. Je wordt nergens tot toe gedwongen, blijf het jezelf vooral wijsmaken.
Ik was ook serieus in het stukje waarin ik jou een laffe internetheld noem met een te grote bek. Echt.quote:Op maandag 24 november 2008 04:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, voor alle duidelijkheid, het stukje waar jij die 3 miljoen smileys postte was gewoon serieus bedoelt. Echt.
Ik geef alleen antwoord op een vraag of een stelling als ik dat zelf wilt, uiteraard.
Wellicht heeft het iets te maken met je geaardheid.quote:Op maandag 24 november 2008 04:10 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vond die foto's die Dandelion post beter
Ah, dus de persoon die in 1 op de 2 van zijn posts klaagt over nerds neemt zelf deel aan een LAN-party?quote:Op maandag 24 november 2008 04:07 schreef Salvad0R het volgende:
kijk zelf, sexy zomer <3
[ afbeelding ]
Hoe dichter bij de nul..quote:Op maandag 24 november 2008 04:12 schreef Salvad0R het volgende:
Maar wacht, ik heb ook vrouwelijke fans.
[ afbeelding ]
Ja, stel je eens voor. Hij plaatst ook foto's met zijn gezicht op het internet. Stel je eens voor met al het volk wat FOK! bevolkt... Het zou zo maar tegen hem gebruikt worden in een topic.quote:Op maandag 24 november 2008 04:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rekening houdende met al het volk wat FOK bevolkt.
Tiswah.quote:Op maandag 24 november 2008 04:12 schreef zarGon het volgende:
Ik was ook serieus in het stukje waarin ik jou een laffe internetheld noem met een te grote bek. Echt.
Nee, helder licht, laat ik het zo stellen, ik hoop voor hem dat hij een goed spamfilter heeft.quote:Op maandag 24 november 2008 04:13 schreef zarGon het volgende:
Ja, stel je eens voor. Hij plaatst ook foto's met zijn gezicht op het internet. Stel je eens voor met al het volk wat FOK! bevolkt... Het zou zo maar tegen hem gebruikt worden in een topic..
Mensen zoals ik.quote:Op maandag 24 november 2008 04:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rekening houdende met al het volk wat FOK bevolkt.
Lees mijn post eens nogmaals, gammastraling.quote:Op maandag 24 november 2008 04:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, helder licht, laat ik het zo stellen, ik hoop voor hem dat hij een goed spamfilter heeft.
Een LAN-party met 15 vrienden in 1 crib is heel iets anders dan een meeting van 30 anonieme kneusjes die in één of ander café proberen hun fictieve internetbatmanpersoonlijkheid hoog te houden.quote:Op maandag 24 november 2008 04:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, dus de persoon die in 1 op de 2 van zijn posts klaagt over nerds neemt zelf deel aan een LAN-party?
Ik was al even bang dat je niet kon nuanceren.quote:Op maandag 24 november 2008 04:15 schreef Salvad0R het volgende:
Een LAN-party met 15 vrienden in 1 crib is heel iets anders dan een meeting van 30 anonieme kneusjes die in één of ander café proberen hun fictieve internetbatmanpersoonlijkheid hoog te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |