'Ik ontken dat ik een te grote laffe internetbek heb'. Of 'ik erken dat ik een te grote laffe internetbek heb'.quote:Op maandag 24 november 2008 03:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh ok, wat wil je dan in 's hemelsnaam dat ik daar op zeg wat relevant voor een inhoudelijke discussie op enigerlei niveau kan zijn?
Dat vind je mooi he? Als mensen jou beschuldigen van iets om het dan om te draaien en precies hetzelfde terug te kaatsen, shit man je lijkt wel een wijf.quote:Op maandag 24 november 2008 03:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Leuk en aardig dit soort 'scherpe' analyses maar ga er dan een keer inhoudelijk op in, bijvoorbeeld op 'het stukje tekst met veel moeilijke woorden'.
Waar is de inhoud?quote:Op maandag 24 november 2008 03:24 schreef Jajong het volgende:
Dat vind je mooi he? Als mensen jou beschuldigen van iets om het dan om te draaien en precies hetzelfde terug te kaatsen, shit man je lijkt wel een wijf.
Als ik nu een lap tekst krijg met deftige woorden op zo een makkelijke vraag, weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 24 november 2008 03:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ik ontken dat ik een te grote laffe internetbek heb'. Of 'ik erken dat ik een te grote laffe internetbek heb'.
Nou, Emimich... Erken of ontken jij?
Ik erken dat er mods bestaan die nutteloze stellingen poneren. Met andere woorden, in deze onzin heb ik geen zin.quote:Op maandag 24 november 2008 03:23 schreef zarGon het volgende:
'Ik ontken dat ik een te grote laffe internetbek heb'. Of 'ik erken dat ik een te grote laffe internetbek heb'.
Nou, Emimich... Erken of ontken jij?
In tig posts van mij, of andere users waar jij compleet aan voorbij gaat. Maar je doet het erom dat is niet erg, het geeft blijk van je minderwaardigheid en bevestigt alleen maar dat ik boven je sta, in zo goed als alle opzichten. Misschien heb je betere Magic-kaarten dan ik en kan je beter php coden ofzo, maar daar houdt 't ook op.quote:
Dat jullie in mening tegenover elkaar staan kan voorkomen, maar om dan allemaal irrelevante onderwerpen vervolgens aan te snijden om de andere partij de mond te snoeren, bewijst naar mijn idee van kinderachtig gedrag en het ontwijken van een fatsoenlijke discussie. Daarnaast accepteer je niet de mening van anderen omdat deze toevallig tegenover jouw mening staat en je ego lichtelijk wordt gekrenkt. Waarom trek je je het zo aan? Als zij daar zo over denken moeten ze dat toch zelf weten, maar om zo'n belachelijke discussie te voeren slaat echt nergens op..quote:Op maandag 24 november 2008 03:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voel ik me ook niet, ik probeer ze gewoon op basis van mijn superieure ratio te overtuigen maar men is schijnbaar nogal koppig. Gelukkig wint de aanhouder.
quote:Op maandag 24 november 2008 03:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik erken dat er mods bestaan die nutteloze stellingen poneren. Met andere woorden, in deze onzin heb ik geen zin.
Vanzelfsprekend natuurlijk want dit ligt weer mijlenver van de discussie. Kom toch eens met argumenten in plaats van wat matige bedachte stellingen op het niveau van klas 2 op de middelbare school!
Mijn vraag is heel simpel, jung. Je durft geen antwoord te geven. Wijf.quote:Op maandag 24 november 2008 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik nu een lap tekst krijg met deftige woorden op zo een makkelijke vraag, weet ik het ook niet meer.
Ik hoef niet slaafs antwoord te geven op tendentieuze stellingen van verdwaalde mods hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 03:25 schreef zarGon het volgende:
Als ik nu een lap tekst krijg met deftige woorden op zo een makkelijke vraag, weet ik het ook niet meer.
Ik verdien meer geld.quote:Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
In tig posts van mij, of andere users waar jij compleet aan voorbij gaat. Maar je doet het erom dat is niet erg, het geeft blijk van je minderwaardigheid en bevestigt alleen maar dat ik boven je sta, in zo goed als alle opzichten. Misschien heb je betere Magic-kaarten dan ik en kan je beter php coden ofzo, maar daar houdt 't ook op.
Zonet was je nog een maagd in 5VWO, en in die hoedanigheid dus 15/16 en nu verdien je ineens meer geld dan ik? Blijf consequent in je kloonheid please.quote:Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik verdien meer geld.
Ik ben een maagd in 5VWO én ik verdien meer geld.quote:Op maandag 24 november 2008 03:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zonet was je nog een maagd in 5VWO, en in die hoedanigheid dus 15/16 en nu verdien je ineens meer geld dan ik? Blijf consequent in je kloonheid please.
Het doet me pijn in mijn hart om te moeten constateren dat je geen enkel argument hebt gebruikt in bovenstaande post. Geen enkel.quote:Op maandag 24 november 2008 03:27 schreef Jajong het volgende:
In tig posts van mij, of andere users waar jij compleet aan voorbij gaat. Maar je doet het erom dat is niet erg, het geeft blijk van je minderwaardigheid en bevestigt alleen maar dat ik boven je sta, in zo goed als alle opzichten. Misschien heb je betere Magic-kaarten dan ik en kan je beter php coden ofzo, maar daar houdt 't ook op.
Gelukkig weet jij hoeveel geld ik heb.quote:Op maandag 24 november 2008 03:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ik ben een maagd in 5VWO én ik verdien meer geld.
En wie ben jij om iets als "argumenten" te eisen?quote:Op maandag 24 november 2008 03:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het doet me pijn in mijn hart om te moeten constateren dat je geen enkel argument hebt gebruikt in bovenstaande post. Geen enkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |